policajt má povinnost to nafotit...pokud to bude na fotkách...tak s tim nemůžu nic dělat...ale pokud to na fotkách nebude...tak jsou prej pojištěný na způsobený škody...
pokud to policajt nenafotil...tak pak to maj jasný...
Fishmakerův long E66 745Li LPG
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li
Naposledy upravil(a) fishmaker dne úte kvě 20, 2014 7:20 am, celkem upraveno 1 x.
First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li
Jeli jsme na víkend ke kamarádovi a tak sem vzal s sebou pár dřevíček a dalších drobností, že si uděláme pracovní víkend...
Začli sme pozvolna ranní kávou a kolem desátý sme se na to vrhli...
Nejdřív bylo nutný "dřevěný" lišty umýt a vyleštit

ještě přikládám návod na sundání dřeva z palubky - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... cadero.htm
no a pak to začalo...při výměně dřeva jsem chtěl vyměnit i klima panel za FL verzi...ale jak jsem již psal v topiku "kompatibilita panelů předFL a poFL" nelze vyměnit jen klima panel ale i spousta věcí okolo...
měl jsem pravou lištu, která kreje CD changer, dvířka FL CD changeru a čudl na otevírání kaslíku, který byl součástí tý lišty
první problém nastal, když sem chtěl nandat FL dvířka na předFL changer... JDE TO...ale chytrý pánové v BMW, asi na tuhle variantu mysleli...a tak upravili úchyt ozubení, který posunuli asi o 1,7mm....takže ve výsledku to prostě nedosedá jak by mělo a pak se to nebude otevírat/zavírat
no nic...výměna krycí lišty by znamenalo KOUPIT I FL CD CHANGER....na to kašlu...to nějak poladíme...nastala varianta úsporná...
jak jsem psal ve výše uvedeném topicu...FL klima panel jde rozebrat a tak jsem vymyslel, že bychom mohli přehodit jen vnitřek a vnější krycí lištu bychom nechali...tím pádem bychom si ušetřili spoustu práce...
rozebrat klima panel JDE...ale ve výsledku jsme zjistili že by s tím bylo ještě víc práce než užitku a muselo by se hodně řezat a brousit...

takže musíme vymyslet jinou variantu...takže FL panel zkoušíme nasadit...nesedí z důvodu zaoblených styčných ploch...
buď je možnost koupit FL krytku CASu (1100,- za kus plastu je dost) a nebo to oříznout a zabrousit
a tak bylo rozhodnuto...vyndáme krytku, zabrousíme...no tak nevyndáme to by zabralo asi hodinu a půl, zvlášť když nevíme jak.

První zkouška zpasování

Vypadá to dobře...jdeme na druhou část před spolujezdcem...

Kontrola jak to bude ladit celkově

Bohužel levou část s ovládáním světel nemám, takže tam vyměním zatím jen dřevo...panel někdy pozdějc

No tak to bylo docela rychlý...co teď ještě máme dost času...a další dřevíčka na výměnu...no nic vyměníme i popelník a ty další lišty na středovym panelu

Bohužel na to aby se vyměnilo dřevo popelníku...tak je nutný vyndat středovej tunel...jako že CELEJ...ale to sme zjistili až po chvíli bádání...je to jednodušší než se s tím prát v autě

opět posloužil docela šikovnej návod na vydnání loketky a tunelu - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... entral.htm
dřevo kolem popelníku drží asi deset šroubů...ostatně jako každou drobnost v autě
dvířka popelníku se dají sundat...když se sundají okrajové plastové krytky, tak se popelník zavře a jednoduše vycvakne...pozor když se vrací zpět, je potřeba zaháknout péro, které zavírá popelník...


při vracení zpět jsme se s tím trochu prali...JaraX nám nechal dost krátký kablík k ukazateli LPG (který je ukryt v popelníku)...takže to prostrčit na správné místo...no asi za 12minut hotovo...
SAKRA...vedení klimatizace k zadním sedadlům sme tam zapoměli....ok, tak znova vyndat... nandat průchodky klimatizace, prostrčit kablík to vše v mezeře asi 8cm....no nakonec sme to tam dostali...a ejhle ještě připojit kabel k telefonu, který je zapojen pod popelníkem do konektoru....dobrá...tak napotřetí složeno správně
nandat ostatní části středový konzole...nacvaknout lišty...vrátit zpět loketku (tam zatím dřevo měnit nemůžu, protože nemám FL iDrive ovladač)
při vracení středový loketky jsem objevil tajnou schránku
nad ovladačem přívodu vzduchu z klimatizace je velmi nenápadná mala schránka - stačí lehce zatlačit a vyklopí se...
Výsledek je myslím velmi dobrý

No tak radost z dobře provedené práce nás povzbudil na výměnu lišt v předních dveřích...což se ukázalo trochu problematický, když nevíte jak na to...
no nic, jsou tam dvě krytky, tak sundat....pod tím je hvězdička...najít, vyšroubovat....a ONO NIC...ANI SE TO NEHNE
z nových lišt nebylo jasné jestli jsou přišroubovaný do té kožené části nebo směrem dolů k madlu...
tak dem googlovat...ale nikde neni vyfocený, jak to tam sakra drží...po telefonické rozpravě s JaraXem a jeho nakouknutím do TISu stačí vrazit sroubovák do přední dírky a zespoda vydloubnout šroubovákem...ale když už máte vyndaný ovladače oken...tak stačí z té strany zabrat rukou a jde to taky
takže tady je fotka dveří a červeně označeny body, kde je lišta přišroubovaná směrem dolů...

a tady je ještě foto tý části s kůží...vzadu je jen nastrčená a zbytek jsou zácvaky

TAK A HOTOVO na pravé straně...levá u řidiče už bude hračka

no a v neděli, abysme se nenudili...tak přišel na řadu ještě zadní panel za sedačkama...už před pár měsícema mě překvapilo, že tam není žádný dřevo...vlastně ani to sociální
... asi bude trochu oříšek jak to vyměnit...vypadá to jako když je to přišroubovaný zespoda do zadního plata....plato drží v kufru třema matkama....tak nakonec není potřeba vyndavat plato...stačí trochu zabrat a vyškubnout to ven
Další problém byl s bezpečnostním pásem...bylo nutné spodní část odšroubovat...ta je ale schovaná pod sedákem, takže další googlování...NIC...tak sem volal tentokrát Snejkovi...ten mi to zas nebral...tak opět přítel na telefonu JaraX...za půl hoďky bude u kompu a najde mi to...Radimovi to ale nedalo a jak jsem již popsal ve vedlejším topiku "Jak vyndat sedák zadní sedačky - el.polohovací" - stačí trochu víc zabrat a vycvaknout jako u e38
pak najít velkou hvězdičku, povolit, protáhnout pás, krytku pásu a de se nacvaknout...
na jedný straně se to chytne...na druhý to vyskočí...co s tim zas jee....tak znova...pořád to tam nedrží...
takže po chvilce sme zjistili, že zas inženýři vymysleli zlepšovák a na každý straně tam jeden držák přidali...ale předFL tam díru nemá
takže vzít ruční vrták a ve vytlačeninách sme udělali díru...hurá je to tam
tady ještě foto...žlutý jsou pro předFL a červeně je jeden držák navíc u FL verze.......

na závěr bych ještě jednou chtěl poděkovat Radimovi za pomoc...jinak bych se k tomu odhodlával ještě tak půl roku...
Začli sme pozvolna ranní kávou a kolem desátý sme se na to vrhli...
Nejdřív bylo nutný "dřevěný" lišty umýt a vyleštit

ještě přikládám návod na sundání dřeva z palubky - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... cadero.htm
no a pak to začalo...při výměně dřeva jsem chtěl vyměnit i klima panel za FL verzi...ale jak jsem již psal v topiku "kompatibilita panelů předFL a poFL" nelze vyměnit jen klima panel ale i spousta věcí okolo...
měl jsem pravou lištu, která kreje CD changer, dvířka FL CD changeru a čudl na otevírání kaslíku, který byl součástí tý lišty
první problém nastal, když sem chtěl nandat FL dvířka na předFL changer... JDE TO...ale chytrý pánové v BMW, asi na tuhle variantu mysleli...a tak upravili úchyt ozubení, který posunuli asi o 1,7mm....takže ve výsledku to prostě nedosedá jak by mělo a pak se to nebude otevírat/zavírat

no nic...výměna krycí lišty by znamenalo KOUPIT I FL CD CHANGER....na to kašlu...to nějak poladíme...nastala varianta úsporná...
jak jsem psal ve výše uvedeném topicu...FL klima panel jde rozebrat a tak jsem vymyslel, že bychom mohli přehodit jen vnitřek a vnější krycí lištu bychom nechali...tím pádem bychom si ušetřili spoustu práce...
rozebrat klima panel JDE...ale ve výsledku jsme zjistili že by s tím bylo ještě víc práce než užitku a muselo by se hodně řezat a brousit...

takže musíme vymyslet jinou variantu...takže FL panel zkoušíme nasadit...nesedí z důvodu zaoblených styčných ploch...
buď je možnost koupit FL krytku CASu (1100,- za kus plastu je dost) a nebo to oříznout a zabrousit
a tak bylo rozhodnuto...vyndáme krytku, zabrousíme...no tak nevyndáme to by zabralo asi hodinu a půl, zvlášť když nevíme jak.

První zkouška zpasování

Vypadá to dobře...jdeme na druhou část před spolujezdcem...

Kontrola jak to bude ladit celkově

Bohužel levou část s ovládáním světel nemám, takže tam vyměním zatím jen dřevo...panel někdy pozdějc

No tak to bylo docela rychlý...co teď ještě máme dost času...a další dřevíčka na výměnu...no nic vyměníme i popelník a ty další lišty na středovym panelu

Bohužel na to aby se vyměnilo dřevo popelníku...tak je nutný vyndat středovej tunel...jako že CELEJ...ale to sme zjistili až po chvíli bádání...je to jednodušší než se s tím prát v autě

opět posloužil docela šikovnej návod na vydnání loketky a tunelu - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... entral.htm
dřevo kolem popelníku drží asi deset šroubů...ostatně jako každou drobnost v autě

dvířka popelníku se dají sundat...když se sundají okrajové plastové krytky, tak se popelník zavře a jednoduše vycvakne...pozor když se vrací zpět, je potřeba zaháknout péro, které zavírá popelník...


při vracení zpět jsme se s tím trochu prali...JaraX nám nechal dost krátký kablík k ukazateli LPG (který je ukryt v popelníku)...takže to prostrčit na správné místo...no asi za 12minut hotovo...
SAKRA...vedení klimatizace k zadním sedadlům sme tam zapoměli....ok, tak znova vyndat... nandat průchodky klimatizace, prostrčit kablík to vše v mezeře asi 8cm....no nakonec sme to tam dostali...a ejhle ještě připojit kabel k telefonu, který je zapojen pod popelníkem do konektoru....dobrá...tak napotřetí složeno správně
nandat ostatní části středový konzole...nacvaknout lišty...vrátit zpět loketku (tam zatím dřevo měnit nemůžu, protože nemám FL iDrive ovladač)
při vracení středový loketky jsem objevil tajnou schránku

Výsledek je myslím velmi dobrý


No tak radost z dobře provedené práce nás povzbudil na výměnu lišt v předních dveřích...což se ukázalo trochu problematický, když nevíte jak na to...
no nic, jsou tam dvě krytky, tak sundat....pod tím je hvězdička...najít, vyšroubovat....a ONO NIC...ANI SE TO NEHNE
z nových lišt nebylo jasné jestli jsou přišroubovaný do té kožené části nebo směrem dolů k madlu...
tak dem googlovat...ale nikde neni vyfocený, jak to tam sakra drží...po telefonické rozpravě s JaraXem a jeho nakouknutím do TISu stačí vrazit sroubovák do přední dírky a zespoda vydloubnout šroubovákem...ale když už máte vyndaný ovladače oken...tak stačí z té strany zabrat rukou a jde to taky
takže tady je fotka dveří a červeně označeny body, kde je lišta přišroubovaná směrem dolů...

a tady je ještě foto tý části s kůží...vzadu je jen nastrčená a zbytek jsou zácvaky

TAK A HOTOVO na pravé straně...levá u řidiče už bude hračka


no a v neděli, abysme se nenudili...tak přišel na řadu ještě zadní panel za sedačkama...už před pár měsícema mě překvapilo, že tam není žádný dřevo...vlastně ani to sociální

Další problém byl s bezpečnostním pásem...bylo nutné spodní část odšroubovat...ta je ale schovaná pod sedákem, takže další googlování...NIC...tak sem volal tentokrát Snejkovi...ten mi to zas nebral...tak opět přítel na telefonu JaraX...za půl hoďky bude u kompu a najde mi to...Radimovi to ale nedalo a jak jsem již popsal ve vedlejším topiku "Jak vyndat sedák zadní sedačky - el.polohovací" - stačí trochu víc zabrat a vycvaknout jako u e38
pak najít velkou hvězdičku, povolit, protáhnout pás, krytku pásu a de se nacvaknout...
na jedný straně se to chytne...na druhý to vyskočí...co s tim zas jee....tak znova...pořád to tam nedrží...
takže po chvilce sme zjistili, že zas inženýři vymysleli zlepšovák a na každý straně tam jeden držák přidali...ale předFL tam díru nemá

takže vzít ruční vrták a ve vytlačeninách sme udělali díru...hurá je to tam

tady ještě foto...žlutý jsou pro předFL a červeně je jeden držák navíc u FL verze.......

na závěr bych ještě jednou chtěl poděkovat Radimovi za pomoc...jinak bych se k tomu odhodlával ještě tak půl roku...
Naposledy upravil(a) fishmaker dne ned kvě 26, 2013 9:16 pm, celkem upraveno 1 x.
First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Fishmakerův long E66 745Li
Paráda. Hned to s tím dřevem vypadá lépe
. A faceliftový panel klimatizace vypadá taky lépe.
Když se ještě vrátím k tomuto:

Když se ještě vrátím k tomuto:
Tak musím říct, že hned jak jsem viděl ty průchodky na fotce ležet na zemi u pedálů, tak jsem si myslel, že je zapomeneš nasaditSAKRA...vedení klimatizace k zadním sedadlům sme tam zapoměli....ok, tak znova vyndat... nandat průchodky klimatizace

BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li


jinak ten interiér to pozvedlo o dvě třídy vejš...podobně jako kožená palubka v 74Oi

ještě sehnat ty chybějící dřevíčka... kdyby náhodou někdo někdo zahlídnul tak potřebuju na LONGový dveře pravý i levý a ZADNÍ středovou opěrku bez ovládání monitoru - ESCHE DUNKEL
First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
A jak to dopadlo s tím odřeným nárazníkem?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
nárazník zatím nic...to nebude hned...počítám, že tak měsíc by to mohlo trvat než se něco vyřeší 

First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
kurva to je ale sakra rozdíl, ještě si sežen koženou palubku, tapce, a alcantarovou stropnicu. u toho drátu LPG asi nepočítaj s tím že je sedma tak dlouha, to je jeho max dýlka a to už jsem sakra vymyšlel kudma to povede, pak už jen ustřihnout a pájet 

BMW service expert - http://www.jarax.net
- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
když bude kožená palubka za 1500,- jako do e38...tak proč nééé
ale kupovat alcantarovej strop novej za 30 + sloupky ... sem zas neupad

ale kupovat alcantarovej strop novej za 30 + sloupky ... sem zas neupad
First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

- fredy
- Příspěvky: 1626
- Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
Nový dřevo a starý dřevo jako nebe a dudy ... paráda 

ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Fishmakerův long E66 745Li - nový dřevo
Velmi pěkná práce!! A hlavně tedy to lesklé dřevo je o milion procent lepší!! Máš to pěkné fishmakeře! 
