Rozdiel 3.0 a 4.0
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- clarion111
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm
Rozdiel 3.0 a 4.0
nazdar chlapy chcem sa opytat ako zistim ci mam v aute okrem brzdy 3.0 alebo 4.0? cely čas som v tom ze je tam 3.0 papierovo je to 3.0 ale zistil som ze tam mam vahu vzduchu zo 4.0 cize aj cele potrubie zo 4.0 moze byt ze mam cele sanie zo 4.0? nemoze to robit problemy ?
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
Myslim ze jednoznacne dle toho jak to jede
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
nemas sanci poznat 4.0 ktera ma horsi tlaky jak zachovala 3.0
obe auta pojedou stejne
obe auta pojedou stejne
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
bavíme se tu o funkčních motorech 4.0 se špatnejma tlakama nepovažuji za pojizdnej motor
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- clarion111
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
proste vyzera to tak ze mam 4.0-litrove sanie aj z vahou klapkou na 3.0 motore nemoze to robit nedobroty?
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
3.0 ma sanie s uzsimi trubkami (je medzi nimi medzera asi 5 mm, 4.0 ma bez medzery) a skrtiacu klapku ma mansieho priemeru.
mozes to zistit aj podla cisla na bloku motora, ked sa pozries zospodu na pravej strane niekde pod vyfukovymi zvodmi.
mozes to zistit aj podla cisla na bloku motora, ked sa pozries zospodu na pravej strane niekde pod vyfukovymi zvodmi.
Naposledy upravil(a) Hugo dne sob dub 05, 2014 8:45 am, celkem upraveno 1 x.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
este sa mozes pozriet na OEM cislo na sani (je vzadu hore, ako je membrana) a to cislo porovnaj s ETK ci sedi
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
- clarion111
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
jj sanie mam zo 4.0 takze bud mam motor 4.0 alebo sanie zo 4.0 na 3.0 ide mi oto ze ci sanie na 3.0 zo 4.0 nemoze robit problem vela vzduchu alebo tak
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Rozdiel 3.0 a 4.0
na motoroch M62TU (vanos) sa sanie bezne meni za sanie z M60B40 4.0 litra, lebo to originalne ma rovnako uzke trubky ako to z 3.0. Neviem otom zeby to robilo nejaky problem, akurat to zvysi vykon v otackach.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS