750i technické dotazy

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Conscious
Příspěvky: 723
Registrován: sob led 24, 2009 2:28 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Conscious »

Tyve jestli to bylo ono tak se přihlašuju do soutěže o největší pitchu. :roll: :roll: Se poseru,aby mě hanba fackovala. Na inkriminovaným ventildeklu jsem totiž kunda zapomněl utáhnout rohovou matku co ho drží na těsnění. :roll: No... páč jsem nechtěl česat celý sání tak jsem zkusil projet dotažení a na tuhle mrchu jsem v zimě evidentně zapomněl. :roll: Takže motor zase kompletní a uvidíme po natočení jestli to bude dál téct. Ale něco mi říká že nebude. :mrgreen: :roll: :lol: :? :oops:
BMW E65 735i 9/01 (pro zlost), BMW E36 Compact 316i 8/94 (dailyna), BMW E21 318i 5/81 (pro radost a relax)
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

Tak teď mě málem jeblo, protože sem taky ty těsnění pod ventildeklama nenamazal. Ale když vzpomenu na sundavání a nandavání sání, tak mě trefí znova.
sundal sem z automatu olejovou jímku, byla orezlá. Mám měnit filtr? Olej nesmrděl, bordel tam nebyl, tak nevim. Abych tomu víc neublížil, ale 22 let je 22 let.
Jináč už sem ho tam zasunul (myslim motor), teď mám peklo s elektrikou, nevim který z těch 10 000 drátů připojim a hlavně kam, aby to vrčelo.
13062010185.jpg
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

to je hustý co to dopíči je :D to bude šílenost :D
odkud si? draty zapojit neni problem na to se klidně hhlasim :D obzvlašt u tohohle zvěrstva :D to musim vidět na vlastni voči... pokud to neni na druhem konci republiky
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

No měla by z toho bejt ta Cobra, jak sme diskutovali loni před silvestrem. Jinak sem z Pankráce, stavim to u tchýně ve Vlašimi. Počítám, že to asi hodím na vlek a přivezu tě to. Co ty na to?
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

klidně. sem s tim
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od T613 »

dobra sranda ta konstrukce ze sirek :-) vyhoda toho je ze pri jakekoliv rane vyleti motor 100m daleko takze se ti nic nestane
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

Ta konstrukce ze sirek je z jeklů 100x50 a proti těm držáčkum motoru vypadá dost masivně. Podobný držáčky mam na motorce na stupačkách. Neumim si představit co udělaj pri čelnim nárazu s tou vahou motoru a převodovky, pod kterou se mi skácel dílenskej jeřáb, když sem to tam cpal. :ugeek:
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

no viš co s tim v připadě narazu udělaj? utrhnou se (pokud se to přes okolni traverzy na motor dostane..) a a motor dál plynule jako deformační zona pokračuje dal pod auto a zachrani ti prdel.....
a ještě nezapomen že drží na kardan u diferu převodovce.....
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

A když to dostane na světlo, nebo na kolo, motor pude dopředu, udrží ho ta kardanka? A co s tim filtrem, mění se nebo ne? :shock:
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

hm ja teda už viděl dost naobouranejch 7er na předek a žádný se motor ze závěsu nikdy neurval... krom tý jedný na plzenský ve 200 který vyletěl asi 50m z auta :lol: :lol: :lol:
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Odpovědět