a co je na tom v riti, to proste vymenis za druhe pokud je tam chyba ... vsechny trubky jdou odpojit
anebo mas spatny ten ventil pro servotronic, ten jde myslim taky vysrubovat a nahradit ... je zespodu prevodky takze pristup celkem dobry = nemusis rozebrat pul auta jak to byva zvykem u 750
750i technické dotazy
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Už jsem sehnal,kdo má to samé auto na ND,tak k němu vyrazím a vymontuju to z toho.Pak dám vědět,jak to dopadlo.Zatím jezdím tak.O výměnu mi nejde,to si udělám v pohodě,ale sehnat to někde,to je problém.Teď už ale mám šanci.Zatím díky za ochotu.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Tak jsem vyměnl ten rozvaděč a dělá to pořád to samé.Tak teď babo raď.?????
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: 750i technické dotazy
a ten ventil servotronicu jsi zkousel jiny nebo aspon se podivej jestli tam neni urvany konektor ... byva to tam divoke u neho
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
To jsem všechno zkoušel.Cívku jsem měl venku,rozdělal jsem ji,vyčistil,funguje jak má,proud do ní jde.Asi se na to vyseru a nechám to tak.Už na to nemám nervy.