740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
100RM
Příspěvky: 691
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:16 am
Bydliště: Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od 100RM »

No pobavilo ma prave to ze ked chces zaradit, tak stojis na brzde. Pobavilo ma to preto, lebo inac to nejde :-)

No a dat si nick mstorm, no ze sa nehanbis... :twisted:
BMW 7 - The true definition of luxury. Yours.
e38 740iA poooomaly prerod (porod)
Uživatelský avatar
janys
Příspěvky: 228
Registrován: čtv lis 20, 2008 3:34 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od janys »

Mně někdy steptronic zařadí Dčko tak, že o tom prakticky ani nevím. Jindy mi zase auto lehkým zhoupnutím naznačí, že už by rádo vystartovalo :)
E38 740i '97
Sorrentblau Metallic

báwovole nahlínách fmetle fkůži s červeným íčkem, 286 klokanů, táhne to pěkně vocpodupyčo
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od Snejk »

jaktože nejde řadit když nestojiš na brzdě?? tam mate nějaky ventil?¨:) ja normalně nestojim na brzdě dam Rko auto se rozjede... docouvam vrazim tam D auto se normalně rozjede. brzdim jen¨když parkuju nebo v kopci nebo když davam P... ale jinak nevim o žadne mechanicke překažce...
jinak... studene to kopne ale lehounce.. (e32 kopalavic a ta jedna moje 32 kope že to div nevytrhne motor ze silentu ale dělala to už odjakživa...) ale e38 fakt jen tak sametově cukne zadkem za studena...
no.. pokud se to ohřeje tak u mě ma naznak lehce tou prdeli sednout a trochu to citit je... považoval sem to za normalni než ke mně přijel Kralik a ja zkusil jeho automat... nekecam... daval sem tam R a D tam a zpatky a nic. ani se to nehlo. ani naznak a ani prd že by to cuklo. (je po vyměně oleje) tak doufam že až olej vyměním že se dostanu na aspon stejny stav.
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
100RM
Příspěvky: 691
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:16 am
Bydliště: Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od 100RM »

To mi chces povedat, ze mozes ist klido 80 a zaradit tam Rko bez brzdy ? No tak to je sakra divne auto ...
BMW 7 - The true definition of luxury. Yours.
e38 740iA poooomaly prerod (porod)
lolita
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 12, 2008 10:54 am

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od lolita »

100RM píše:To mi chces povedat, ze mozes ist klido 80 a zaradit tam Rko bez brzdy ? No tak to je sakra divne auto ...
Me to u jednoho auta slo, jednou, vickrat to uz clovek neudela, protoze uz proste nezaradi nikdy nic.

Me se zas sedma houpe vic nez jiny auta co jsem s AT mel kdyz zastavim v kopci jen an P, ale nejak to neresim, tak se proste vic houpe, svet se nezbori, stejne tak dela pri prvni zarazeni furt ten zvuk, ale to asi vyresi vymena oleje.

Jinak s razenim bez brzdy je to asi reseno elektronicky, s tou pakou tam nepohnes (nezkousel jsem :) ), stejne jako nevyndas klic, kdyz nezaradis napred P. Z N zaradis P a (asi i R) bez brzdy i bez zmacknuti odjisteni razeni.

Co pise snejk jsem nezazil ani v uplne novym superbu (najeto 26km podle displaye), takze to je super a tim vic se tesim na vymenu.
Naposledy upravil(a) lolita dne úte úno 03, 2009 2:48 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od Snejk »

hej tak to mate nějakou americkou verzi asi. tam se tohle montovalo i do e32 kde se dava l shift interlock ktery dokud nestojite na brzdě tak nedovolil řadit ale jako u me e38, i všech e32 ktere sem kdy měl a řidil a vubec jako uplně v pohodě. mužeš jet aji 160 a dat si tam Rko. je to tvoje svobodna vule :) ještě sem ale neměl žadný vrak na zničení abych to zkusil (rad bych to zkusil jestli to neni elektronicky pojištěne) ale občas při couvani sem dělal to co s manualem.... couvete... dam Rko.. auto to dobrzdi a plynule se rozjede dopředu(radši to nedělam už beztak to nejspiš kurvi lamely).
prostě co chci řict je to že jako v e32 ani me e38 dokonce i v e34 neni žadna sila ktera by mi branila tam zařadit co chci a kdy chci... u e32 to byl jediny shift interlock ale pouze v usa verzich.
jestli je od nějakeho roku (nebo u steptronicu) montuji i do e38 seriově nevim, řidil jsem jen jeden a to sem zrovna stal na brzdě jak sem zvykly... vim že nova auta už nutnost stat na brzdě maji (např. audi A3,A6 jinou zkušenost nemam). Nemam steptronic jedna se o klasickou převodovku ještě s voličem prnd4321. a ten stopro nema ani tenhle zamykaci ventil ani nema stopro žadny blokovač vyndavani kličku dokud nemam Pčko apodobně. Takže ano 100rme.. klidně ve 250ti tam dam Rko ale fakt nevim co se bude dit.. jestli ho tam fakt zařadi a upali to lamely nebo jestli si to bude myslet něco o kokotu a nezařadi nic.... u e32 je to to samé. myslim že to tu někdo potvrdí kdo měl víc 7er.
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
100RM
Příspěvky: 691
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:16 am
Bydliště: Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od 100RM »

Hm, ja som cital manual k prevodovke a jasne tam bolo, ze bez brzdy nezaradis nic, teda krome D a N
BMW 7 - The true definition of luxury. Yours.
e38 740iA poooomaly prerod (porod)
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od Hugo »

ked radite bez brzdy nicite prevodovku, palia sa lamely....prevodovka sa ovlada mechanicky, lankom, teda sa tam tie rychlosti surovo hadzu, napr. D je normalne (bez elektroniky) 4. stupen (u e38)
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od Snejk »

hm nějaky asi americky manual nebo schvalně napsany abyy to nikdo nezkoušel. v an ijedne sedmě co sem měl nebo si pujčil mi žadna sila nezabraňovala tahat za tu paku kdy sem chtěl a jak sem chtěl. jedine co tam bylo je a bude je ta natvarovana kulisa upravena tak zubama že jde přeřazovat z D na N a zpět bez nutnosti mačkat to tlačitko na pace. tudiž tam do toho mužeš jen strkat rukou a pohoda... na Rko ti to nepusti protože tam je zapadka.. ale když zmačkneš to tlačitko tak tam daš aji Rko aji Pčko (Pčko sem jednou nevim proč zařadil kdysi za jizdy cca ve 40km/h jedine co se stalo je že se ozval takovy rachotivy zvuk jako když nějaky kus plastu strčite do ozubeni... jak když přeskakuji dvě plastova kolečka... tak sem zastavil a dal Dčko a jel dal.. Parkovaci mechanizmus nadale fungoval jak měl nic se nestalo...). tak asi tak
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 740i - steptronic pri stati a zaradeni rychlosti

Příspěvek od Snejk »

no podle mě to stani na brzdě je jen o bezpečnosti. protože ne vždycky je bezpečne zatahnout za paku a rovnou jet (parkovani,křižovatky...) ale podle mě se při stani na brzdě opali lamely vic než když na ni nebudete stat (beztak je to opotřebeni naprosto minimalni a nemajici vliv). ale podle mě je přirozenější a lehčí když se lamely spoji (zařazenim D) a začnou přenašet silu na zadni kola.. tak že míň proklouznou když ty kola budou uvolněná a nic jim nebude branit se přirozeně roztočit než když se spojí a narazí na tvrdou překažku v podobě zabržděných kol... pak musí zákonitě proklouznout a zustat to prokluzovat v měniči.. ale jak řikam řadit by se mělo z brzdou a už jen kuli bezpečnosti i při změně pohybu vpřed/vzad je lepší když to auto mezitím zastaví než jak jsem popisoval tam během dojezdu vzad dat Dčko .. a převodovkou to dobrzdit a rovnou se rozjet dopředu (jako to dělá většina lidi s manualem... jedou dozadu daji jedničku spojku povoli auto zastavi a rozjede se v před---automat uděla to same ..)
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Odpovědět