Ahooj na Slovensko...!
....mel sem 535i e34....a mel sem ty same problemy.
Nic neres....vymen teplotni cidla.....motor kdyz je teplej....tak mu cidlo hlasi ze je studeny a tak...
....a hlavne vymen civku cca 500,- v nahrade.....budes koukat na ten rozdil.
...a dej vedet jak to dopadlo.....
(nova) 730i M30 4zavadičky
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
Dik moc mas uplnu pravdu
polezal som na motore dnes doobeda hladal a po niakom case som pod tou gumenou harmonikou na konektore nasiel zlomený kabel samozrejme ze modrý konektor teplotneho cidla teda toho co informuje pocitač. Bohate to nechcelo naskocit. Preto tie problemi ked sa zohrial . A preco menit cievku?? Netvrdim ze je problem v cene len ci sa to nejak zmeni lebo ist to ide.
polezal som na motore dnes doobeda hladal a po niakom case som pod tou gumenou harmonikou na konektore nasiel zlomený kabel samozrejme ze modrý konektor teplotneho cidla teda toho co informuje pocitač. Bohate to nechcelo naskocit. Preto tie problemi ked sa zohrial . A preco menit cievku?? Netvrdim ze je problem v cene len ci sa to nejak zmeni lebo ist to ide.
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
Ahoj....
....civku vymen...bude uz utahana....nebude uz mit tu stavu jako zamlada....
....myslim ze se da i zmerit....jaky ma odpor....
...ale proste to neres a vymen....
....svicky tam dej co origo Bosch nic jineho...nekteri jelimani tam dabaj ruzny viceelektrodovy a picicandy....ale ta civka je stejne neutahne....a vysledek presne opacny......
M30 motory jsou nejlepsi Bmw motory co kdy udelali......motory odzkousene motorsportem....ten samej blok mam v M5....nebo Csl zavodni meli i 600koni.
Kdybych si mel vybrat bawa na cestu kolem sveta...mel by motor M30.
M30 = poctivy litinovy radiator....
....civku vymen...bude uz utahana....nebude uz mit tu stavu jako zamlada....
....myslim ze se da i zmerit....jaky ma odpor....
...ale proste to neres a vymen....
....svicky tam dej co origo Bosch nic jineho...nekteri jelimani tam dabaj ruzny viceelektrodovy a picicandy....ale ta civka je stejne neutahne....a vysledek presne opacny......
M30 motory jsou nejlepsi Bmw motory co kdy udelali......motory odzkousene motorsportem....ten samej blok mam v M5....nebo Csl zavodni meli i 600koni.
Kdybych si mel vybrat bawa na cestu kolem sveta...mel by motor M30.
M30 = poctivy litinovy radiator....
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
.....a mimochodem....musel jsi mit krutou spotrebu.....
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
To jo18 Ale uz som raz na byvalke 735i (1986)mal 50na 100 a to nesrandujem na 5 litrov som vtedy presiel asi 8km no myslel som ze mam deravu nadrz nakoniec to bola lambda a este nieco uz si presne nepametam. Dam ju sem rad na nu spomýnam potom som sedlal e38 728i(1996) tiez ju sem zavesim
-
- Příspěvky: 98
- Registrován: pát srp 27, 2010 11:20 am
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
Sice dam trocha OT ale ty si z BA?
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
Tak asi resp. je to mozne.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
Tu je život Nestiham odpovedať
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
T613 pozri mi prosim ta tie stierace rok je to 90 .Pod sedadlom zadnym som uz pomenil tie skatule co v nich cvaka ked zapnes stierace. A je na beton iste ze mi idu len v rezime stojaceho nastartovaneho auta . Ako by nevedel sistem ze auto je v pohybe. No a ktomu tlaku paliva ako mozem mat 3.5 najlepsie 4.0 tlak ked ventyl na rampe prepusta pri 3.0 To je kravina. Ked som meral tlak mal som rovne 3.0 po pridani vyskocil na 3.5 a ked som drzal 3000 otacok drzal sa na 2.9 po odpojeni poddtlaku na tlakovom ventyle bolo 3.5 Netusim ako by to mohlo mat 4.0 . Napojil som aj tlakove ventyli mam ich 3 na merac tlaku paliva a kompresorom fukal a sledoval kedy zacne prdet membrana a sedelo to vsetky boli na 3.0 , 3.1 tak som tam dal ten co mal 3.1.
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: (nova) 730i M30 4zavadičky
ten tlak je OK - 3.0 az 3.5 bar pri odpojenom podtlaku
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS