


jj tak 740i 8V bych to videl jako dobrou volbu.jinak je me jasne ze automat je pohodlnej jak pises,a ze je tedy ta aut. prevodovka presna a dobra tomu verim,ale manual je spatnejSnejk píše: na 730/35 se vykašli žere to stejně co 740 a jede to citelně huř... a v 740 maš aspon pekny vybavy už...
...jak jsi přišel na to, že manuál je pro socky a dementyevlo píše:manual je pro socky a dementy, to sem netahej
jo je to facelift, snejk ti tady fejslift poplive jak je to nahovno a tak
Jo a co se tyce toho lpg, tak poradny system, ktery bude stihat ve vsech jizdnich rezimech i kickdown a 250+km/h bude stat tak 40klacenku.
..já ho mám prublej. V 524TD jsem měl automat, v 525 TDS také a E38 mám manuál a jak jsem z počátku tomu nějak nedůvěřoval, dokonce jsem se hodně rozmýšlel zda ho vemu tak teť musím říci paráda. Je pravda, že do takové lodě se moc nehodí, ale zvykl jsem si a vše OK. Ono je to asi o zvyku.Tomstrom píše:evlo píše:Auta s manualem taky funguji. A minimalne pocitove je akcelerace manualu o hodne lepsi.![]()
![]()
![]()
to sem chtel slyset,ja myslim ze tu nikdo nema moc z manualem zkusenosti ,hmmm?
urco se automat ktomuto vozu hodi to je pravda,ale manual by mohl byt zajimavej ,ja osobne bych ho prublll....
Vsak nemyslim to jak to pisu, ale rikam to stejne.fredy píše:...jak jsi přišel na to, že manuál je pro socky a dementyevlo píše:manual je pro socky a dementy, to sem netahej
jo je to facelift, snejk ti tady fejslift poplive jak je to nahovno a tak
Jo a co se tyce toho lpg, tak poradny system, ktery bude stihat ve vsech jizdnich rezimech i kickdown a 250+km/h bude stat tak 40klacenku.