jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
ale TDS není o nic horší motor než 3.0D. já měl několik TDS i 3.D ten motor je konstrukčně uplně to samy, dokonce plno dílu i pasuje, TDSo má bohužel jednu nevyhodu a to že to je už starý a projevuje se unava materiálů. TDSo je v mnoha věcech dokonce lepší než 3.0d motory, např je mu uplně uprdele co tam naleješ, a žadny častečky sraček ti nezkurví motor, klidně si to žere i frytovací olej. Ja do svyho TDSa přidaval 2-3 litry benzínu na nádrž nafty at to trochu jede a nikdy nic. ono TDSo trpí hlavně na ucpaný mazací kanálky, prostě v tom lidi nemění olej často a pak se to zanese a kdo tomu nedává, ten to kurví, jelikož TDSO když dostává kouř, tak je ok, díky vyššímu tlaku oleje a lepšímu mazání, ono už ted se začínaj projevovat unavovy vady 3.0d motorů a taky začínaj praskat bloky apod. a hlavně nejlepší 3.0D motor byl 135kw, vubec nejede, nemá výkon, ale má relativně malý vstřikovací tlaky (velkej průměr rail trysek) tudíž není tak háklivej na naftu a hlavně se ze všech dieselů třepe nejmín. ja měl ted pučenou novou X6 3.5d, najeto 2000km a to auto se třepalo víc jak fabia v SDI, prostě čím vyšší výkon u nafty, tím silnější jsou "revulotions" neboli spalovací výbuchy a tím huř ten motor běží. třeba taková 740D jede dobře, ale strašně mě tam serou ty turbodíry, ktery sou ještě větší jak u 3.0d, která zase nejede. ideální nafta je 3.5d 200kW, ta jede, malo žere, moc se nesere. ale zase pokud k ní postavím V8 333 ps na LPG tak se muže jít zahrabat.
BMW service expert - http://www.jarax.net
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
ne.... jarax to napsal tentokrát fakt dobře, ty motory jsou už prostě starý a mají všechny 5x přetočenej tacháč a jsou už nejmín ve 3. autě, tím to je, že se už takhle serou.
navíc nedostaly co jsou v čechách to, co by dostat měly a chtělo se od nich to na co nikdy ani neměly. nemůžete tu furt srovnávat utahaný motory se starou koncepcí s novějšími.
navíc plno z vás dobře ví, že i u motorů na benzín se BMW "vyznamenalo" (M60) když dělali nejdřív nikasil a zjistili, že se zadírají motory. tak šli jinou cestou, přišli s alusilem - zjednodušeně řečeno.
dnešní diesly jsou už taky na jiný úrovni a těm vaším sqělým 8miválcům s výborným zvukem a přímým tahem v benálu a LPG natrhnou na silnici kdekoliv v kopci prdel a zdaleka to nemusí být jen BMW v dieslu, že? kdejakej seat, škodovka s chipem atd. to už dneska dokáže
akorát, že až budou 15 a víc roků starý, budou se děsně srát, páč budou mít 5x víc najeto, než jejich vrstevníci benzínáci a dostanou nešetrným zacházením víc zabrat předešlými majiteli.
NECHCI TU HÁJIT TDS A VŮBEC DIESELY, ALE CHCI JEN ABY SE NA TO POHLÍŽELO OBJEKTIVNĚ A ABY SE TU O DIESLY A TDS NEOTÍRAL KAŽDEJ TROUBA, KTEREJ NIKDY TŘEBA TDS NEMĚL A ŽE JE TDS NAHOVNO VĚDĚL JEN Z DOSLECHU.
pokud to říkají ti co tds měli, ale MĚLI! ne že ho měli jen tejden na půjčení, nebo že jim ho někdo přivezl na dvůr na rozebrání.
tentokrát tím nemyslím jaraxe....
a že je tds ostuda? vyšli s ním do výroby někdy přibližně v roce 1991-92, v tý době to byl nejsilnější seriový dieselový motor na světě! nebo víte o něčem silnějším v tý době?
je to to samý, jako kdybych napsal, že nejsilněší motor v jaguaru co se dělal v roce 1957 je ostuda!
proč s těmito antidízl plky vlastně nechodíte provokovat na diesel power forum? co?
tam se ukažte! tam jim vysvětlete, jací že jsou čůráci, že si pořídili auto s dízlovým motorem!
navíc nedostaly co jsou v čechách to, co by dostat měly a chtělo se od nich to na co nikdy ani neměly. nemůžete tu furt srovnávat utahaný motory se starou koncepcí s novějšími.
navíc plno z vás dobře ví, že i u motorů na benzín se BMW "vyznamenalo" (M60) když dělali nejdřív nikasil a zjistili, že se zadírají motory. tak šli jinou cestou, přišli s alusilem - zjednodušeně řečeno.
dnešní diesly jsou už taky na jiný úrovni a těm vaším sqělým 8miválcům s výborným zvukem a přímým tahem v benálu a LPG natrhnou na silnici kdekoliv v kopci prdel a zdaleka to nemusí být jen BMW v dieslu, že? kdejakej seat, škodovka s chipem atd. to už dneska dokáže
akorát, že až budou 15 a víc roků starý, budou se děsně srát, páč budou mít 5x víc najeto, než jejich vrstevníci benzínáci a dostanou nešetrným zacházením víc zabrat předešlými majiteli.
NECHCI TU HÁJIT TDS A VŮBEC DIESELY, ALE CHCI JEN ABY SE NA TO POHLÍŽELO OBJEKTIVNĚ A ABY SE TU O DIESLY A TDS NEOTÍRAL KAŽDEJ TROUBA, KTEREJ NIKDY TŘEBA TDS NEMĚL A ŽE JE TDS NAHOVNO VĚDĚL JEN Z DOSLECHU.
pokud to říkají ti co tds měli, ale MĚLI! ne že ho měli jen tejden na půjčení, nebo že jim ho někdo přivezl na dvůr na rozebrání.
tentokrát tím nemyslím jaraxe....
a že je tds ostuda? vyšli s ním do výroby někdy přibližně v roce 1991-92, v tý době to byl nejsilnější seriový dieselový motor na světě! nebo víte o něčem silnějším v tý době?
je to to samý, jako kdybych napsal, že nejsilněší motor v jaguaru co se dělal v roce 1957 je ostuda!
proč s těmito antidízl plky vlastně nechodíte provokovat na diesel power forum? co?
tam se ukažte! tam jim vysvětlete, jací že jsou čůráci, že si pořídili auto s dízlovým motorem!
Naposledy upravil(a) NORMANN dne úte pro 04, 2012 12:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
tam je to sekta a je životu nebezpečno tam vkračovat
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
jo taxi tady vybíjíte svojí odvahu, "antidízldůvtip" a svoje agresivní i škodolibé sklony na jednom maličkým chudoučkým mírumilovným človíčkovi, kterej jsem já, co?
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
nejsi jedinej kdo má TDS a dýzl, zeptej se třeba Medvídka jak se mu se mnou líbilo na BIGu a na Mělníku?
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- MEDVIDEK
- Příspěvky: 632
- Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
- Bydliště: Tanvald
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Pavle Honza je v pohodě a na BIGU i v Mělniku byla prdel,občas si rejply ale ja jsem odolnej. Větši masakr je tady,ale vše je formou srandy takže v poho. Už si pomalu začinam zvykat i na Jaraxovy hlašky a začinam ho mit zase rad jako dřiv,prostě je svuj. Aspon vime že se něco děje.
Všem Dýzlum zdar
Všem Dýzlum zdar
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Ještě je jedna motorizace kterou mám moc ,,rád" Medvěd ví...
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- MEDVIDEK
- Příspěvky: 632
- Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
- Bydliště: Tanvald
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
728iP3RF3KT píše:Ještě je jedna motorizace kterou mám moc ,,rád" Medvěd ví...
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Jj, to jsem viděl na Bigu, jak to měl Čaba pořád na talíři, že má 728
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
ja proti 728i nic nemam,jasně, nejedete, ale furt lepší jak 730d, aspon to jde za plynem.
BMW service expert - http://www.jarax.net