Stránka 7 z 13

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: ned kvě 13, 2018 6:37 pm
od A.J.Michal
Ono E38 jsem si koupil se zvedavosti a hlavne jsem chtel jednou mit za zivot V8 motor dokud se daji jeste koupit. To auto jako takove me nebavi a je nudne, ale zase ten komfort je proste jina galaxie.

Skodovky, TDicka a francouze opravdu nechci a novější BMW už vůbec ne. Sedmu by asi nahradil bud nejaky stary dieselovy Mergl 250D ci neco podobneho a nebo bych asi šel do Lancie Thesis v Dieselu, ale tam je problem že automaty jsou Japonske Aisiny a manuál by byl OK, ale těm dvouhmotám prostě moc nevěřím kdy u předešlé Alfy 166 mi odešla.

O zaplynování jsem už kontaktoval Jaraxe a vyšlo by to na cca 32 000 Kč. Musím se za ním ještě zastavit osobně a prokonzultovat to s ním, protože určitě bych nechtěl toroidní nádrž místo rezervy, ale hezky válcovou za sedačkama, aby mi rezerva zůstala v podlaze, protože s mým štěstím na defekty se bez plnohodnotné rezervy netroufám jezdit.

Jinak tento týden budu řešit špatně nalepené čelní sklo... u řidiče nad volantem cca30 cm přes roh nedrží a je potřeba ho vyřezat a znovu nalepit.... něco se klukum v minulých letech nepovedlo :? Dále jsem naceňoval v autokelly spodní lišty dveří které mám na odpis díky kupcům co to rvali dolů v zimě a cena se pohybuje 860 Kč za jeden kus což jde. :mrgreen:

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon kvě 14, 2018 12:03 pm
od Honza164
Jako daily car jsou tyhle auta blbost. Člověk hodně zaplatí na benzínu i když jezdí s autem, co nežere. Takže tady je to úplně v p*deli. Já ted pendluju se svojí e32 mezi domovem a garáží, což je cca 30km a mám tam 14.5l/100. Jediné co, tak si v průběhu užiju jeden kopeček, kde nechávám všechny účastníky nekompromisně za sebou. :lol: Jinak lehká noha :?
A ta Thesis si myslím, že je úplně super volba. Teoreticky bys mohl sehnat i 10 let starou, což je relativně mladé auto. Já jsem svého času nad tím autem taky uvažoval, ale ten předek tomu neodpustím. Jinak je to ze všech stran krásné auto.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon kvě 14, 2018 12:57 pm
od calif
Na autickar.cz je toho o Thesis hodně. Je to o dost horší než kterákoliv sedma... A to nikoliv spotřebou. Je v tom plno unikátních dílů atd.... Jako daily je to nesmysl

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon kvě 14, 2018 1:25 pm
od Honza164
Tak Michal je na italská auta expert, takže si myslím, že by to pro něj neměl být problém.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: ned kvě 20, 2018 7:04 pm
od A.J.Michal
Nevím, ale mě ti italové prostě přilnuli k srdci a i když ta E38 je cajk, tak prostě je to pro mne jen auto co pro mne nic nějak neznamená, ale to asi bude i ta thesis a spol. Transaxle Alfy jsou prostě pro mne srdcovka a kdyby se u nás něco pojizdého s papírama objevilo, tak bych si to do sbírky a na ježdění určo koupil a neprodal.

Jinak já nyní jezdím s lehkou nohou a mám spotřeba 12 litrů což už jde, ale vyskytla se mi takový menší nedostatek, že na volnoběh mi občas jakoby vynechává jeden válec a lehce to pocukne s autem a je jedno zdali je auto studené či teplé.

Měnil jsem vlastně svíčky a těsnění pod víkama ventilů, tak jestli už je nějaká cívka načatá a nebo vstřik zahapruje. Zatím to neřeším a diagnostiku jsem si ještě nepořídil. Při jízdě to už jede na všech osm.

No s prodejem auta uvidíme. Zatím jsem s autem spokojen a ke konci roku se uvidí. Když jsem nyní viděl inzerci, kolik se jich na prodej vyrojilo, tak stejně to auto za 120 000 Kč neprodám i kdybych chtěl. Pod 100 000 Kč bych to BMW asi nepustil i když je to stále jen 735i i když s trochu lepší výbavou z 96. roku.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: úte kvě 22, 2018 4:11 am
od volf-m
Osobně bych ti ten plyn vymlouval. Je to nemalá investice a "doživotní" zásah do auta. Pro mě byl ten nejlepší servisní zásah zbavit se toho. Do té doby (i přesto, že jsem ho nepoužíval) auto občas divně startovalo, blbnul volnoběh, plus ti už takhle do 20 let starého auta přibude další bordel navíc, co může zlobit. Hlavně spotřeba je jedna věc, ale E38 už za mě prostě není daily auto. I když jsme na 7er foru, tak bych ti radil si buď E38 nechat jako druhé auto a koupit k tomu něco s lepšími náklady, nebo se s tím smířit a ještě si jí chvilku užít, ale tak jak je, bez plynu.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: ned kvě 27, 2018 5:50 am
od A.J.Michal
Tak auto jsem dal zde do inzerce + je i na bazosi ... to zase bude :D http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=%206800

pokud se neprodá, tak si ho asi nechám a jak bude cas, tak vse si postupne budu davat dokupy, ale na zimu koupim dalsi auto.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: ned kvě 27, 2018 5:47 pm
od Honza164
Škoda no, ale na daily to hold není. Já vždycky když vidím jak se prodávají tyto auta, tak si přeji, aby šly do dobrých rukou.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: ned kvě 27, 2018 6:28 pm
od Filozof
tyto auta chtějí pár let a budou hodně ceněná ted se spousty aut prodávají pod cenu kolem 70-100k což je škoda.
E32 už pomalu lezou a e34 krásné kousky klidně 2kila. Vyletěli hodně e30ky taky šli dost nahoru.

Nejhorší je že přijede borec řekne dám 50k max apod. A přitom je to cena běžného většího servisu s novejma pneu...

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon kvě 28, 2018 6:54 pm
od Honza164
Vždycky, když tohle někdo říká a ještě k tomu přidá spojení -dobrá investice-, tak se ptám, kdo to bude za ty prachy kupovat? :) Navíc, spousta aut co jsem si prošel, z daleka nejsou v TOP stavu, hromada práce... Dále mám pocit, že je převeteránováno. V současné době jde o modní záležitost, mít veteránka. Každá moda jednou pomine. Mě osobně je to celkem jedno, mě se tyhle auta líbí od dětství, splnil jsem si sen, mám sedmičku a jsem spoko :D Znám však osobně pár lidí, co si pořídili youngtimera a zjistili, že jakmile nemají vlastní garáž, alespon základní nářadí, co víc, že si na tom neumí nic udělat (dříve s oblibou říkávali: Ty máš staré auto, to je super, na tom si všecko uděláš sám :lol: ), že neví jak na to shánět díly (pokud vůbec nějaké jsou), tak že je to poněkud náročný koníček. Nevyvracím, že je škoda, že se některá auta prodávají za směšnou částku. Proto si nerad připomínám období kolem roku 2009, kdy začalo platit šrotovné a já se jen díval, jak krasná a zachovalá auta končila v rukou zedníků na stavbách.
Je to hold těžké. Já bych tuto sedmu neprodával, ale zase chápu, že je na nic držet několik aut. Budu asi na přesdržku, protože to opakuju pořád dokola, ale na běžné ježdění stačí focusy, oktávky a podobné mr.ky. Levný servis, široká škála dílů, levná pojistka, nízká spotřeba a maximální amortizace :lol: