Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
gombo
Příspěvky: 72
Registrován: ned kvě 30, 2010 9:17 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od gombo »

Dnes som sa stretol s kamaratom ktory ma E65 3.0diesel.je o rok mladsia od mojej E66 760Li a ma len zakladnu vybavu ale na druhej strane ma o 100tis.km menej nabehane.Dnes mi navrhol,ze ked mam v prdeli tie vysokotlakove pumpy(min 400€),ci mu to nechcem vymenit za tu jeho 730D.Ta jeho sedma ma motor,prevodovku a interier v super stave,len zvonka by potŕebovala trocha doladid(suchnuty predny naraznik).Tak mi skuste seriozne poradit,co mam robit.
Přílohy
2015-04-06-364.jpg
2015-04-06-363.jpg
2015-04-06-362.jpg
BMW 760 Li E66 05/03 DR21465
Stew1988
Příspěvky: 893
Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od Stew1988 »

Rada zní :D zda te sere spotřeba tak 730d si vem :D a zda si upadl na hlavu :D tak také si vem 730d :D :D prostě sejit z super vybavy na holotu je úlet ale je pravda že ty 3.0D je dobrý motor ale se sedmou to moc hýbat neumějí
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Stew1988
Příspěvky: 893
Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od Stew1988 »

nic ve zlem ale je to ulet menit pac pak budes nasrany ze vseho zes presedlal z 760il do 730d kdyby to bylo na opak tak to je jina
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od zzeli »

Jo, jdi do toho, protoze jinak nez chybama se clovek nepouci.
Zajimalo by me, jestli jste ty pumpy fakt rozdelavali a co jste tam zajimaveho videli, ze jsi si tak jisty, ze jsou v prdeli a jako na potvoru obe dve.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
gombo
Příspěvky: 72
Registrován: ned kvě 30, 2010 9:17 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od gombo »

Auto sa chova,ako keby padal benzin a obcas pri prichadzani ku krizovatke,alebo na nej,to aj skape.Obcas sa zakucka aj pod plynom.Tach ma dobry a aj pri vyssich rychlostiach,alebo pri kickdown zrychleni je vsetko ok a taha jak raketa.Origo diagnostika vypisuje chybu odvetravania nadrze.Na US forach opisuju presne tieto priznaky a chyby ako vadne membrany v cerpadlach.Jedno stoji 1800€ a su tam dve.U vas to jeden clovek repasuje za 300€ par ,ale mam to k nemu z domu cca 300km a to naozaj nebudem mat istotu,ci je to v nich.Tak naozaj neviem.
BMW 760 Li E66 05/03 DR21465
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od zzeli »

Cetl jsem jeste vedlejsi forum. Vidim, ze aut mas dost, takze te vlastneni nebo nevlastneni sedmy asi moc netrapi. O to vic je nesmysl menit to za socku v nafte, cekal bych, ze budes chtit vlastnit neco extra. Bud to prodej nebo zmen servis, jak rekl Jarax. Ja kdybych byl ve tve situaci a chtel si tu sedmu z jakehokoli duvodu nechat, tak pred opravou za takovou palku bych si urcite vylet k Jaraxovi udelal, protoze ma urcite vice prozakaznicky pristup nez BMW servis a bude menit pouze to, co je skutecne zavadne, nehlede na to, ze servisni zkusenosti ma bohate a to i s temito auty. Nebo to aspon plyne z toho co pise. Za telefonat a diskuzi problemu nic nedas. Porad je sance, ze to cerpadlama nebude. I kdyz ty priznaky, co ted pises, tak uz jsou malinko na povazenou. Puvodne byla rec jen o startovani. Porad to muze byt klidne podavaci cerpadlo v nadrzi, ktere posila vzduch z nejakeho duvodu, takze se pak motor zakucka. Dalo by se zkoumat, jestli to treba souvisi s hladinou benzinu v nadrzi. Nevim jestli diag umi merit tlak v nizkotlake vetvi...nekdo tusim psal ze ano. Je potreba tu diag udelat za jizdy a melo by se na to prijit. Ale musi to byt nekdo, kdo bude ochotny si s tim pohrat. A muze zhodnotit i stav zbytku auta, kdyz se bojis, ze mas problemovy kus.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
gombo
Příspěvky: 72
Registrován: ned kvě 30, 2010 9:17 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Surne potrebujem radu.Moja E66 760Li alebo E65 730D

Příspěvek od gombo »

Tak rozhodnute.V12 zostava,dam zrepasovat tie cerpadla a uvidome.Uz ma ta na.ranost presla.
BMW 760 Li E66 05/03 DR21465
Odpovědět