To je idiot

Zajímavé příhody z cest
Odpovědět
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: To je idiot

Příspěvek od MEDVIDEK »

Jardo,ještě mala připominka k tvemu pocitu z jizdy,viš ja jsem měl tu možnost (a děkuju za to) se svezt v tom nejlepšim co na silnicich jezdi,všechno to byli benzinovy přeplnovany auta a jedna 10valcova atmosfera a dost jsem se v tom vyblbnul,ale už tu potřebu všude litat 200km/h nemam,moje standartni rychlost na dalnici je 140-160km/h a s tds stim nemam problem a navic si už trošku važim toho že jsem zdravi a ne na invalidnim voziku jen kvuli tomu byt někde o 10minut dřiv. Uživam si poklidnou jizdu bez stresu,necham se předjet klidně od favorita,protože vim že ho na nejbližši křižovatce dojedu. Navrhuju zakopat valečny volant a začit se řidit heslem - neni duležite co mam pod kapotou,ale to že dojedu kam potřebuju ;)
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: To je idiot

Příspěvek od NORMANN »

k tomu válečnýmu volantu nezbejvá nic jinýho,než k tomu dodat ještě jedno:
NENÍ DŮLEŽITÝ S ČÍM JEZDÍŠ! CO DO TOHO LEJEŠ!, KOLIK TĚ TO STOJÍ! ALE CHOVAT SE K SOBĚ SLUŠNĚ A ODPUSTIT SI TY NADÁVKY!!!! že? jarax ;)
tímto bych CHTĚL tuhle o5 debilní vášnivou debatu, kterou jsem nezačal skončit.....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: To je idiot

Příspěvek od JaraX »

NORMANN píše:k tomu válečnýmu volantu nezbejvá nic jinýho,než k tomu dodat ještě jedno:
NENÍ DŮLEŽITÝ S ČÍM JEZDÍŠ! CO DO TOHO LEJEŠ!, KOLIK TĚ TO STOJÍ! ALE CHOVAT SE K SOBĚ SLUŠNĚ A ODPUSTIT SI TY NADÁVKY!!!! že? jarax ;)
tímto bych CHTĚL tuhle o5 debilní vášnivou debatu, kterou jsem nezačal skončit.....

hele do mě sere, ty se tu hádáš s X Y lidma na v XY tématech, takže jestli chceš zakopat válečnej volant, začni u sebe
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: To je idiot

Příspěvek od NORMANN »

s kým se tu já hádám a proč, do toho ti je úplný hovno, to sem netahej! mimochodem byli to dva uživatelé - jedni a titíž lidé, podívej se na svoje příspěvky, taky nejsi zrovna svatá Ludmila. :roll:
ale hlavně: nikomu tu BEZDŮVODNĚ jako ty nenadávám, nebo si s tím aspon NEZAČÍNÁM. ty dvě slova schválně píšu velkými písmeny, kdyby si tu zas chtěl někdo přihřát svojí polívčičku. ;)
o zakopání volantu tu psal Medvídek, já ne! já jsem tu nezačal nadávat jiným uživatelům pro nic za nic do oslů apod. ;) takže ode mně žádnej pokus o usmiřování nečekej....
Naposledy upravil(a) NORMANN dne pon srp 16, 2010 12:15 am, celkem upraveno 1 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: To je idiot

Příspěvek od T613 »

Obrázek
14 dni tu byl klid
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: To je idiot

Příspěvek od JaraX »

NORMANN píše:s kým se tu já hádám a proč, do toho ti je úplný hovno, to sem netahej! mimochodem byki to dva uživatelé - jedni a titíž lidé, podívej se na svoje příspěvky, taky nejsi zrovna svatá Ludmila. :roll:
ale hlavně: nikomu tu BEZDŮVODNĚ jako ty nenadávám, nebo si s tím aspon NEZAČÍNÁM. ty dvě slova schválně píšu velkými písmeny, kdyby si tu zas chtěl někdo přihřát svojí polívčičku. ;)
o zakopání volantu tu psal Medvídek, já ne! já jsem tu nezačal nadávat jiným uživatelům pro nic za nic do oslů apod. ;) takže ode mně žádnej pokus o usmiřování nečekej....
pro nic za nic to nebylo, bylo to kvuli tvému chování, a muže ti psát kdo chce co chce, tisíc výpočtu odemě, od 100RMa apod, ale ty budeš furt mlet ty svoje pičoviny furt dokola, jedinej jsi tady nehodil vypočet jak auto na LPG má dražší provoz jak na naftu apod, ale s tebou nemá cenu se hádat, a neříkej že se tu hádáš s dvouma lidma, ja vím aspon o pěti.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
KAMIL740
Příspěvky: 1590
Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
Bydliště: Co je ti po tom ?

Re: To je idiot

Příspěvek od KAMIL740 »

Hlavne ze je klid a mir vsude na zemi neni v pici s kym se normal hada sak krom michelina si myslim ze to sou vesmes kraviny aspon je zivo a neni mrtvo ne ???? s tim michalem me to prislo uz moooc ale jak sem psal neminim do toho strkat cenich :) je me to fuck ale me to bavi dyt je to prdel jak LGPnisti se hadaj s NAFTAnistama co vic si prat nez maly spory aspon je prdel jinak kdyby to bylo na chate.cz nebo jak se tomu nadava tak budem se hadat s tema kok... co jezdej ve WV a nebo jeste hur s tema co na wv nemaj a koupili si skodu :lol: :lol: :lol:
ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot :)))
e34 525i spera rules elpídží by dejv :)))
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: To je idiot

Příspěvek od JaraX »

KAMIL740 píše:Hlavne ze je klid a mir vsude na zemi neni v pici s kym se normal hada sak krom michelina si myslim ze to sou vesmes kraviny aspon je zivo a neni mrtvo ne ???? s tim michalem me to prislo uz moooc ale jak sem psal neminim do toho strkat cenich :) je me to fuck ale me to bavi dyt je to prdel jak LGPnisti se hadaj s NAFTAnistama co vic si prat nez maly spory aspon je prdel jinak kdyby to bylo na chate.cz nebo jak se tomu nadava tak budem se hadat s tema kok... co jezdej ve WV a nebo jeste hur s tema co na wv nemaj a koupili si skodu :lol: :lol: :lol:
kamile, máš pravdu,
ale dobře, řeknu na jezdím na benzín, ale zase nemam poruchy, provoz je sice dražší, ale vím že mě to nikde nenechá,
nebo jezdím na LPG a řeknu jo, jezdím levně, je to mnohem komfortnější a vykonější než nafta, sice mám menší dojezd a nemam rezervu, ale tu stejně nepotřebuju, protože mám spray a kompresorek a pravděpodobnost že prorazím gumu tak že nepomuže ten spray je furt menší než že se mi posere naftovej motor.
a nebo řeknu jezdím na naftu, není to sice tak levny jak jezdit na LPG a není to tak spolehlivy, ale zase mam vyšší dojezd, minimální výkon a třepoucí se auto.
BMW service expert - http://www.jarax.net
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: To je idiot

Příspěvek od caknakis »

T613 píše:Obrázek
14 dni tu byl klid

:lol: :lol: :lol: Ale alespoň jsou nové příspěvky, ber to takhle, i když to stejně nečtu, ale je fajn vidět, že se tady něco děje :-)))
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Lopo
Příspěvky: 144
Registrován: čtv čer 11, 2009 11:34 am

Re: To je idiot

Příspěvek od Lopo »

hmm.. prebehol som si vacsinu fora a tusim, ze nafta vs. benzin je asi najhorucejsia tema :)
bavili ste sa tu o nejakych prepoctoch a ja som si nedavno jeden robil, tak ho sem hodim, akurat to bude v €/SKK, ale pre ilustraciu hadam postaci - pocitane je to na 200 tis km, pri nafte je pocitane so 7l/100, pri benzine 10l/100 a pri LPG 11l/100 - to su take hodnoty viac menej mimomestskej jazdy

Takze najprv nafta:

spotreba
2000*7 = 14 000 litrov
14 000*1,14 = 15 960€ = 480 810 SKK

opravy (ceny podla ETK):
turbo - 1 070€ = 32 234 SKK
cerpadlo - 555€ = 16 719 SKK
vstrek - 256€ = 7 712 SKK -> *6 - 1 536€ = 46 273 SKK
vsetko dohromady = 3 161€ = 95 228 SKK

Celkovo 15 960€ + 3 161€ = 19 121€ = 576 038 SKK


Benzin:
tu som urobil dve cenove varianty, jedna je pre 1,27€/l benzinu (u nas je nafta lacnejsia), ale neviem ako v CR, tak ta druha varianta je keby nafta a benal stali rovnako

2000*10 = 20 000 litrov
20 000*1,27 = 25 400€ = 765 200SKK rozdiel oproti nafte = + 6 272€ = + 189 162 SKK
20 000*1,14 = 22 800€ = 686 872SKK rozdiel oproti nafte = + 3 670€ = + 110 834 SKK


LPG
zapocital som tam aj studene starty na benzin v pomere 1/20, tzn na jedno zahriatie motora sa prejde 100km

spotreba:
1900*11 = 20 900 litrov LPG
100*15 = 1 500 litrov benalu
20 900*0,511 = 10 679€ za LPG
1 500*1,27 = 1 905€ za benal
10 679€ + 1 905€ = 12 584€ = 379 105 SKK

instalacia:
1 500€ = 45 189 SKK

Celkovo
12 584 € + 1 500€ = 14 084€ = 424 294 SKK rozdiel oproti nafte = - 5 036€ = - 151 743 SKK

Je tam ale treba zapocitat este prevadzkove naklady (napr. ja mat LPG, tak by som pouzival asi aj flashlube ci ako sa to vola) vratane extra kontrol a tiez opravy (nepoznam moc ludi, co by najazdili 200 tis km na plyne, tzn neviem kolko vydrzi ten reduktor) a to vobec nemam predstavu kolko moze stat.

Kazdopadne je treba si uvedomit to, co hovoril Normann, tj. ze pri nafte sa automaticky hovori o vymene vyssie spominanych veci, pricom to ale nemusi byt tak. Uz som videl niekolko auto ktorym turbo vydrzalo viac ako 200 tis. km, tzn tych 150 tis SK (cca 110 ceskych) sa moze iba znizovat s narastajucim "stastim" pri nafte / nestastim pri LPG v benzine, ak to tak poviem :) Tak isto som pri vypocte pocital s jazdou viac menej mimo mesta a v meste bude mat diesel mensi narast spotreby ako plyn, takze sa ten rozdiel zase moze iba zmensit, ale to asi pre niektorych aj tak nie je to podstatne.

Nerozumiem, preco sa navzajom nechcete ani za nic pochopit. Vsetko musi byt za kazdu cenu ciernobiele. Ano benzin ma krasny zvuk, je spolahlivejsi, je s nim viac srandy, je to viac BMW :) Na druhu stranu rozumiem tomu, ze niekomu moze byt zvuk ukradnuty, ma rad zatah odspodu a paci sa mu nizka spotreba, benzin je mu drahy a na plyne mu vadi, ze k benzinu pridava viac starosti, kedze mu trochu na tej spolahlivosti ubera (tiez sa tam predsa moze nieco posrat), mozno aj to s tou rezervou a predsalen je s plynom viac obstrukcii (niekto moze mat skryty fetis v parkovani v podzemnych garazach) nez s originalnym autom. Na tretiu stranu rozumiem tomu, ked si to niekto hodi do plynu a je mu jedno, ze bude mat o par starosti naviac, pretoze ta celkova suma je fakt erotika :D

Toto vsetko tu nepisem preto, ze by som obhajoval naftu, lebo ju sam mam. Tak isto som chcel 740i a dat ju na plyn, ale nakoniec sa mi podarilo najst taky kusok, ze som rozhodol to i obetovat za d a nemavam kvoli tomu nocne mory (zakial mi neodide to biturbo :D). Ale teraz by som sa na zaklade tych cisiel co su vyssie uvedene mohol smiat kamosovi co ma 740i bez LPG, lebo za tu spolahlivost a zvuk si aj riadne priplati, ale nikdy by som to neurobil. Stale je to krasna sedma a ten motor jej dava trosku iny zmysel a charakter, a predpokladam, ze on sa mi tak isto nebude smiat, ked si to raz na ten plyn prerobi ;)
Teda aspon dufam :D
e38 '00 740d
Odpovědět