Filozof - E38 728ia Schwarz II
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Tak každopádně když to tam je, mělo by to fungovat....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
viz já a můj výlet do příkopu.. Člověk je zvyklý, že to tam má, neví, jak se to chová bez toho, když jezdí standardně se vším ON. S nefunkční abs nebo být dsc bych nejel už jinak než nouzově dojet domů. Jsem sračka, ale teď už vím, jak velkou mají ty 2t setrvačnost, kterou prostě neprekonas..dsc to většinou nenechá tak daleko zajít
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Tak pokračování příště. Na cidle jsem viděl ze někdo asi zalomil šroub. Takže bez nářadí lepšího stim nehnu. Vsiml jsem si originalu VDO a výroba ve francii. Stejně jako u nových čidel. Jen na starem je rok 97. Mazal jsem chyby jednotek v aute ale ABS mi píše No Response... proste ji nevidí. Divné. Některé jednotky Inpa vidi a jine bohuzel.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
aby to nebyly vadný budíky jako u califa
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Nooo, to bych ti nepřál já kolem toho taky skákal se zkoušečkou, sjížděl elektrikáře....přes budíky jde všechno, je to jakási sběrnice....a mě svoji funkci plnily, to znamená ukazovaly co měly, nebýt toho ABS a nutnosti diag, nikdy bych na to nepřišel, asi až na STK kdy je nutná diagnostika... Snejk už ti jednou pomohl, kdyby akce čidla nevyšla, uvažoval bych o jeho návštěvě...kilometry nekilometry..vezmi s sebou paní a udělejte si výlet do matičky Prahy ale držím palce at čidla pomohou...
Jinak jestli ti nejde vyndat, což asi nepůjde, pomůže obyčejná akuvrtačka a vrták opatrně pak vyndávat ty zbytky, aby tam nic nezůstalo..pak baterka a posvítit si dovnitř..
Jinak jestli ti nejde vyndat, což asi nepůjde, pomůže obyčejná akuvrtačka a vrták opatrně pak vyndávat ty zbytky, aby tam nic nezůstalo..pak baterka a posvítit si dovnitř..
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Bud mas spatny HW, nebo spatnou INPU/verzi. Je divny, ze ABS jednotka neni videt. No a nebo ty budiky Jaky jednotky jeste vidis/nevidis?Filozof píše:ABS mi píše No Response
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
večer vám to vše vypíšu. Pokud mi ještě jeden den nechá Pavel zapujčenej kabel co mám od něj tak bych to projel komplet testem. Jsou tam tři diagnostické softwary a knim šílené manuály asi na den studování. takže je to sice frendly jak říkáme u nás v práci ale to že něco nefunguje je divné.
Bylo to asi tak že 30procent píše OK a 30procent NO RESPONSE a dalších 30procent ERROR nějakej. Ale pokud jsem vymazal chyby třeba u airbagu tak pak se to tvářilo jako OK při testu, ale pokud píše NO RESPONSE tak stím nehnu ani za boha a vypadá že nějaká větev bude mrtvá nebo nečitelná.
U něčeho byli chyby tak jsem si to vyfotil a promazal error memory a aspon mi už airbag nesvítí aspon něco jsem tedy pořešil ....
Jinak to čidlo díky za rady jak na to asi pujdu vrtačkou opatrně nebo aku vrtačkou s malým vrtákem ale mám obavy abych tam nezanesl bordel dovnitř kde to čte z magnetického pásku na ložisku.
U starších BMW e38 to četlo ze ozubeného kola ale novější a prefacelift jako je moje 97/6 už je magnetickej pásek na ložisku a tam nesmí bejt bordel žádnej jinak bych byl nahranej. Takže můj bojovej plán je udělat nejprve křížový zářez do šroubu a zkusit jej poklepat a vyšroubovat a pak se vrhnout na čidlo stylem prostříknutí WD plus vyklepávání za pevnou konstrukci čidla a pokud to selže budu muset jít na to silou a tedy odvrtávat či odsekávat jen abych nedostal bordel dovnitř do díry kde je čidlo. Z toho mám opravdu reálný strach....pak už bych to asi nedostal ven.
No a nakonec mám druhou obavu co mě napadlo včera u té diagnostiky že to stejně nepojede protože diag nekomunikuje s ABS jednotkou. Pokud je mrtvá větev zase jsme zpátky bud u krabice ABS nebo druhá varianta že to bude opravdu někde po cestě.
Kdybych měl na autoelektrikáře kde se jaké body proměřují bylo by to ideální. Stále přemýšlím jak asi vypadají kondenzátory po 20letech v jednotce ...podle mě a logického uvažování musí bejt kondíky po smrti. Přinejmenším mají tak 10procent kapacity.... to jsou takové myšlenky co vás napadají při této detektivní činnosti.
Na jaře pojedeme do Prahy asi za otcem a to bych toho snejka možná odchytil na hodinku dvě pokud by měl čas ale obávám se že bude teplo a ABS se rozjede samo a není možnost už co zjištovat ...toho se bojím více. Potřebuji to dořešit dokud je zima relativně. Takže večer napíšu co jsem vše vyčetl.
Bylo to asi tak že 30procent píše OK a 30procent NO RESPONSE a dalších 30procent ERROR nějakej. Ale pokud jsem vymazal chyby třeba u airbagu tak pak se to tvářilo jako OK při testu, ale pokud píše NO RESPONSE tak stím nehnu ani za boha a vypadá že nějaká větev bude mrtvá nebo nečitelná.
U něčeho byli chyby tak jsem si to vyfotil a promazal error memory a aspon mi už airbag nesvítí aspon něco jsem tedy pořešil ....
Jinak to čidlo díky za rady jak na to asi pujdu vrtačkou opatrně nebo aku vrtačkou s malým vrtákem ale mám obavy abych tam nezanesl bordel dovnitř kde to čte z magnetického pásku na ložisku.
U starších BMW e38 to četlo ze ozubeného kola ale novější a prefacelift jako je moje 97/6 už je magnetickej pásek na ložisku a tam nesmí bejt bordel žádnej jinak bych byl nahranej. Takže můj bojovej plán je udělat nejprve křížový zářez do šroubu a zkusit jej poklepat a vyšroubovat a pak se vrhnout na čidlo stylem prostříknutí WD plus vyklepávání za pevnou konstrukci čidla a pokud to selže budu muset jít na to silou a tedy odvrtávat či odsekávat jen abych nedostal bordel dovnitř do díry kde je čidlo. Z toho mám opravdu reálný strach....pak už bych to asi nedostal ven.
No a nakonec mám druhou obavu co mě napadlo včera u té diagnostiky že to stejně nepojede protože diag nekomunikuje s ABS jednotkou. Pokud je mrtvá větev zase jsme zpátky bud u krabice ABS nebo druhá varianta že to bude opravdu někde po cestě.
Kdybych měl na autoelektrikáře kde se jaké body proměřují bylo by to ideální. Stále přemýšlím jak asi vypadají kondenzátory po 20letech v jednotce ...podle mě a logického uvažování musí bejt kondíky po smrti. Přinejmenším mají tak 10procent kapacity.... to jsou takové myšlenky co vás napadají při této detektivní činnosti.
Na jaře pojedeme do Prahy asi za otcem a to bych toho snejka možná odchytil na hodinku dvě pokud by měl čas ale obávám se že bude teplo a ABS se rozjede samo a není možnost už co zjištovat ...toho se bojím více. Potřebuji to dořešit dokud je zima relativně. Takže večer napíšu co jsem vše vyčetl.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Jeste poznamka bokem. Delsi hrani si s diag dost zere baterku, takze se to pak muze zacit divne chovat.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
dohraji později i další videa z natáčení. Člověk aspon vidí nějaké hodnoty co mu auto ukáže diag ale ty chyby se mi moc nelíbí. Někde psali že by se měla ještě asi doladit INPA ale vše co psali jak COM1 tak latenci 1ms atd vše mám.
Tyto chyby mělo více lidí, takže by to snad mohlo jít pořešit. Až se dostanu na všechny jednotky budu spokojený.
Ten test kompletní dohraji ještě snad večer nebo ráno.
zatím alespoň něco.
https://www.youtube.com/watch?v=cah-DXuh7WA
Tyto chyby mělo více lidí, takže by to snad mohlo jít pořešit. Až se dostanu na všechny jednotky budu spokojený.
Ten test kompletní dohraji ještě snad večer nebo ráno.
zatím alespoň něco.
https://www.youtube.com/watch?v=cah-DXuh7WA
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
potřebuju doplnit základní vzdělání.P3RF3KT píše:Visco ne, co ve vedrech dobiha je vrtule pred klima chladicem
Prosím jak přesně funguje visco spojko
1) kde to "měří" teplotu
2) co donutí jí sepnout
díky
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...