co se tyce toho vykonu , na tak tezky auto ho neni nikdy dost idealne bych bral tak 750i ale zatim je stale jeste dost drahy, takze to vidim opravdu na tu 745i.... Pak je tu samozrejme jeste ta moznost 760 ale rekl bych ze je to zbytecne nehospodárný
co se tyce toho vykonu , na tak tezky auto ho neni nikdy dost idealne bych bral tak 750i ale zatim je stale jeste dost drahy, takze to vidim opravdu na tu 745i.... Pak je tu samozrejme jeste ta moznost 760 ale rekl bych ze je to zbytecne nehospodárný
760i není nehospodarna, jde o styl jízdy, pokud budeš zrychlovat nízkýma otáčkama na krouták, budeš mít menší spotřebu jak 745i, pokud tomu budeš šlapat do omezovače, sežere tě. 760i je přímej vstřik, narozdíl od 4,5 a 3,5i, což je její velkýý plus, pokud teda neřešíš plyn.
a hlavně je to valvetronic takže když jezdiš na pohodu tak přebytečne valce "odpojí". jo jo předsudky světem vladnou... aspon zbyde vic 760ek na nas ... zbytek si rozebere ty plečky naftove
pravda. tak sem to špatně pochopil jak ten valvetronic funguje.. to viš je to zdroj JPP
ale i tak to flexibilni zdvihani vačky uplně změni chod a spotřebu toho motoru. takovej lepší vanos...
ja sem čet nějakej dementni članek kde to poisovali že to jako umi asi 4 valce otevřit ventily nafurt a přestat do nich davat palivo no... což takovou technologii dneska auta použivaj tak sem tomu i uvěřil