https://www.rajveteranu.cz/35002-bmw-7-e32-praha
Tak takhle e32 se mi moc líbí. Odstín ze vzorníku Mercedes, původní majitel byl asi frajer Od výroby BBS RC. Jedine, čeho je škoda, že je to Shadow Line, ty mě moc neberou. Zajímalo by mě ještě, jak vypadá interier. Nemít tu svoji a stále hledat, tak tohle je auto, kt. mě po dlouhe době zaujalo. Samozřejmě klasická otázka na závěr. Jaký je stav v reálu.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Možná to nebude v reálu žádný zázrak. Nicmeně, kdyby to auto bylo fakt pěkne, tak bych se nedivil, že se takove auto prodává dlouho. Když to vezmu ze svých zkušeností, tak všem mým kamarádům, kteří jsou blázni do aut, se moje sedma líbí, slintají nad tím, ale když padne ta zásadní otázka: Koupil by sis ji? Tak říkají, že ne. Důvody jsou jednoduche. Je spoustu servisně jednodušších youngtimerů i finančně meně nákladných.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Taky začínal na 380tis myslím a i dnešních 300tis není zrovna málo, na e32. Navíc to nemá nějaký nízký nájezd, 345tis km není málo a rozhodně to cenu nezvyšuje.
Auto je krásné, otázka proč se tak vyhýbá focení interiéru.
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
Taky mně to hned napadlo. Nejdřív xx fotek exteriéru někde před barákem a pak jen jedna taková slabá, nic neříkající fotka.
Taky nejsem příznivcem shadow line, pokud to není např. M5 v barvě Imola rot.
No teď nechci urazit něčí vkus tady milí kolegové, ale mě se ta barva vůbec, ale vůbec ani trochu nelíbí, velice hodně mi připomíná známý, tady hodně zatracovaný odstín na E38 zvaný Canyon rot 343, do češtiny přeloženo vyblitá fialová. No a když se k tomuto odstínu přidá ještě interiér v kůži zvané Lavendelgrau, čili šedofialový intoš, tak je nechtěnka na světě, končící většinou u nějakého rozparovače na ND, soudím podle názorů psaných v 7er.cz a podle svého vkusu. Troufnu si napsat že v té době mělo BMW v tehdejší nabídce vícero hezčích odstínů v základu, než je tento individuální.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw