BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Spooner
- Příspěvky: 5362
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Mě se to taky líbí. Má to své kouzlo
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Být to v automatu, tak bys mluvil o dynamice úplně jinak Jinak nějakou výbavu to tedy přeci jen má - to malé BC. Dávaly se i analogové hodiny
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
hmm pěkné já měl stejné hadrové sedačky v e34 a ta řidičova se trhala jak kdyby byla papírová ...totálka prostě ...
To auto bude díky slabé výbavě odost lehčí ...kolik to má 1500kg ? Pak to jasně jede parádně.
No jinak celkem závidím mít tolik aut ....sakra sakra ... muj malý sen mít garáž a tam jednu 750ku e38 a e32ku 735-740i. ... a na denní třeba tu 745i e66...nebo nějakou oktávku co nic nechce jen jezdí a pobere kufry a krámy dětí a manželky.
Budeš chtít dávat plné BC nebo necháš toto ?
Navoskovat a do garáže s takovým mazlem. Asi bych pořídil potahy at ti sedačky vydrží co nejdéle....ty látkové se rozpadají jen se na to člověk podívá.
To auto bude díky slabé výbavě odost lehčí ...kolik to má 1500kg ? Pak to jasně jede parádně.
No jinak celkem závidím mít tolik aut ....sakra sakra ... muj malý sen mít garáž a tam jednu 750ku e38 a e32ku 735-740i. ... a na denní třeba tu 745i e66...nebo nějakou oktávku co nic nechce jen jezdí a pobere kufry a krámy dětí a manželky.
Budeš chtít dávat plné BC nebo necháš toto ?
Navoskovat a do garáže s takovým mazlem. Asi bych pořídil potahy at ti sedačky vydrží co nejdéle....ty látkové se rozpadají jen se na to člověk podívá.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Co se týče té tvé V12, tak určitě podej info co a jak si měnil na nivomatu. Zjistil jsem, že tlakové zásobníky od Febi, jsou totožné jako originál. Což by byla velká finanční úleva. Zároveň jsem ale zjistil, že i po výměně koulí může auto poskakovat, protože je špatný regulátor. Dále by mne zajímalo, jestli nechat hadice původní, nebo je vyměnit. Asi záleží, jak půjdou povolit a jak se při montáži poničí. Kdyby totiž pomohlo vyměnit samotné koule, tak by to vyšlo ani né na trojku, a to by šlo.
A taky se přidávám k názoru, že je potřeba řešit i mechaniku i estetiku zároveň.
Co se týče té e32 socka verze, tak ta je dobrá Je fakt, že tahle auta mají cosi do sebe. Ještě ji trochu pofoť, nevypadá zle.
A taky se přidávám k názoru, že je potřeba řešit i mechaniku i estetiku zároveň.
Co se týče té e32 socka verze, tak ta je dobrá Je fakt, že tahle auta mají cosi do sebe. Ještě ji trochu pofoť, nevypadá zle.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
To jsi zjistil kde? IMHO zadek pruzi do tech kouli. I Snejk to tu uz kdysi davno psal. Kostka s tim nema nic spolecneho a kdyby uz teda netesnila a vracela se kapalina nebo jinak unikala, tak by to bylo jeste mekci. Ale to asi nema smysl resit v cizim vlakne. Ja jsem to nivo a vubec pruzeni resil celkem dost.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Vycházím z toho, co jsem načetl na zahraničních forech. Přímou zkušenost nemám. Zeptám se tě, bývá velký problem povolit ty holendry co vedou do tlumiče a do zásobníků? Trochu mě hlodá myšlenka, že bych ty koule před koncem sezony ještě vyměnil a užil si to.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Ty maly holendry s velikosti klice 10 mi sly povolit vsechny (klicem na prevlecne matice, na obyc klic zapomen), nektery mozna diky tomu, ze byly od oleje, treba u kostky. U kouli to je kryte, takze tam to neni moc orezle a slo to dobre. U tlumicu (klic 14) mi leva strana nesla, ale to jsem potreboval povolit az kdyz jsem menil tu tlustou hadici, takze to slo flexou. Prava strana u tlumice mi povolit sla, kdyz jsem uplne vyndaval podbeh, coz mozna ale neni ani potreba. Jinak doporucuju samosvorny kleste, ty jsou na holendry super, pokud se tam s nima dostanes. Koukni na vlakno moji sedmy, treba tam najdes jeste nejake odpovedi. Vymena kouli, pokud jsou opravdu spatne, ma primo drasticky vliv na tlumeni a take zdravi podvozku.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Pročetl jsem si tvoje vlákno, kde píšeš o výměně koulí na sve e38. Myslím, že by to mohlo být na e32 o trochu jednodušší. Našel jsem tenhle návod http://bmwe32.masscom.net/sean750/LAD_a ... lators.htm
Nevypadá to zas tak složitě. Hlavně to všechno povolit. A ted otázka, jestli ty hadice dávat nove, nebo nechat původní.
Nevypadá to zas tak složitě. Hlavně to všechno povolit. A ted otázka, jestli ty hadice dávat nove, nebo nechat původní.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Pokracovani zde viewtopic.php?p=108477#p108477
Korado: Kdyztak napis, abychom to tady promazali o tom NIVU.
Korado: Kdyztak napis, abychom to tady promazali o tom NIVU.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- korado87
- Příspěvky: 530
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: BMW E32 750iL - ďalší ekonomický nezmysel do ekonomicky nezmyselnej zbierky
Úplne bez problémov sa to môže nechať, mne to nevadí, aspoň to nemusím hľadať, keď to budem riešiť
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long