takže, jestli jsem to správně pochopil, tak celá nespolehlivost dieselového motoru tkví v tom, že má turbínu.... peckaJaraX píše:u F01 se o naftě uvažovat dá, protože benzíny už sou taky turba a člověk ztrácí vyhodu spolehlivosti motoru, na druhou stranu jsem jezdil všema možnyma F01 a vždy jsem poznal že to je nafta, navíc mi u nafty chybí zátah od spoda (1000-1800 otáček) kdy vždycky 4,5i tak krásně zatáhne a člověka vyloženě vyhodí z křižovatcky, 740d F01 byla nic - bum - nic- bumOgar píše:caknakis píše:Víte co je největší legrace? Mám tady teď před sebou jeden svůj oblíbený časopis, ve kterém je přímé srovnání F01 740D a 740i.
A ta největší pecka není to, že ropa to srovnání vyhrála, ale že se tam o tom dieselu vyjadřují jako o daleko kultivovanějším motoru s klidnějším běhěm.....kdo nevěří, může se přijít ke mě podívat
Ano, já už jsem to chytrákovu JaraXovi psal, že můj bratr vlastní F01 740d a že už to téměř nemá nic společného s bývalými diesely....
(pro JaraX) A chtěl bych vidět, kde by se Vaše LPG zařadilo, určitě před benzín a naftu... = Pane, zpamatujte se, dokud je čas...
740d mouchy ?
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: 740d mouchy ?
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv črc 21, 2011 5:50 pm
Re: 740d mouchy ?
Tak to asi JaraXe nepotěším, že BMW představí v brzké době modely s třemi turby (naftu i benzín, mám dojem) a že údajně do 5let nebude mít na prodej motory W12, V10 ani V8 dokonce a že obsah a válce mají nahrazovat turba (třeba i 6kousku v budoucnosti neažtak daleké)...
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: 740d mouchy ?
tak za prvé BMW nikdy nemělo motor W12,
za druhé diesel má v nizších otáčkách 1800-3000 opravdu větší výkon jak benzín, ale benzín táhne lip od volnoběhu do cca 1500-1700,
krásně jsem to vyzkoušeli na sprintu 745i vs 740d, nejdřív vyrazí 745i, pak mu hned ujede 740D, pak 740D řadí a ujede mu 740i a 740D mu už nestačí, je to prostě o tom že dieselu trošku trvá než se roztočí turbína, ale ta samozřejmě posunuje výkon kurvesky dolů.
Nafta jede pocitově líp, ale já prostě zbožnuju ten katapult co dělá 745i do křižovatky, 735i už to neumí, jede lineárně, tam už to chybí.
a ano, naftovým motorům opravdu turbo brutálně snižuje životnost, dyt se podívej kolik najeli nafty bez turba, miliony km, prostě tím turbem.
výhody turbo motoru sou jasný,
nevýhody - nutnost dochlazovat turbo, nutná výměna turba, repas, každopádně časem začně turbo propouštět olej do sání a tím prostě celej motor dostává pokouřit a spalováním přepálenýho oleje dostane opět pokouřit právě turbo. Prostě nevýhodu naftovýho motoru vídim v turbu, čerpadle, podávacím čerpadle a vstřikovačích, to sou věci který "zdražujou" provoz naftových aut.
za druhé diesel má v nizších otáčkách 1800-3000 opravdu větší výkon jak benzín, ale benzín táhne lip od volnoběhu do cca 1500-1700,
krásně jsem to vyzkoušeli na sprintu 745i vs 740d, nejdřív vyrazí 745i, pak mu hned ujede 740D, pak 740D řadí a ujede mu 740i a 740D mu už nestačí, je to prostě o tom že dieselu trošku trvá než se roztočí turbína, ale ta samozřejmě posunuje výkon kurvesky dolů.
Nafta jede pocitově líp, ale já prostě zbožnuju ten katapult co dělá 745i do křižovatky, 735i už to neumí, jede lineárně, tam už to chybí.
a ano, naftovým motorům opravdu turbo brutálně snižuje životnost, dyt se podívej kolik najeli nafty bez turba, miliony km, prostě tím turbem.
výhody turbo motoru sou jasný,
nevýhody - nutnost dochlazovat turbo, nutná výměna turba, repas, každopádně časem začně turbo propouštět olej do sání a tím prostě celej motor dostává pokouřit a spalováním přepálenýho oleje dostane opět pokouřit právě turbo. Prostě nevýhodu naftovýho motoru vídim v turbu, čerpadle, podávacím čerpadle a vstřikovačích, to sou věci který "zdražujou" provoz naftových aut.
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: 740d mouchy ?
klidně se stav na kafeOgar píše:Chlape, chtěl bych Vás poznat, protože někoho, jako jste vy, jsem dosud ještě neviděl (ani se není čemu divit). VY MUSÍTE BÝT ZÁZRAK ZROZENÝ OD MATIČKY PŘÍRODY.... nic ve zlémJaraX píše:diesel má lepší 1800-3000, ale nžíší otáčky ne
BMW service expert - http://www.jarax.net
- serwo
- Příspěvky: 20
- Registrován: pát dub 09, 2010 9:45 am
Re: 740d mouchy ?
JaraX, vies, co ma sere na tej mojej benzinovej rachotine? Ze po takom dlhom case sa mi stale stava, ze pri nastartovanom motore mi to chcipne, lebo stlacim tl. START znova v domneni, ze motor nebezi. Dokaze to pekne nasrat. Mam to brat ako vyhodu ci nevyhodu? Maju to majitelia ropakov veru jednoduchsie, co?
EX - S 125 GL, r. v. 87
EX - S 130 GLS, r. v. 88
EX - BMW E30 324D, r. v. 87
EX - S Fabia Combi, 1.4 16V, r. v. 04
BMW E66 745Li
EX - S 130 GLS, r. v. 88
EX - BMW E30 324D, r. v. 87
EX - S Fabia Combi, 1.4 16V, r. v. 04
BMW E66 745Li
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: 740d mouchy ?
jo to je napiču, taky se mi o tebe v autě stalo, chtěl jsem nastartovat a jet, dal jsem start a otáčkoměr spadl na 0serwo píše:JaraX, vies, co ma sere na tej mojej benzinovej rachotine? Ze po takom dlhom case sa mi stale stava, ze pri nastartovanom motore mi to chcipne, lebo stlacim tl. START znova v domneni, ze motor nebezi. Dokaze to pekne nasrat. Mam to brat ako vyhodu ci nevyhodu? Maju to majitelia ropakov veru jednoduchsie, co?
BMW service expert - http://www.jarax.net
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 740d mouchy ?
tak to se mi stava dost casto. .. porad nekde cekam/ zeru/ spim... a pak chci jet... a chcipnu si to
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: 740d mouchy ?
v tom je diesel lepší no, nikdy nezapomeneš že ti běží motor
BMW service expert - http://www.jarax.net