Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- volf-m
- Příspěvky: 1565
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Já se taky na sedmičku radši dívám, než s ní jezdím
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Fotky vymenenych gumovych tesneni z minuleho servisniho prispevku.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Probehla vymena oleje, nalito Shell HX8 a filtr Mann. Starsi filtr mel na sobe napsane udaje vyrobce, novy uz ani carku. Nicmene pohledove vypada stejne.
Hydrokufr uz nejakou dobu pistel, ze ma malo oleje. Hlavne zavirani mu trvalo dost dlouho. Snejk pri jednom z minulych servisu rikal, ze tam byl humus, ze to proplachoval, tak jsem se pripravil a koupil jsem litrovku oleje, ktery by mel byt snad ten samy jako prodavaji v BMW v opravne sade za 2500 Kc. Plechovka ruzoveho Shellu stala 550 a je v ni litr. Je to jak konzerva, nema to vypust, prelil jsem si to do jine flasky a popsal, az budu dolevat zase priste. Po rozebrani bylo hned videt, ze oleje je malo. Nevim kam se ztratil, pod cerpadlem a v blizkem okoli sucho, na druhe strane u menicu jsem zadne stopy take nevidel, mozna to odteka jinudy nebo tam proste bylo malo a stacil maly unik. Olej v nadrzce nebyl ruzovy, ale cisty bez necistot, barva jak naredena krev v krabici s masem. Nalil jsem novy, pakrat zacvicil s kufrem, vylil jsem stejnou barvu, nalil jsem znova novy a dal jsem vrchovatou nadobku, protoze pri montazi do spravne polohy a naslednem provozu si dost nasaje cerpadlo a pak tam zbyde zhruba pulka. Uvidime jak dlouho to vydrzi, oleje mam dost a doplneni je hracka.
Pak jsem jeste udelal nejakou kosmetiku v podobe doplneni sroubku v podbehu a hlavne dotazeni plniciho hrdla na LPG.
Auto posledni dobou slouzi jak ma, skoro by se chtelo napsat, ze se na nej da spolehnout Topi, klima drzi, sterace stiraji.
Hydrokufr uz nejakou dobu pistel, ze ma malo oleje. Hlavne zavirani mu trvalo dost dlouho. Snejk pri jednom z minulych servisu rikal, ze tam byl humus, ze to proplachoval, tak jsem se pripravil a koupil jsem litrovku oleje, ktery by mel byt snad ten samy jako prodavaji v BMW v opravne sade za 2500 Kc. Plechovka ruzoveho Shellu stala 550 a je v ni litr. Je to jak konzerva, nema to vypust, prelil jsem si to do jine flasky a popsal, az budu dolevat zase priste. Po rozebrani bylo hned videt, ze oleje je malo. Nevim kam se ztratil, pod cerpadlem a v blizkem okoli sucho, na druhe strane u menicu jsem zadne stopy take nevidel, mozna to odteka jinudy nebo tam proste bylo malo a stacil maly unik. Olej v nadrzce nebyl ruzovy, ale cisty bez necistot, barva jak naredena krev v krabici s masem. Nalil jsem novy, pakrat zacvicil s kufrem, vylil jsem stejnou barvu, nalil jsem znova novy a dal jsem vrchovatou nadobku, protoze pri montazi do spravne polohy a naslednem provozu si dost nasaje cerpadlo a pak tam zbyde zhruba pulka. Uvidime jak dlouho to vydrzi, oleje mam dost a doplneni je hracka.
Pak jsem jeste udelal nejakou kosmetiku v podobe doplneni sroubku v podbehu a hlavne dotazeni plniciho hrdla na LPG.
Auto posledni dobou slouzi jak ma, skoro by se chtelo napsat, ze se na nej da spolehnout Topi, klima drzi, sterace stiraji.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1119
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Tak ať bezporuchovost dlouho vydrží
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Pred Vanocema se zacala sedma dozadovat darecku. Nejdriv zdechnul level sensor, zacalo hlasit na palubce level system chybu. Zkusil jsem restartovat auto, nic. Pak jsem zkusil diag, jestli to rekne neco vic, prej zadni sensor fail. Po smazani hned skakalo zpatky. Musel jsem zakleknout a zkusil jsem prostrikat konektor, nic. Chyba hned zpatky. Budu doufat, ze to je teda senzor a ne kabelaz nebo neco v konektoru. Jsou 2 varianty senzoru, pozor na to, lisi se uchycenim, mozna i necim jinym. Hledal jsem nahradu, ktera vypada jako original. Zdalo se, ze by to mohlo byt prekvapive Meyle za cca 2200Kc, ale nez jsem se rozhoupal to resit, tak z tech nekolika malo CZ eshopu zmizelo uplne a v DE je jeste vetsi postovny a taky to trva, takze jsem nakonec objednal ve Stratosu. Ve 13hod objednano, druhy den rano je to doma. Meli to zrovna na sklade na Slovensku, z DE by to trvalo pry dele.
Nekdy po svatkach pri jizde v desti neco zacalo mlatit od steracu. Sterac u ridice nedojizdel az dolu a smrdlal se o A sloupek. Super, snad dojedu, aniz by se sterace potkaly. Doma jsem to zkoumal, sterac je volnejsi, rozdelal jsem to a pritlacna podlozka z hliniku je celkem ohoblovana. Slozil jsem to, poradne pritahnul, ale jelikoz jde o sterace, ktere se hodi mit v poradku, tak jsem radeji objednal podlozku novou, snad to spolehlivosti pomuze.
Aspon ze ten hydrokufr porad kufruje. Jo, taky je slabsi baterie, ale to je odpustitelne, uz ma za sebou takovych sest sedm let.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Chyba zmizela, tak snad to bude dobry. Mozna byl problem v tom, ze spojovaci tycka byla v dolnim kloubu fest zarostla, takze se nehejbala a pri pohybu ramene to asi prenaselo do senzoru nejaky axialni sily a tim to urychlilo jeho devastaci. Tycku jsem poradne rozhejbal a promazal, abych nezmrsil novej senzor za 4k po par kilometrech. Budu se muset na jare mrknout i na predni.
Pro srovnani davam jeste ty steracove podlozky, kdyz uz nic jinyho, tak jsem si polepsil na utahovacim momentu
Pro srovnani davam jeste ty steracove podlozky, kdyz uz nic jinyho, tak jsem si polepsil na utahovacim momentu
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1119
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Ještěže máš BMW prodejnu hned vedle .
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Jo, spokojenost. Po telefonu vstricny, co slibili, tak dodrzeli. Pres kopirak jako v Brezhradu, kde jsem byl taky vzdy spokojen. Az teda na ty ceny Ale kdyz uvazim, ze tam ten sklad a expedice s dopravou funguje tak dobre a rychle, tak jim odpoustim
Senzor fachci, akorat leva strana vylezla o 4 cm vejs, takze chca nechca musel sem osedlat INPU, 4cm rozdil je dost a taky se zbytecne sponuje mech, zvlast v zime. Nekde sem cet uz kdysi davno, ze tam jsou zaludnosti, asi na klubu, ze zvolena vyska se tam nechtela udrzet, takze sem si rikal ach jo, to bude boj. Chvili jsem si s tim hral a samozrejme, kdyz jen nastavuju rucne vysku a pak diag odpojim, tak to vyleze na puvodni. Musi se nutne do "Abgleichu" a tam se to steluje, je tam i mala napoveda, co se tam ma napsat za cislo. Psali snad skutecna minus pozadovana v milimetrech. Pak se to odklepne a auto se prenastavi a to tam uz zustane. Tak jsem s tim chvili blbnul. Behem pokusu mi ale parkrat vytuhla diag a prestalo to abgleichovat. Ale rucne vyska nastavovat sla. Taky se objevila nesmazatelna chyba ve smyslu ze kompresor je ve stadiu energizovani Nastesti jsem to mel ale tou dobou uz nastaveny na finalni vysku. Jeste jsem se tam ale rochnil a nasel jsem nejaky mody jako "shipping", "garage" a pod a jeden z nich se podobal tomu energizovani. Nemecky moc neumim, ale byl zaplej, tak sem ho vypnul. Auto se pak prenastavilo zase na nejaky hodnoty, ktery jsem tam mezitim marne cpal pres abgleich. Taky zmizela chyba z pameti zavad a zbyla tam jen klasika uroven na CANu nizka A uz slo zase abgleichovat. Takze sem finalne nastavil a pryc od toho.
Jeste jsem v mezicase zkousel hratky s DD. Jednou jsem to videl u Snejka, jak tam cvicil s nejakou e61. Tak jsem to tam taky nasel a cvici to i se sedmou. Video sem neudelal
Jo jeste pridam link, kterej sem jakozto navod nasel jako jedinej:
https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5- ... vel-2.html
Ve svy podstate ale fakt staci rict si o kolik to je potreba zvysit nebo snizit a to flaknout pres ten Abgleich do dialogovyho okynka, ktery vyskoci. Zadna veda. Tak treba to nekomu pomuze
Senzor fachci, akorat leva strana vylezla o 4 cm vejs, takze chca nechca musel sem osedlat INPU, 4cm rozdil je dost a taky se zbytecne sponuje mech, zvlast v zime. Nekde sem cet uz kdysi davno, ze tam jsou zaludnosti, asi na klubu, ze zvolena vyska se tam nechtela udrzet, takze sem si rikal ach jo, to bude boj. Chvili jsem si s tim hral a samozrejme, kdyz jen nastavuju rucne vysku a pak diag odpojim, tak to vyleze na puvodni. Musi se nutne do "Abgleichu" a tam se to steluje, je tam i mala napoveda, co se tam ma napsat za cislo. Psali snad skutecna minus pozadovana v milimetrech. Pak se to odklepne a auto se prenastavi a to tam uz zustane. Tak jsem s tim chvili blbnul. Behem pokusu mi ale parkrat vytuhla diag a prestalo to abgleichovat. Ale rucne vyska nastavovat sla. Taky se objevila nesmazatelna chyba ve smyslu ze kompresor je ve stadiu energizovani Nastesti jsem to mel ale tou dobou uz nastaveny na finalni vysku. Jeste jsem se tam ale rochnil a nasel jsem nejaky mody jako "shipping", "garage" a pod a jeden z nich se podobal tomu energizovani. Nemecky moc neumim, ale byl zaplej, tak sem ho vypnul. Auto se pak prenastavilo zase na nejaky hodnoty, ktery jsem tam mezitim marne cpal pres abgleich. Taky zmizela chyba z pameti zavad a zbyla tam jen klasika uroven na CANu nizka A uz slo zase abgleichovat. Takze sem finalne nastavil a pryc od toho.
Jeste jsem v mezicase zkousel hratky s DD. Jednou jsem to videl u Snejka, jak tam cvicil s nejakou e61. Tak jsem to tam taky nasel a cvici to i se sedmou. Video sem neudelal
Jo jeste pridam link, kterej sem jakozto navod nasel jako jedinej:
https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5- ... vel-2.html
Ve svy podstate ale fakt staci rict si o kolik to je potreba zvysit nebo snizit a to flaknout pres ten Abgleich do dialogovyho okynka, ktery vyskoci. Zadna veda. Tak treba to nekomu pomuze
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Pri vymene na letni jsem zjistil, ze level senzor je na zadni naprave na obou stranach, coz je asi pochopitelne, kdyz si vysku mechu muzu nastavovat zvlast nalevo i napravo Tycka nebyla zatuhla uplne na fest, horni kloubek se jeste trochu hybal, takze vycisteno a promazano jak to jen slo a sup s ni zpatky. Podle me za zivostnost level senzoru odpovida hlavne pohyblivost te tycky v kloubech, protoze jinak to raminko a nasledne ten potenciometr musi dostavat strasnyho couda. Takze doporucuju obcasne kontrolovat.
To samy v blede modrym vpravo vepredu, vycisteno, rozhybano, promazano. Zaroven s tim vymeneno spodni rameno, protoze tam zase neco pres zimu vrzalo. Stare rameno melo trochu potrhany silac, ale netvarilo se uplne marne, nicmene kdyz uz bylo venku, tak se dalo nove, co jsem mel uz davno od TRW pripravene. Takze obe predni spodni jsou ted v kondici, protoze leve jsem menil nekde na predchozich strankach Dotazeno samozrejme s patricne vyheverovanym kolem Vrzani ustalo, bud to bylo ramenem, nebo tim jak sla teplota venku uz nahoru.
Klima stale klimuje Tak jsem zvedav jake prekvapeni si auto nachysta na podzim... Jo, nejaky urcite bude BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e66 745Li 2003 Individual
Pri podzimne predvanocni akci u Snejka doslo na vymenu prevodovky. Od zacatku, co auto mam, tak si obcas kopla z dvojky na jednicku. Ted uz to bylo na muj vkus moc. Pak taky posledni sezonu prevodovka obcas padala do nouzaku v nizkych teplotach pri rozjezdech. Resp. ne uplne do nouzaku, ale nadavala v idrive a vyhrozovala, ze nebude radit. A protoze na prevodovce byl uz delany servis a moc ji to nepomohlo, tak jsem dostal nejakou Snejkem proverenou. Nova radi pekne, mozna je i tissi menic a taky po letech zacal fungovat senzor rezimu P. Kdyz se zmackne P, tak tam nejenom to P skoci, ale taky se rozsviti na budikach. To byl taky vlekly problem a s vymenou se to svezlo.
Dalsi darek byl predni DD, dostal jsem nejakej proverenej, ktery nevypadava v zime na kruhaci. Super vec, protoze to vypadavani mi dela od zacatku a zime je to otrava, projizdet kruhace krokem. Jako bonus se ohromne zklidnila predni naprava, ktera na hrbech celkem dost uz mlatila a ten jinej DD tomu neskutecne pomohl.
Posledni prirustek byl nova baterie, kdy puvodni v zime na druhy den netocila zrovna ochotne a delsi stani skoro nebylo mozne. A i za jizdy se obcas objevovalo, at dobiju baterii, cemuz jizda stejne nepomohla. Nicmene ke slabe baterii poznamka, ten master switch v kufru na to bezvadne funguje, ze kdyz se prepne, tak i s takhle mizernou baterkou to naskocilo klidne po 14 dnech jak nic.
Timhle servisem auto pekne omladlo a jezdi se s nim lip, nez kdyz jsem ho koupil. Aktualne mi tam jen sviti ponorka kvuli snizenemu termostatu a budu muset vymenit civky na doporuceni Snejka. Jinak zadny dalsi problem neeviduju. Takze letos cekam nejaky uplne novy pruser
Dalsi darek byl predni DD, dostal jsem nejakej proverenej, ktery nevypadava v zime na kruhaci. Super vec, protoze to vypadavani mi dela od zacatku a zime je to otrava, projizdet kruhace krokem. Jako bonus se ohromne zklidnila predni naprava, ktera na hrbech celkem dost uz mlatila a ten jinej DD tomu neskutecne pomohl.
Posledni prirustek byl nova baterie, kdy puvodni v zime na druhy den netocila zrovna ochotne a delsi stani skoro nebylo mozne. A i za jizdy se obcas objevovalo, at dobiju baterii, cemuz jizda stejne nepomohla. Nicmene ke slabe baterii poznamka, ten master switch v kufru na to bezvadne funguje, ze kdyz se prepne, tak i s takhle mizernou baterkou to naskocilo klidne po 14 dnech jak nic.
Timhle servisem auto pekne omladlo a jezdi se s nim lip, nez kdyz jsem ho koupil. Aktualne mi tam jen sviti ponorka kvuli snizenemu termostatu a budu muset vymenit civky na doporuceni Snejka. Jinak zadny dalsi problem neeviduju. Takze letos cekam nejaky uplne novy pruser
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green