F01 vs E65

Moderní od listopadu 2008 - 2015
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
abutruk12
Příspěvky: 16
Registrován: ned led 25, 2009 6:01 pm

F01 vs E65

Příspěvek od abutruk12 »

Ahojte priatelia,

moja E38 740iL '99 bude coskoro odlozena na dlhy spanok, az kym sa neprebudi ako veteran.

V tejto chvili sa rozhodujem medzi E66 a F01.

Chcel by som vas proprosit o vase skusenosti a ine cenne informacie, ktory z nich bude lepsie sluzit dlhodobej prevadzke s min. nakladmi.
740 mi zrala 11 litrov benzinu a ca 2000 eur rocne na servis. Moj ciel je tieto cisla vyrazne znizit, preto ma zarazilo, ako casto som cital/pocul, ze F01 sa neda povazovat za spolahlivu a casto trpi roznymi problemami (=vysoke service costs).

Uvitam teda vase postrehy a vopred vam za ne dakujem!

PS: "Nějáké dojmy z F01" som precital tiez.
740iAL e38 '99 Cosmosschwarz Full Load a "ja nevim jeste co", diki M3Maniac :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: F01 vs E65

Příspěvek od Filozof »

F01 se dost píše na bmwklubu jedním slovem katastrofa
Mas dvě možnosti jak snížit náklady jeden z nich je 318i po dědovi s nájezdem 50tis km.
Dražší varianty pokud u 7er zůstaneme poslední roky facelift e65 v top stavu
Motor je doporucovany 750i radost z jízdy/náklady. Strašně také záleží na stavu a nájezdu auta. Jedno tě sežere a druhé bude chtít běžnější servis. Už ty e65 zkoumám par let než do ni taky skočím. Základ je dobře vybrat. O efku se ani nebav je to ztráta času. ;)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: F01 vs E65

Příspěvek od volf-m »

318i nevím jestli by úplně náklady snížila, poslední normální benzínový 4 válec je M43, pak už to nestojí za nic. Další věc je, co by mi nějaká E90 přinesla, za mě to není žádnej zázrak, je to malé plastové... To už se líp cítím v Superbu.

Jinak ano, Fko již patří mezi vozy kde se servisuje i to, co před pár lety bylo ještě věčné. Za mě bych pokud řešíš provozní náklady a chceš 7 koupil nějakou E65 max do 150 tisíc nákupu a prostě to nějak užíval.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: F01 vs E65

Příspěvek od zzeli »

Filozof píše: čtv srp 30, 2018 12:42 pm Už ty e65 zkoumám par let než do ni taky skočím
Az do toho skocis, tak to bude stejnej vrak jako e38 v dobe, kdy jsi tuto kupoval. Uz jsi to mel udelat davno.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: F01 vs E65

Příspěvek od dunnst »

To zní jako klasický problém typu "Mám na auto 100k a chci auto za 200k" :-)
Btw. Filozof nad tím autem akorát brečí, podle jeho Spritmonitoru, kam to vypadá, že si píše všecko, má auto 5 a půl roku a najel s ním 93 607 km s celkovými náklady ca 358 500 Kč. Ujetí 1 km ho vč. veškerého servisu, pojistek, oprav a samozřejmě paliva stojí 3,83 Kč a to v tom má v nákladech samo i gumy a dokonce i přestavbu na plyn. Nějaká amortizace ho moc trápit nemusí, pač to kupoval jako starou vránu, čili z mého úhlu pohledu si vozí zadek ve vozidle s náklady možná Fobie HTP, nebo benzínové 740i, která akorát papká benzín a nedělá se na ní absolutně nic, ani olej.
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: F01 vs E65

Příspěvek od Filozof »

Dunst a to se vsadím nějaké drobné položky tam vubec nejsou. Takže je to hodně peněz dle mého.

Pokud to srovnám s e34 525i bylo to daleko méně problémové auto. Ale vím že dveře a kapotu to jsem musel udělat bohužel protože to byl muj FAIL.
Ale jinak prostě měním díly které mají 22let stáří ... což je mazec no vlastně jezdím autem které postupně generálkuji v nových dílech. Ty KM nesedí protože jsem začal psát později navíc cca 15tis km mi nešel ABS takže tacho. :lol:
Reálně mám cca133tis km.

A jako jo pokud bych toto cpal do vybavené 745i na vzduchu s L7 a výbavě asi by to mělo větší smysl než do staré 728i která na ceně nevyroste.
Vsadím boty že bych za ní více jak 75k nedostal a to jsem možná optimista a za 60k bych byl rád když bych ji po pul roce prodal a pak si člověk říká zda to má smysl.
Být větším pánem nechám si e38 doma a postupně zní udělam krasavici totální a jezdím něčím jiným ...ale čím ??? Aby to bylo dobré auto i pro rodinu i pro mě ? Nechci tady zasírat toto téma s F01.

Fka jsou pro mě fail co se týče spolehlivosti a výdrže materiálů a komponent. ikdyž se mi líbí interiér a multimedia tak to prostě servisovat je SMRT.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Stepa
Příspěvky: 15
Registrován: stř čer 21, 2017 6:54 pm

Re: F01 vs E65

Příspěvek od Stepa »

čtyři koruny na kilometr (jako uplně se vším) ti přijdou jako hodně? tak to seš vopravdu v prdeli a kup si kolo :roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: F01 vs E65

Příspěvek od Filozof »

kolik je tedy správná cena na km ???

E34 mě stála strašně málo ....počítám tak 70tis v dílech za 7let života se mnou to byla prostě pohádka. :lol:

10tis ročně.

znám lidi co do auta nedají skoro nic ...pár tisíc ročně max a to jsem hodně přepálil. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: F01 vs E65

Příspěvek od P3RF3KT »

Dal jsem do Phaetona za 2.5 roku a 140tis. Km tak 20tis. Za beznej spotřebni servis :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Stepa
Příspěvky: 15
Registrován: stř čer 21, 2017 6:54 pm

Re: F01 vs E65

Příspěvek od Stepa »

Ale se vším kurva. Si vem to nejlevnější co je, 1.6TDI ofci, žere 5,5.
Koupíš za 400k, za 300kkm ji za kilo prodáš a budeš rád. To je koruna na kilák.
5,5l/100km, nafta stojí 35Kč, 192,5Kč/100km, dašlí 2 koruny na kilák.
Už seš na 3
A tos to ještě nepojistil, nebyl jedinkrát v servisu, nevyměnil gumy, nekoupil si dálniční známku.
Odpovědět