[BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

Dva týždne jak daily-na lebo všetko je po servisoch a polorozobraté. Musím uznať že to je výborné cestovateľské auto na každý deň. Škoda, že sa nedá zaplynovať :mrgreen:
Přílohy
2022-08-10 17.40.18.jpg
2022-08-12 11.39.04.jpg
2022-08-12 11.39.19.jpg
2022-08-12 11.39.29.jpg
2022-08-12 11.39.35.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2133
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od fishmaker »

pro děti je je long super a zadní comforty ještě víc :)
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

Nejako ma tie E65/66 začali baviť. Po lete, keď som to mal asi mesiac ako primárne daily som usúdil že nutne potrebujem k životu 750Li. Pretože tá V12 je super vo všetkých ohľadoch ale nemôžem jazdiť vyše 40.000km ročne na takom motore. To je zhýralosť a finančný nezmysel dať vyše tisíc euro mesačne len na palivo. Tak som si povedal, že si kúpim ešte 750Li a ideálne s LPG. Posledný normálny V8 motor (N62B48) - po ako-takom servise sa to dá jazdiť daily, dá sa splynovať a vyšší nájazd mu nevadí.

Dal som sa teda do hľadania dokonalej 750Li. Rozhodil som siete, bol som pozrieť pár áut a nastalo sklamanie. Je to už relatívne staré, tým pádom zase problém kúpiť niečo v normálnom stave. Autá s cenovkou 12.000€ plus a aj tak bolo treba pretesňovať motory, podvozky vymlátené, zle lakované, búrané, atď. O nefunkčnej elektronike ani nehovorím. Po pár mesiacoch som bol z toho fakt sklamaný. Ako som zistil, kto to má v dobrom stave to predať nechce, lebo nemá náhradu, a hnoje kupovať a dávať dokopy nemienim. Teda: nemám s tým problém ale nech je k tomu adekvátna cena. A nedám za daily auto vo finále dvadsať tisíc.

Jedného dňa som stretol v Bratislave chalaniska s krátkou 750i. Kuknem na auto, bolo na bazoši, videl som ale keďže nie je long tak som to nešiel ani pozrieť. Naživo pekné, lak už bol robený, a nie je to top ale to mi nevadí - lebo daily a bude vonku od rána do včera. Interiér krásny, zánovný. Na budíkoch skoro štyristo tisíc. Paráda, ako pre mňa. Motor suchý. Výbava na obyčajnú krátku 750i je výborná: EDC, Dynamic Drive, LOGIC 7, Soft Close, Keyless, výhrevy, odvetrávanie, masáž sedadiel, roletky na zadných dverách, hydrokufor, vyhreivané zadné sedadlá atď. Nové brzdy, LPG - zapísané ale nefunkčné, nové zadné poloosy, diferák, všetky dekle na svojom mieste, xenóny po repase, ako celok pekné auto. Slovo dalo slovo a prvýkrát v živote som kúpil pre seba krátku. Tragédia. Ale keďže jazdím 90% času sám, je to vo finále jedno.

Hneď po kúpe som dal opraviť plyn, bol zlý jeden ventil a ešte aj naopak podtlaky. Takže už ide že ani neviem. Ďalšia vec: kolesá R20 v čiernej farbe preč a namiesto nich pekne R18 Styling 93. A vozím sa. Zatiaľ je to dobré. Nejaké plány tam mám, ale s rozumom keďže je to daily a stále som sa nevzdal myšlienky na longa. Ale dokým ho nenájdem, tak bude musieť stačiť aj krátka.
Přílohy
2022-11-01 13.51.21.jpg
2022-11-04 14.32.00.jpg
2022-11-04 14.32.01.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2133
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od fishmaker »

vypadá docela vpohodě...tak gratuluju ke koupi...na kolik vyšla nakonec jestli to neni tajný
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

No keď odrátam kolesá, tak vyšla cca generálku motora, cenu zástavby LPG + jednu normálnu dovolenku čo si myslím je úplne v pohode. Nakoľko s GO N62B48 som bol zmierený keby som kúpil hocičo a takisto aj plyn by som dal montovať... keď to prepočítam tak fakt vyšla cca 1/3 toho, čo som plánoval dať do kúpy E66 750Li a následného servisu čo je fakt bezkonkurenčné ;)
Přílohy
18622357_628374904027785_7209540891099204355_n.jpg
18527966_628374937361115_7900924892656825052_n.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

Nakúpené nejaké drobnosti, ktoré by som v dohľadnej dobe rád nahodil
Přílohy
2022-11-21 13.56.08.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

Vadný Bluetooth MULF modul som vymenil, spároval a konečne ide aj volať cez mobil... tak aspoň niečo. Hlavný napájací konektor mal trochu iný tvar, ale nebolo to nič, s čím by si kliešte neporadili :lol:
Přílohy
2022-12-04 12.49.29.jpg
2022-12-04 12.54.07.jpg
2022-12-04 13.11.44.jpg
2022-12-04 13.41.28.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

760Li prešla leštením a voskovaním karosérie, tepovaním interiéru, ošetrením kože, vyleštením dreva a pod. Nové auto je z toho...
Přílohy
2023-01-22 16.06.32.jpg
2023-01-22 16.06.33.jpg
2023-01-22 16.07.03.jpg
2023-01-22 16.07.26.jpg
2023-01-22 16.07.42.jpg
2023-01-22 16.08.23.jpg
2023-01-22 16.08.50.jpg
2023-01-22 16.11.27.jpg
2023-01-22 16.12.05.jpg
2023-01-22 16.12.19.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od pavel.rossi »

Fakt dobře naleštěný.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 530
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Příspěvek od korado87 »

Auto je predané, bolo výborné a vďaka nemu som sa nakazil diagnózou E66... takže pokračujem v príbehu so 745Li
Přílohy
2023-02-27 09.14.07-1.jpg
2023-02-27 09.14.13.jpg
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Odpovědět