Stačilo, ale není vyhřívané. Jestli chceš v zimě řešit přimrzlé stěrače, tak si ho kup. Chápu, že máš teď asi hluboko do kapsy, ale osobně bych buď zabral a vydělal nějaké peníze navíc nebo si počkal a došetřil. Proč se okrádat byť o maličkost, která to auto dělá tak propracovaným. Zas tak velký cenový rozdíl tam není.
E32 by měla mít vyhřívání v základu , poznáš to tak, že jsou v klidové poloze pod stěrači proužky jako na zadním okně. Někde u sloupků to má vývody. V zimě to pod tím rozmrzne a podstatně lépe stírá. Máti má v podautě vyhřívané celé sklo, v něm jsou zalité malé drátky v celé ploše, to už je jiná káva. Škoda, že se to nedá dokoupit jako retrofit. Pokud tam ty proužky nemáš, tak už pravděpodobně sklo někdo měnil, ale přívod by měl někde u těch sloupků zůstat zachovaný.
No, vyhrivane celni sklo mi dost vadi, porad zaostruju na ty vlnky (ford galaxy) a je to dost neprijemne Jinak souhlas, pod steracema je to fajn, tak jsem to mel odpojene, prisli jsme na to az pri vymene skla
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 EX Mondeo MK4 fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku Mondeo MK5 fnaftě, fmetle, fautomatu, fkůži, vefullu
Na draty v okne si zvyknes. Naopak ti je pak divny, kdyz tam nejsou, tak ze to sklo je takovy moc "pruhledny" Jinak koncern uz nejaky ten patek dava celoplosny folie misto dratu, takze to uz je pak uplna lambada. Ja vyhrivani pod steracema na e38 mam a funguje. Jenze mezi touto vyhratou a roztatou plochou a plochou, kterou ofoukne a roztaje topeni uvnitr auta, je mrtva zona asi centak a pres to ty sterace skacou. Coz je neprijemne na poslech a steracum to taky neprida.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green