
BMW i3
- herman17
- Příspěvky: 1513
- Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
- Bydliště: Holomóc ♥
Re: BMW i3
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné

http://WWW.BOZENOV.CZ
http://WWW.BOZENOV.CZ
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: BMW i3
elektro je moc pěkné ale zatím dojezd je malý a cena vozů je veliká....vyplatí se v zemích kde jsou dotace třeba 6-10tis euro/dolarů.....tam si to někdo jistě koupí do města.
Zatím je to výstřelek pro bohatší....my ostatní kupujeme auta která využijeme na vše pro celou rodinu a můžeme cestovat stím...
možná pro pár bohatších lidí co chtějí bejt in a jezdí jen po velkoměstě a v práci nabije přes den projede pár km a zase hodí na nabiječku.
Představa je taková že zaparkuji a auto se začne samo nabíjet. že nemusím ani kabel připojovat. A ideální dojezd je alespon 500-700km pak je elektro určitě na pořadu dne pro širší klientelu ...takto toho bude velice poskromnu.
Zatím je to výstřelek pro bohatší....my ostatní kupujeme auta která využijeme na vše pro celou rodinu a můžeme cestovat stím...
možná pro pár bohatších lidí co chtějí bejt in a jezdí jen po velkoměstě a v práci nabije přes den projede pár km a zase hodí na nabiječku.
Představa je taková že zaparkuji a auto se začne samo nabíjet. že nemusím ani kabel připojovat. A ideální dojezd je alespon 500-700km pak je elektro určitě na pořadu dne pro širší klientelu ...takto toho bude velice poskromnu.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba 



- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: BMW i3
Co je pro tebe dlouho? Na tyto informace jsem se ptal na předváděčce, tak samozřejmě záleží na typu zásuvky, kterou máš, ale i3 se dá nabít za 2 hodiny a v režimu rychlonabíjení za neuvěřitelných 20 minutStew1988 píše:ale je tu problém co omezuje a to je to nabíjení prostě trvá to dlouho

Takže zatím co si nakoupíš nebo vypiješ někde kafe, tak máš auto připravené na další jízdu. Tak rychle se mi nenabije ani mobil

BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW i3
2 hodiny na standardní nabití je hodně malá doba, to se mi auto nabije rychleji, než mobil 
A baterie za 130 tisíc je taky dost málo, pamatuji se na nějaký Autosalon, kde prezentovali jeden z prvních elektromobilů v Čr, nějaký Peugeot za skoro mega tehdá a nová baterie měla stát 300 tisíc.
Otázka je, jaký počet cyklů to vydrží. Kdyby ta baterie měla nějakých 500 cyklů jako standardní Lion baterie, tak to máte řekněme nějakých 100 tisíc km na jednu baterii (počítám dojezd 200 km), což mi vč. té elektřiny podle mě dá nějakých 1,5 Kč/Km, což je číslo, pod které se dnes dostane spousta aut za poloviční cenu.
Pokud by počet cyklů byl vyšší, třeba 2000, jak deklarují některé LiFePo4 baterie, tak pak už je to něco úplně jiného. Hi-tech nehi-tech, je to BMW a ty si nové kupuje vždy pouze ten, kdo na to má
Já plánuji do budoucna přijít s vlastní "zelenou" alternativou aka elektrokolo s 1,5 kW na zadním kole, s tím se člověk vejde pod 50 tisíc a sranda je s tim taky.

A baterie za 130 tisíc je taky dost málo, pamatuji se na nějaký Autosalon, kde prezentovali jeden z prvních elektromobilů v Čr, nějaký Peugeot za skoro mega tehdá a nová baterie měla stát 300 tisíc.
Otázka je, jaký počet cyklů to vydrží. Kdyby ta baterie měla nějakých 500 cyklů jako standardní Lion baterie, tak to máte řekněme nějakých 100 tisíc km na jednu baterii (počítám dojezd 200 km), což mi vč. té elektřiny podle mě dá nějakých 1,5 Kč/Km, což je číslo, pod které se dnes dostane spousta aut za poloviční cenu.
Pokud by počet cyklů byl vyšší, třeba 2000, jak deklarují některé LiFePo4 baterie, tak pak už je to něco úplně jiného. Hi-tech nehi-tech, je to BMW a ty si nové kupuje vždy pouze ten, kdo na to má

Já plánuji do budoucna přijít s vlastní "zelenou" alternativou aka elektrokolo s 1,5 kW na zadním kole, s tím se člověk vejde pod 50 tisíc a sranda je s tim taky.
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: BMW i3
Me se vzdycky vybavi jak Clakrson s Mayem hledali v tom pristavnim meste nabijeci stanici a nakonec to nabijeli na nejake univerzite
Nebo jak si myslel, ze dobiji i8 a ono hovno 


-
- Příspěvky: 893
- Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW i3
[quote="oxik"]Me se vzdycky vybavi jak Clakrson s Mayem hledali v tom pristavnim meste nabijeci stanici a nakonec to nabijeli na nejake univerzite
Nebo jak si myslel, ze dobiji i8 a ono hovno
[/quotej
jo to byl dobrý díl a zábavný


jo to byl dobrý díl a zábavný
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: BMW i3
s i3 jsem stravil pul den, nejen jen tak vozením ale i slalom a další disciplíny, už rok se chystám z té akce sestříhat videa, btw do60kmh ujede na sprintu M3 E92. to auto jsem hrozně odsuzoval, ale svezení je masakr, díky těžišti někde v podlaze s tím jde dělat uplně cokoliv, dojezd moc nemizel ani když to dostalo kouř.
no a využitelnost? pokud bych to ted sehnal za 200k tak to hned kupuju ženě, na dojíždění do práce 15km mnohem lepší než jakékoliv jiné auto, prostě to hned topí, nic se neohřívá, vše hned funguje jak má, žádný webasta apod, no a jednou týdně se to pak strčí do zásuvky, i3 není jako primární auto do aktivní rodiny, ale jako auto pro ženu nebo auto do města je to pecka.
pořádné benzínové auto elektrika nikdy nehradí, ale jestli jezdit v naftě která se třepe a nemá zvuk, pozdě reaguje na plyn atd, tak je elektromobil určitě lepší volba, samozřejmě krom dojezdu.
no a s baterkama to taky nebude tak žhavý, oni dost padaj, třeba kamaráduv otec má Hondu CRZ a když to kupoval tak stali baterky 300k, ted prej už jen 100k
no a využitelnost? pokud bych to ted sehnal za 200k tak to hned kupuju ženě, na dojíždění do práce 15km mnohem lepší než jakékoliv jiné auto, prostě to hned topí, nic se neohřívá, vše hned funguje jak má, žádný webasta apod, no a jednou týdně se to pak strčí do zásuvky, i3 není jako primární auto do aktivní rodiny, ale jako auto pro ženu nebo auto do města je to pecka.
pořádné benzínové auto elektrika nikdy nehradí, ale jestli jezdit v naftě která se třepe a nemá zvuk, pozdě reaguje na plyn atd, tak je elektromobil určitě lepší volba, samozřejmě krom dojezdu.
no a s baterkama to taky nebude tak žhavý, oni dost padaj, třeba kamaráduv otec má Hondu CRZ a když to kupoval tak stali baterky 300k, ted prej už jen 100k
BMW service expert - http://www.jarax.net
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: BMW i3
me ji vcera meli pujcit na dva dny, ale v nedeli v noci mi psal z bmw, ze predchozi vypujcitel s tim nekde pichnul a na servisu nemaj skladem kolo a jelikoz je dneska svatek a ja koncem tydne nemuzu, prelozili jsme to na pristi tyden.. jinak to auta ma rozhodne smysl pro urcite ucely, denne jedu 120km a samozrejme by se mi libilo mit ho treba na operak a kazdou noc zapojit do zasuvky a rano bezestrachu vyjet
jeste mi prijde zajimava verze s minimoturkem REX..

- volf-m
- Příspěvky: 1565
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: BMW i3
Hlásím se do klubu těch, které prvních pár metrů svezení přesvědčilo. Jsem rád, že BMW jde takhle dopředu. Už dříve se objevilo pár zajímavých elektroaut, ale často právě nových a nezavedených značek. Takhle má člověk jistotu servisní sítě a určitého kvalitativního standartu BMW. Vím, že je to sci-fi, ale stát to 300t, tak to beru hned teď všema 10.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 1556
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: BMW i3
Jednou tydne do zasuvky? Kolik to teda vydrzi ty baterky? Nezajimaji me prospektovy cisla, ale nejakej priklad ze zivota normalniho pouzivani auta, tj. se svicenim, blikanim, topenim. Neco jako ujedu 200 km a jsem v klidu, ujedu 250 a jsem nervozni, ujedu 300 a cekam to kazdou chvili
Jak dlouho se to pak nabiji do nejake rozumne kapacity? Ma to nejakej nouzovej dojezd? Ze treba na vymlaceny baterky to je schopny dojet 100 m k zasuvce nebo aspon do prikopu ze silnice?

BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green