Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

No to moje taky stálo osmičku. Pak se ještě prodával Clarion, taky v tomhle retro stylu s bt konektivitou a za lepší peníze.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1563
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od volf-m »

Ano, stojí to dost peněz, ale třeba Porsche dělá taky svoje retro rádio a tam je cena přes 1200 Euro, což je ještě větší masakr. Kdybych to měl kam dát, tak si to koupím, protože jiná moderní a přitom vkusná alternativa mě nenapadá.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od zzeli »

Pokracovani odsud viewtopic.php?p=108473#p108473
Jo, tak na ten navod jsem taky kdysi narazil. Koukam, ze u e32 jsou ty koule trochu exponovanejsi, tak to bude asi orezle/zarezle vic. Ty prevlecne klice na obrazku jsou ty spravne, delaji vic druhu a nektere tu matici neobemknou tak dobre. Taky delaji ruznou kvalitu obrobeni, ze to nemusi sedet uplne na tesno. Mam sadu Vorel a ta je takova sitoznejsi. Pak jeden klic tengtools, ten je lepsi a jeden Yato, ten je taky lepsi. A jak rikam, urcite mit po ruce ty samosvorny kleste, neveril jsem tomu, ale je to opravdu dobrej pomocnik na tyhle veci, povolil jsem tim lehce jednu brzdovou trubku, ktera by nesla zadnym klicem.
Ja jsem hadice nechaval, pac netekly. Vydrzely pak jeste nejakej rok, pak jsem auto jednou trochu pretizil a pak jedna prosakovala. Jestli planujes si to auto nechat dyl a mit ho stopro v poradku, tak bych je vymenil, origo bude tak litr za jednu, snad. Urcite pujde nechat vyrobit na zakazku levneji, par lidi tu o tom psalo. No a jestli se v aute hrabes rad a mas na to cas, tak to nech, az si to rekne a usetris si starosti jestli to pujde povolit nebo ne u toho tlumice.
Olej jsem daval febi 06161, jestli mas v okruhu teda zelenej. Pokud mas ty koule opravdu spatny (na retarderu ten zadek doslova nadskoci), tak po vymene neuveris, ze je to to auto.

Jo a jeste si zkontroluj jak je na tlumici ten drzak hadice, jestli se nezadira do ty hadice. Mela by tam bejt guma, tak jestli neni prodrena uz. To uz se taky stalo, ze se to nekomu prerezalo o drzak.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Děkuju za rady. Chtěl jsem reagovat dřív, ale bohužel s časem je to na hov... :)

Dneska mi došly tlakove zásobníky FEBI. Příští týden se do toho chci pustit, vybírám si dovolenou, co mi zbývá, tak na to budu mít čas. Pořád ještě váhám, jestli koupit nove hadice, nebo ne. Nejsem ted úplně při penězích, tak ještě uvidím, jak se rozhodnu. V každem případě doufám, že to je tak jak píšeš a zadek změkne a auto bude pohodlnější.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Před chvílí jsem se pustil do výměny koulí. Zatím jsem demontoval jen pravou stranu. Všechno šlo naprosto bez problemu povolit. :) Dneska si chci už odpočinout, takže skládání se bude konat zítra ráno. Narazil jsem akorát na jeden problem. Jak budu hadici montovat do nove koule, tak ji musím trefit tak, aby druhý konec směřoval do tlumiče. Chvilku jsem to zkoušel trefit, ale po pár pokusech jsem to vzdal, tak budu zkoušet zítra.

Samotná hadice od pohledu vypadá úplně ok. Vyčistil jsem ji (na fotce je ještě špinavá) a vypadá jak nová, takže s hadicema by problem byt neměl, takže trochu ušetřím - klepu do dřeva.
Přílohy
IMG_20191016_180743.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Vyměněno. Auto neposkakuje, přesto jsem zklamán. Auto nechce jít nahoru a leží na zadku. Neví někdo co s tím?
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od pavel.rossi »

Zkus to ještě odvzdušnit. Může být jen někde bublina.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od zzeli »

Mas tam dost oleje? Ono se ho tam dost napumpuje, aby se auto zvedlo. Jestli je oleje dost, tak lehni pod auto, u regulatoru odpoj tycku ke stabiku a rucne steluj ten regulator, jestli auto pujde nahoru. Mozna to mas jen spatne nastaveny.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Oleje mám plnou nádobku. Když jsem hýbal s tou tyčkou od regulátoru, tak to vůbec nereaguje. Jediné co, tak auto spadlo dolů, ale nahoru už nešlo. Dva dny jsem s tím jezdil a v nádobce ubyla asi polovina, takže se to asi odvzdusnuje postupně samo, ale nahoru se mu porad nechce.

Ale co se týče jízdy, tak super, auto je podstatně klidnější. Ještě bych teda očekával, že bez vzduchu v systému by mohlo být i měkčí.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Tak už to frčí, jak bude čas, tak se rozepisu. Dneska půjdu akci s názvem výměna kouli oslavit :D
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Odpovědět