Snížené pružiny a origo tlumiče
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- risak
- Příspěvky: 42
- Registrován: ned říj 28, 2012 8:12 pm
Snížené pružiny a origo tlumiče
Nedávno jsem měnil na e38 komplet tlumiče, ted mám možnost pružin -40/30 a chci se zeptat, jestli to ty sériový tlumiče poberou? To snížení není přecijen takový, ale vím že u e34 sem s tím měl problémy. Spíš by mě zajímalo jestli to někomu fungovalo nebo jestli to je blbost, at zbytečně nezkouším co už se ví...
- Tomas V8
- Příspěvky: 587
- Registrován: pon lis 03, 2008 7:52 am
- Bydliště: Velim x Praha
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
Já s tím problémy měl, vlastně pořád mám, ale dá se s tím jezdit, tak to moc neřeším. Když vezmu díru, která mě kopne hned zpátky, tak to ty tlumiče nepoberou, protože ty pružiny nejsou dostatečně zmáčknuté Mám tam Sachse, zkoušel jsem i Bilsteiny a bylo to ještě horší
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
Ja mam -35/25mm a je to proste jen tvrdsi jinak nevim co vic k tomu rict
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
takto ojebávat originalitu bmw 7
Akorát dříve dokur.í a v extremech to nebude fungovat, jak má a tlumiče ti brzy vytečou jako kamošovi co takto snižoval auto.
-40 bych dal komplet pružinu i s tlumičem co se prodává jako KIT tam je to společně vypočítané a funkční.
.... nikdy serii tlumič a nižší přužinu, to je jen o průser, zeptej se konstrukterů co to navrhují.
Takto jen zhoršíš parametry a velice snížíš životnost tlumiče.
Akorát dříve dokur.í a v extremech to nebude fungovat, jak má a tlumiče ti brzy vytečou jako kamošovi co takto snižoval auto.
-40 bych dal komplet pružinu i s tlumičem co se prodává jako KIT tam je to společně vypočítané a funkční.
.... nikdy serii tlumič a nižší přužinu, to je jen o průser, zeptej se konstrukterů co to navrhují.
Takto jen zhoršíš parametry a velice snížíš životnost tlumiče.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- lukee_cz
- Příspěvky: 135
- Registrován: úte pro 18, 2012 8:02 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
40mm by melo byt jeste tak akorat. Taky zalezi co za pruziny. Ja daval dopredu -40 od AP, tvrdsi to o moc vic neni a aspon ty AP jsou "delane" na origo tlumice...narozdil od HR apod.
BMW E38 740i
BMW E66 745Li
Mercedes SLK 350 R171
ex: Ford Scorpio 2.3i
BMW E66 745Li
Mercedes SLK 350 R171
ex: Ford Scorpio 2.3i
- Rostik
- Příspěvky: 363
- Registrován: ned srp 24, 2008 1:48 pm
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
35 zas není tolik ber nějakou lepší značku třeba HR pružiny v kombinaci s origo tlumičema jsou ok. Rozhodně to vždy bude lepší jak na sériových kdy ma e38 hrozné jízdní vlastnosti v zatáčkách...
- risak
- Příspěvky: 42
- Registrován: ned říj 28, 2012 8:12 pm
Re: Snížené pružiny a origo tlumiče
jasný, já jen jestli to vůbec pokryje ta dráha pístnice, u e34 mi to zlikvidovalo tlumiče během 2 dnů, protože prostě šly až nadoraz, pak je jasný že tlumič byl hned ko, nevim no asi se do toho nebudu montovat... e38 je sice jen víkendovka, tekže se s ní prd najede, ale stejně a kupovat sport. podvozek za x desítek tisíc pro mě nmá význam