zzeli: To, že bude olej po chvilce černý, to je mi jasný. Celý okruh má 1.8l. Nalil jsem tam 0.8l, takže tam koluje litr stare kapaliny. Proto přemýšlím, že to vyměním znovu (a ani druhá výměna nepomůže k tomu, aby byl okruh čistý). Jaká kapalina koluje uvnitř, jestli ji někdo měnil za nějakou jinou, nebo ne, jak to u 25let stareho auta poznat?
Já myslím, že je tam ještě to původní, co se tam nalilo v továrně. Usuzuju to podle celkoveho stavu vozu. Jak to auto za ty dva roky pozoruju, tak vidím, že to auto zas tak moc nikdo neservisoval, ale zas tak moc to s ním ani nejezdil. Za první tři roky to mělo celkem vysoký nájezd, cca 70 000km, pak prý původní majitel zemřel a po něm to měl jeho bratr. Tam už je konstatní nájezd 10tis. ročně. Předchozí majitel s tím najel 4000km za 5 pět let, protože má ještě e23 a měl e28, kterou prodával zároven s mojí sedmou. Těch současných 210 000km by se tomu daly veřit. Vetší problem je ale čas. Čas má vliv na stáří různých materiálů, to je problem, se kterým se všichni milovníci starých vozů potýkají. Pořád je to ale lepší, než nějaký dobastlený kousek nějakým kutilem (až teda na ty blbe Eibachy, co tam mám).
kubbacher: Jo, asi to funguje, otázka jak dlouho ještě bude
.
To, že ti ale praskla nová hadice, to je k naštvání.
To byl origo díl, nebo druhovýroba?
Jo, motor vypadá pěkně, přiložím foto. Akorát se mi loupou ventilová víka, takže shodit, přelakovat a rovnou přetěsnit. Možná na příští sezonu. Ale jinak na 25 let slušný, najdou se novější auta, která mají motorove prostory v horším stavu, takže pohoda
Spooner: jj, na starem baraku se vždycky najdou nějake pomůcky
No jinak co noveho?
Práce na autě se rozběhli na plne obrátky. Celá přední náprava je dole. Podelná ramena jsou dole. Polyuretany jsou pryč, místo nich se nalisují původní silenty, pružiny jsou taky připraveny. Doufám, že se mi podaří je stáhnout, jsou tak vysoke, že se mi ani nechce veřit, že tam patří. Taky jsem koupil originální střední tyč řízení a vyměnil i tu páku řízení. Nic tomu nebylo, ale když už se v tom hrabu, tak at je to všechno nove. Za tento víkend jsem to stačil akorát rozdělat, namontovat střední tyč a páku, napojit čepy a všechny šroubky kompletně vyčistit a vše si připravit na příští víkendovou montáž. Jestli se to bude i po teto opravě chvět, nebo třepat, tak to asi zapálím. Celý předek je bud z origo dílů, nebo z Lemforderu.
No a ještě jsem přikůpil vyfuk