Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Raisidlo77 »

Přesně tak - znovu a lépe :) ... i já s tím chvíli laboroval, aby to bylo "echt".
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od kubbacher »

Nedalo mě to a po přečtení této diskuse jsem si prověřil "svou" matici. Byla dotažená, čili už nebylo třeba nic dotahovat. Je však zajímavé, že volant mě na posuv reaguje bez zjevných obtíží.
Čili vůle řízení je evidentně dílem převodky - a časem půjde ven, zřejmě na repas.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Byl jsem to dneska projet. Najel jsem na dálnici, jel 200 a pak trochu prudší brzdy na sjezd a vibruje to. Nicméně do volantu to jde tak o dobrých 50% méně, takže už jenom to mi dělá radost. Já ještě zkusím přes zimu našetřit na origo kotouče. Mám podezření, že se ty bremba zkroutily, když jsem tam měl ty powerflexy a vibravovalo to kvůli tomu. Pak už jedině ta převodka, ale do tak velké akce se jen tak hned pouštět nebudu.

Kdo tady na fóru říkal, že dal origo kotouče a ate desky? Někdo s e38 tuším. Jaký byl důvod jít do origo?

Úplně mě mrzí , že končí sezóna. To auto se hlavně po výměně těch tlakovych zásobníku chová úplně jinak. Při vysoké rychlosti, když vjedu na nějaký most na dálnici je to úplně jiné auto, fakt pecka. Moc jsem si to dneska užil. Přiznám se, že jsem dneska najel asi 50km úplně jen tak, bez cile :D

Mám z toho auta radost. Během tohoto měsíce ho pořádně umyju, motor, podběhy, venek a půjde spinkat. V domácí garáži přes zimu si budu hrát s blbostma. Jaké mám plány na příští rok, to všechno ještě napíšu, nicméně nic velkého, příští rok si chci uživat jízdy s neustále nalestenou sedmou :D
Přílohy
IMG_20191109_161837.jpg
IMG_20191109_161816.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od calif »

Ad kotouče....
Měl jsem Bremba , kopaly jak kráva po cca 2 až 3 tisíci km...
Koupil jsem origo, desky ATE..... občas se to při letmém položení nohu na brzdu ozvalo, ale jen malinko.....po přehození zimní sady, vyvážené samozřejmě, je to poměrně intenzivnější......dokonce i volant se mi najednou srovnal....kola dělají asi moooc...nebo nevím, brzdy mě sraly na každém BMW co jsem měl....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od kubbacher »

Měl jsem Bremba na své tehdejší E39, dával jsem je před dovolenou a nevydržely ani 1000km a začali také kopat. Vyměnil jsem je za ATE a bylo po problému, čili pro mě jsou Ate ověřená volba pro BMW.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Raisidlo77 »

ATE nebo Zimmermann, to jsou osvědčené značky (pochází-li z ověřeného zdroje) na staré BMW, které mmj. u nás ani nikdo nereklamuje.
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Super, tak díky za postřehy. Já asi zainvestuju a půjdu cestou origo kotouče a desky ATE. Chtějí trojku za kotouč, není to málo, ale i tak do toho půjdu. Za desky chcou taky trojku. To se mi zdá přehnane, takže dám ATE. Ještě přemýšlím nad deskama JURID. Jsou totiž napsane pod mojim autem v ETK. Říkám si, že kdybych je koupil, tak by to možná mohly být stejne desky, co si od nich dává vyrábět BMW. Těžko říct.

Já jsem šel do Bremba kvůli tomu, že jsem je měl na Alfě a byl jsem maximálně spokojený. Dopředu jsem sehnal origo desky, na kterých bylo napsane Ferodo a fungovalo to parádně. Nějake vibrace a podobne hovadiny jsem na Alfě neřešil. Je pravda, že když jsem rozbalil ty Bremba na BMW, tak už od prvního pohledu mi to opracování přišlo nějake shitove.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Filozof »

Honzo nikdy to nebude stejné. V průběhu let se mění i směs jednotlivých destiček i stejného výrobce.

Nalistuj si třeba ATE zde:
http://www.mjauto.cz/jake-brzdove-desticky-vybrat

Prostě bych dával ATE + ATE. nebo Originál + ATE.
Případně pokud má někdo nějakou osvědčenou kombinaci.

Mě se ATE + TRW silně neosvědčily. Dokud jsem měl ATE + ATE neměl jsem problémy.
TRW desky začli pískat tak jsem musel komplet rozebrat vyčistit středovou díru/drážku v destičkách co byli zanesené. Očistit a otupit hrany destiček.
A promazat kompletně mazivem na desky co se prodává proti pískání.
Další už bude jen ATE.

A jak píší v článku i ATE mění směs. A těžko říci jak to je u originálních destiček. Ale origo jsou přepálené nehorázně.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

80's DRIVE :D
Přílohy
IMG_20191115_150757.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Umyl jsem kola zevnitř, podbehy, i prahy zespod. Nakonec jsem umyl i motor. No a samozřejmě zvenku. Jak bude chvilka, tak sundám stěrače a odpojím baterku. Bude mi chybět :)
Přílohy
Prahy umyte i tam, kde to není vidět:D
Prahy umyte i tam, kde to není vidět:D
Baworák po sprše s ručníkem. Takový ručník nemám ani já:D
Baworák po sprše s ručníkem. Takový ručník nemám ani já:D
Motor po umytí, ale ještě před leštěním.
Motor po umytí, ale ještě před leštěním.
IMG_20191119_110950.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Odpovědět