Sezona 2023

zde můžete vložit fotky ze srazů a odkazy na videa
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Sice to tady zrovna moc nežije, přesto sem přidám pro pořádek, co se u mě děje kolem aut tento rok.

28. ledna 2023 jsem byl s 325ti jezdit na sněhu (nebo teda spíš ledě) na polygonu v Příbrami. Auto se ke mě dostalo náhodou a tohle agroježdění mě začalo celkem bavit, takže nakonec mám na tyhle aktivity místo compacta E91 330i, která alespoň z 5 metrů vypadá trochu víc reprezentativně a má taky nějaký ty koníky navíc.

Obrázek

9. února 2023 jsem navštívil Buchloe nedaleko Mnichova. Není to vlastně nějak zajímavé místo až na to, že tam vznikají Alpiny. Kromě jiného mám odtamtud kola na Mini, protože se mi originální R16 na tom zkrátka nelíbili a chtělo to trochu změnu. Jinak mám to auto pořád moc rád, i když je to prostě buzna auto, to si musíme přiznat. Při sériové výšce to nebylo ale zdaleka ono, tak jsem musel ještě dokoupit alespoň pružiny od H&R.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

25. března 2023 Mám rád bizár typu výměna manželek, prostřeno atd. a určitou autíčkářskou obdobou jsou potom tuning srazy z obchodních center. Tady je jedna z takových akcí


26. března 2023 se konal první závod série Pošumavský CUP 2023. To byla skutečně agro akce jak má být, včetně upadnutých kol, Felicií a všemu, co k tomu patří :D

Obrázek



1. dubna 2023 jsme potkali v Klatovech sraz dvoutaktů. Má to určitě úplně jinou atmosféru a hlavně to veřejnost vnímá pozitivněji, než když se někde sejdou BMW. Nebudeme si nic nalhávat, částečně oprávněně. Málokdo v Trabantu dělá bordel.

Obrázek
Obrázek
Obrázek



7. dubna 2023 zahajovalo svůj letní provoz malé rodinné muzeum ve Stodě na Plzeňsku. Většina expozice je věnována vzduchem chlazeným VW / Porsche. Není to nic velkého, kde jsou k vidění stovky aut. Provozovatel je ale srdcař a tak si člověk může vyslechnout leccos zajímavého a atmosféra je úplně jinde než třeba ve "sterilním" muzeu Škodovky atd. Pokud někdo budete mít cestu okolo, můžu doporučit. Zajímavá je určitě i budova bývalého pivovaru, kde se expozice nachází.

Obrázek
Obrázek

8. května 2023 jak jinak správně oslavit osvobození, než jízdou německým vozem. Tentokrát opět do Příbrami na zahájení sezóny "Párky a káry". Celkem dorazilo více jak 1600 aut. Od ghetto vozidel, Ameriky, samozřejmě BMW, Mercedes atd a samozřejmě supersporty. Výhodou lokality je, že to není jen stacionární sraz na parkovišti, ale je možné si i trochu zablbnout.

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Foto z akce zde https://volf-m.rajce.idnes.cz/Parky_a_k ... _Training/
Naposledy upravil(a) volf-m dne pon črc 17, 2023 7:50 am, celkem upraveno 2 x.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2134
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Sezona 2023

Příspěvek od fishmaker »

moc pěkný fotky
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Tento víkend tj. 13. a 14. 5. 2023 proběhla v malém městečku Úterý v západních Čechách konala akce, které se dnes říká trackday. Já tomu říkám agrorally. Cílem je zablbnout si na uzavřené silnici připomínající právě spíše rally RZ, než klasický okruh. Složení aut bylo různorodé, nejvíce ale bylo vidět starých japonců a BMW. Výhoda byla možnost zajezdit si jen dopoledne / odpoledne. Celý den je to náročné a možná i tak trochu nuda. Určitě ale nelituju, že jsem vyrazil, byl to zajímavý zážitek a každému doporučuju si nějaké to ježdění vyzkoušet, třeba i s rodinným kombíkem. Určitě teda ale ne s E38, to je hrozný auto ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Video je bohužel o ničem - zkoušel jsem použít na nahrávání vysloužilý mobil a kromě toho, že ve videu není nic vidět, tak nejde ani zvuk
Jůtůber ze mě rozhodně nebude :D

BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Sezona 2023

Příspěvek od Spooner »

Super přehled. Fotky z Buchloe se mi líbí. A z Příbrami za mě vítězí asi Rolls cabrio s dřevěným obložením zadního deklu :).
Škoda jen toho videa z "trackday". Ale náhodou v E38 by to mohla být sranda :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Na akcích jako byla ta v Příbrami je dobře vidět, kolik zajímavých aut vlastně mezi lidmi je. Sám mám takovej názor, že všechno to dění kolem aut zažívá takovej velkej poslední boom, než do toho nějakým způsobem zasáhne silněji legislativa nebo nějaký jiný faktor. Plus tu máme za sebou minimálně rok, kdy se nikam pořádně nemohlo. V zimě jsem se třeba nestačil divit, že některá letiště (takové ty malé u obcí) pouštěla za nějaký příspěvek do kasičky zajezdit si na sněhu. To třeba konkrétně zde na západě Čech bylo před 10-15 lety úplně sci-fi, maximálně to bylo otevřené 24/7 a nikdy to vlastně neřešil. Jinak ale zdaleka nemám kapacitu navštěvovat všechny akce co bych třeba rád viděl. Například tento rok jsem byl poprvé na

27. - 28. května 2023 Legendy. O této akci jsem slyšel všechno možné a musím říct, že to většinou nebylo pozitivní. Moje hodnocení je částečně ovlivněno tím, že jsem přijel se sedmičkou (letošní ročník byl více zaměřen právě na německou produkci) a tak jsem zažil oba dva nebo vlastně tři dny. Celou akci má na starost jeden člověk (Lubor Kos) a tak je znát, že je něco třeba tak trochu na punk, nebo ne úplně tak dotažené, jak by si člověk představoval. Zároveň mnoho věcí organizátor vůbec neovlivní - například omezený počet návštěvníků krytých pavilonů s exkluzivními vozy. Tam je to kombinace faktorů jako požadavky jednotlivých vystavovatelů, pojišťovny a v neposlední řadě velká obava před vandalismem eko šílenců (všichni už jsme četli o autech, co skončila politá barvou, někdo se k ním přilepil či jinak veřejně prezentoval svoji duševní prázdnotu). Kromě samotných aut, která jsou samozřejmě nejdůležitější a ke kterým se ještě dostaneme, byl na akci doprovodný program od některých vystavovatelů - například Shell Pit Stop, tedy soutěž 3 členných týmu ve výměně kola na čas na skutečném monopostu F1, vyhlídkové jízdy od Škodovky... ale také moderovaný program na dvou podiích, z nichž jedno jsem nepřipraven navštívil osobně, takže tam melu hrozný pí*oviny - nebojte, video z toho je :? Pak samozřejmě různá občerstvení, stánky s oblečením, nářadím - zkrátka bylo toho tolik, že to snad ani nebylo v kapacitách návštěvníka projít to během dne celé. Horší to samozřejmě bylo v sobotu, takže kdo by se chtěl třeba další rok podívat, určitě doporučuju dojet v neděli.

Co se týká aut samotných, tak tam si myslím, že v ČR asi není jiná možnost vidět tohle všechno pohromadě na jednom místě. Jasně, není to jen Lambo vedle Lamba, některá auta jsou možná trochu "tuctová" a mě taky každá značka tak úplně neláká, je toho hodně, co mi nic neříká - přesto si myslím, že opravdu tohle je strop české scény. Jako příjemný bonus bylo na akci opravdu hodně sedmiček :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A bonusové foto pro uživatele 7er.cz - na legendy dorazila i Ústecká legenda

Obrázek



Kompletní galerie https://volf-m.rajce.idnes.cz/Legendy_2023/
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Od Legend neuplynul ani týden bez nějaké autistické akce 3. - 4. 6. 2023 se nedaleko mého bydliště konal 4. závod sezóny 2023 závodů automobilů do vrchu Edda Cup. Sám jsem si zajezdit nebyl a to hlavně z důvodu, že je vyžadován ochranný rám, 5 bodové pásy atd. a zase tak na vážno to neprožívám.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

https://volf-m.rajce.idnes.cz/Edda_Cup_ ... ne_-_Korab
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Britská Rally Kokořín 2023

Včerejší akce (10. června 2023 ) byla asi tou zatím nejzvláštnější, co jsem tento rok a možná i celkově kolem aut zažil. Mám v hlavě tolik plusů a mínusů, že snad ani nevím, jestli je dokážu všechny shrnout. Začneme tedy tím, co jsem věděl. Sraz se konal ráno v areálu Olympia Bowling Všenory (kdo trochu sleduje českou automobilovou scénu, možná bude tušit proč ;) ). Pak jsem věděl, že se pojede podle jakéhosi šipkového itineráře. Nějaký podobný jsem byl dokonce línej si vygooglit, ale shodou okolností přidal chvíli před akcí jistý slovenský sedmičkář na instagram něco takového, takže jsem měl i jakousi představu. Dále, že budou po trase nějaké úkoly. Jestli to budou jen otázky, nebo budu skákat v pytli jsem taky netušil, ale okej, snad není nic, co by se nezvládlo. No a v neposlední řadě to byla délka trasy, který měla být v ideálním případě 270km.

Mnohem víc je ale věcí, co jsem nevěděl. Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou, jestli vzít E38 nebo ne. I když je to "Britská Rally", tak je zde i možnost přihlásit se do kategorie open a přece jen byla větší pravděpodobnost, že tam bude sedmička jen jedna, zatímco partnerských vozů pride průvodů po celém světě (ano, Mini cabrio) celá řada. Sice jsem nevěděl, jaká bude trasa a že pravděpodobně se nepojede úplně na krev, ale při představě úzkých klikatých cestiček, možností 30 plus horka, deště a kdoví čeho jsem si to rozmyslel a raději vsadil na jistotu. Nutno říct, že v tomhle ohledu jsem udělal dobře. Sice startovaly i nějaká klasické vozy, nebo další dosti neohrabané, ale E38 by se tam skutečně jen trápila. Cesty byly občas úzké, občas rozbité, jindy se zas bylo nutné otáčet... Maličkou poctu v podobě startovního čísla 38 jsem si ale neodpustil.

Takže jak to celé probíhalo? Nejprve jsme se ráno (před 8 hodinou) všichni sešli na již zmíněném areálu Olympia Bowling ve Všenorech. Zde proběhla snídaně, základní rozprava a těsně před startem každý dostal itinerář a seznam úkolů. Úkoly byly ve formě otázek spojených s body po trase, většinou se týkali nějaké historické události nebo památky. Dále jsme dostali info, že na trase je hned po pár kilometrech objížďka, takže vlastně kilometry z instrukcí neplatí a je nutné k nim dopočítat tu objížďku. Dobře, takže vyjíždíme. Poprvé to jde snadno, paráda, všechno sedí. Je nutné si trochu zvyknout co vlastně co znamená a sladit se ohledně instrukcí. Brzy si systém najdeme a jde to zase překvapivě snadno. Upozorňuju, že zrovna tohle bývá většinou ten kritický bod - když už si člověk myslí, že paráda, víme známe, tak to pěkně po*ere. No, škoda mluvit. Přišel nějaký první drobnější kopanec, ale nevadí, zatím to dáváme dobře, dokonce dojíždíme (a předjíždíme) velkou spoustu posádek. Dovolím si malou vsuvku ohledně bodování. Říkal jsem, že se sice nejede (nebo nemělo by jet) jakože na krev, ale čas je počítán s odchylkou od nějakého referenčního, který jsem taky dopředu nevěděl nebo nepochopil - takže z toho plyne, že každé zdržení se musí tak trochu "nahnat". V cíli jsou pak k času připočítány sankce za špatné odpovědi k úkolům a také za kilometry navíc oproti základní trase. No nic, jedeme dál. Po téměř 2/3 celé soutěže jsem byl v úžasu, jak je možné se vlastně reálně podle takhle vágního zadání někam dostat přes půlku republiky - navíc v místech, kde jsem vůbec nikdy nebyl a neznám to tu. Pak to ale přišlo - něco nevychází. Potkáváme po cestě různě i další účastníky. Všichni bloudí - dohadují se, ze zoufalství už hledají na mapách, navigacích, telefonech. V cíli nám pak bylo řečeno, že se pořadatelé omlouvají a skutečně tam byla jedna chyba, která vznikla skrze nedávnou rekonstrukci cesty na trase. No dobře, podle mě tam nebyla teda jen jedna, ale řekněme, že pokud nebudou 2-3 body za sebou vycházet, je to konečná a velký problém. Do té doby jsme skutečně jeli poctivě, ale teď už mě nenapadlo nic jiného, než si podle otázek odvodit, kde se nachází další "úkolový" bod a od něj se odchytit. Upřímně si nedokážu představit, jak bych to jinak vymyslel a musel bych to vzdát. Nakonec se vše povedlo a někdy kolem 19 hodiny jsme dorazili do cíle, kterým byl Zámek Třešť. To byla dobrá i špatná zpráva. Parádní bylo, že se vše povedlo dojet a méně parádní to, že cesta domů bude ještě minimálně na 2.5 hodiny. Na zámku jsme se tedy navečeřeli, počkali na vyhlášení a pak vyrazili k domovu.

Jak už je u mě zvykem, nemůžu vynechat ani ekonomickou stránku věci a nějakou tu kritiku. K ceně startovného bych neměl výhrady, bylo to 800 korun a jak snídaně a večeře. I s malorážkou jako je Mini jsem spotřeboval dvě nádrže. Naštěstí jsem asi nic nezničil, ale překvapivě dostaly nejvíc na autě zabrat brzdy, kde mi přijde, že už nějak nestíhají a samozřejmě občas podvozek. Nepříjemná byla chyba v trase a za mě možná i celkově její délka. Jenže kratší trasa by prý nebyla taková výzva. Sami organizátoři to popsali tak, že kolem komína se může člověk projet na každém druhém srazu. Přesto si trvám na tom, že tak maximálně 2/3 dálky by byly ideální. Dopředu se samozřejmě neví, kde přesně bude trasa končit - dá se určit jen orientační perimetr. Nebylo by možná od věci nabídnout možnost se v cíli pak ubytovat - ať už by chtěl někdo povykládat a posedět třeba u skleničky, nebo toho má další po celém dni zkrátka dost a jediné na co se těší je sprcha a postel. No a tam potom vidina 2 nebo 3 dalších hodin v autě není asi to nejpovzbudivější. Teď 2 podotýkám, že tohle je jen taková moje spekulace a vůbec to nemusí být pravda, ale přesto. Možná neměli všichni tak úplně stejné podmínky. Každý z nás někdy na sraze viděl, že se pohár nechává pro "kámo". Vzhledem k tomu, že jsem ale nepočítal s nějakým umístěním jakožto úplný záčátečník mě to zas až tak netrápí. Důležité je, že kdyby se mě někdo ptal, jestli to má zkusit, tak bych akci klidně doporučil. A pokud to časově vyjde, možná další rok vyrazím znovu.

38 alespoň takto
Obrázek

Budeme startovat
Obrázek

Vytoužený cíl
Obrázek

Itinerář cesty
Obrázek

Galerie https://volf-m.rajce.idnes.cz/Britska_R ... orin_2023/
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Takové menší "povinné" hlášení z Big BMW Classic 2023. V tuto chvíli už to bude pravděpodobně sraz, který navštěvuju nejdelší dobu a popravdě to byla letos asi největší nuda ze všech akcí kolem aut. Ono vlastně nic špatně nebylo, trochu teda zlobilo počasí, protože v pátek i v sobotu celkem chladno, často přeháňky... ale nějak už mi to moc neříká. Kdybych se zrovna nepohyboval nedaleko od místa konání, tak bych ty 3 hodinky cesty kvůli srazu neabsolvoval. Své kouzlo měl asi taky ten původní úplně hroznej kemp u Sázavy, kde vlastně byli čistě jen návštěvníci srazu a bylo to takové úplně odříznuté od všeho, takže takový víkendový únik od reality, což se tady zase až tak moc neděje. Pro ty, co pravidelně nejezdí / nemají s čím srovnávat asi v pohodě akce, jinak bych asi spíš doporučil konkurenční "Temelín" nebo Bimmerfest.

https://volf-m.rajce.idnes.cz/Big_Classic_2023/
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

Tento víkend se konaly v mém blízkém okolí 2 akce. První z nich - Ameriky v Plzni se konala na náplavce u Radbuzy. Vstupné pro návštěvníky bylo zdarma a jak už to k US vozidlům patří, tak na místě bylo možné si dát z foodtrucku burger nebo nějakou jinou americkou prasárnu, něco k pití nebo zakoupit suvenýr jako různé vlajky, smaltované cedule, staré RZ... Jako takové zpestření procházky asi fajn, mínus samozřejmě návštěvníci, co museli za každou cenu sahat na auta a různě se u nich fotit (úplně mě bylo blbě, když jsem viděl jednu takovou nádheru, co měla snad na každém prstu prsten). V tomhle směru na tom něco bude, že peníze to tak trochu vyfiltrují, kdo má skutečně zájem a trochu k tomu vztah a kdo ne.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Druhá akce byla jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze, která měla svůj start a cíl v Křimicích u Plzně. Zajímavostí byl už samotný areál zámku v Křimicích, který byl v roce 1994 v rámci restitucí navrácen do vlastnictví rodiny Lobkowiczů. Je to jeden z takových mých hodně sentimentálních snů, mít menší zámeček nebo nějakou prvorepublikovou vilu, takže se vždycky rád podívám, jaké radosti a starosti takový objekt přináší. Ale zpět k tématu. Událost byla určena pro auta a motorky do rv. 1980 a trochu zvláštně cabriolety do rv. 1993. Je až zvláštní, jak rychle se tyto skutečně veteránské roky blíží mojí E38. Představoval jsem si, jí nechám, tak vlastně za 10 let už budu takhle "dědek" co takhle párkrát za rok vyvenčí své auto z mládí. Je tam zkrátka hodně vidět, ten koloběh života včetně toho, jak už to řízení některým začíná dělat hodně potíže. Nechci nikoho strašit, ale kdy jindy je správná doba užívat si života a našich 4 kolových miláčků, než právě teď dokud jsme ještě relativně mladí a doba je sice horší, ale rozhodně ne ještě úplně zlá.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zbytek galerie https://volf-m.rajce.idnes.cz/Jizda_Jir ... ky_v_Plzni
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Sezona 2023

Příspěvek od volf-m »

CW MotorFest 2023

Tentokrát akci vzhledem k termínu 15. července 2023 provázely poměrně vysoké teploty, což byla škoda, jinak bych určitě rád zůstal déle. Ale vezměme to od začátku. Vzhledem k tomu, že jsem týden trávil buď pracovně, nebo pracovně pod heverem, hledal jsem nějaké to odreagování na víkend. Asi už je to trochu postižení, ale kromě k vodě snad nechodím jinam než na akce kolem aut. Volba tentokrát padla na CW (CarWars) MotorFest. Kromě sprintů na ¼ míle, což mě zas tak moc nebere, jsme na akci mohli vidět tréning a kvalifikaci Czech Drift Series a také novinku letošního roku – demoliční derby. Na to konkrétně jsem se zvažoval přihlásit už na CarWars openingu, ale zaprvé jsem asi pravidla bral až moc důsledně, a tak mě odradil čas strávený demontáží starých a montáží „nových“ bezpečnostních prvků, cesta na platě atd kvůli maximálně půlhodince slávy. Nebudu to brát nějak na sílu, ale pokud se mě nějaké auto náhodně vyskytne, skočím po něm. Samozřejmě v tom nechci být za nesmysl, protože z těch různých bezcenných aut jako 20 let starý Peugeoty není většinou co zpeněžit, maximálně pokud to má nějaký hliníky (je to pořád hliník), kat a baterku. Světla a tenhle bordel je otázka… ale dá to maximálně pár stokorun. No nic, tohle necháme náhodě. Derby jako takový nebylo úplně špatný, ale s kropením povrchu se to trochu přehnalo, takže pak měla většina účastníků problém se vůbec rozjet, a tak veškeré nárazy proběhly spíš v rychlosti chůze.
Drifty jsou potom už taková klasika. Oproti dřevním dobám téhle disciplíny se změnilo hlavně to, že sériová E36 na seřezaných pružinách se zavařeným diferákem už je naprosto vyhynulej druh. Dneska jak člověk nemá kolem těch 500 koní, podvozek, rejdy, odklony blabla tak nemá cenu se do toho vůbec pouštět. Jestli je to dobře, nebo špatně je otázka. Samozřejmě takové to hobby nízkonákladové ježdění má svoje kouzlo, hlavně v tom, že si to může pak vyzkoušet téměř každý a ten účel zábavy to splní. Nicméně žijeme přes veškerou snahu různých zelených a dalších eurolidí stále v růstové ekonomice, takže je pochopitelné, že se to někam musí posouvat. Divácky je to taky určitě mnohem atraktivnější než pozorovat nekonečný zástup vraků, které v předsmrtné agonii čekají, kdy praskne nějaká vodní hadice nebo poloosa. Co jsem ale tentokrát nevychytal byl opalovací krém. Namazat se těsně před průjezdem drifťáků mělo za následek kvalitní gumové maskování po těle.
Občerstvení bylo taky fajn. Stánkaři si tentokrát zřejmě díky ne zrovna vysoké návštěvnosti příliš nevydělali. Ceny i nabídka byly na poměry podobných akcí celkem příznivé. To platilo i o jednodenní vstupence ve výši 150 korun na osobu, popř. 350 na celý víkend s možností stanování v areálu. Přijel jsem skrze počasí jen na sobotu a někdy po 15 hodině odjížděl kvůli horku. Na letišti se bohužel není kam pořádně schovat a nechtěl jsem riskovat, aby mi bylo špatně, jinak bych klidně ještě nějakou chvilku zůstal.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek





Nějaké další foto zde https://www.rajce.idnes.cz/volf-m/album ... rfest-2023
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Odpovědět