Alois píše:Imbus.. Aha, to měla v nářadí už e28, takže jako nic extra...
Teď vážně.. Prst nahoru za to, že jsi na předface, dal dozadu bílou optiku z neface..(jako většina - tím ale nechci nikoho urazit) Né nějaké čiré potvory..a ty skla ne světlech tomu hóódně pomohly..
Jde vidět, že máš vkus a bude to opravdu hezké auto.. ještě že tam necpeš takové ty zadní světla jako kdysi na e34ku
Jinak ke spotřebě.. Když vezmu kolik si průměrně bere TDS, tak v sedmě, v automatu, bych to bral jako fakt.. Pořád je to lepší než 17l za V8..

A to jsem na benzíny a naftu moc nemusím, ale jsem nestraný..
Navíc se úplně asi neploužíš.. víš jak to je, máš nové auto, až se vyjezdíš trochu a naučíš, tak by to mohlo jít dolů..
Za kolik jsi jezdil s E34kou TDSem?
Díky za pochvalu

chci to auto udělat hezký, jako bývalou 34ku

mimochodem ty světla neměli chybu, ty tomu hodně dodali viz. foto

)
Ale cítím že z tehle 38 pujde udělat leštěnka ještě větší, tam ta měla korozi a kosmetických vad hodně a stejně sem sem z ní udělal krasavce...
38 nemá ani pupínek a minimum od kamínku, takže jak to rozleštím tak to bude ono

teprve to přijde
bohužel ty zadní lampy musím dát dolů zase

ani na jednom nesvítí brzodvý světla ani mlhovky, prodáváající asi zatajil, no klasika už...takže jsem rozleštil ty origo s oranž a pujdou zpátky at je vše funkční jak má
Jj je to tak, jako hodněkrát to auto zkouším jak jede a taak, ale o víkendu natankuju do plné a odměřím si to přesně, zdá s emi že to ukazuje špatně, předchozí majitel jelsti za 9 něco...
Jinak to tds e34 manual žralo do těch 9 max...8-9..min ne! Bydlím v Olomouci a jezdím jen po městě a navíc ráno do práce jen 12km a z práce poamlu městěm zase..tak asi to odpovídá, chtlěo by to na nějakej výlet
