ND rizeni
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am
Re: ND rizeni
No a je to nejak podlozene? Nejak nevidim duvod proc by diky tomu mela pruzina s tlumicem fungovat lip.
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ND rizeni
no pozor to ma soudruh caknakis pravdu, sam se ted patram po těch hlavnich ramenech z hliniku (tak jako se dali koupit na e32) hmotnost obou ramen je pak nižší než jednoho litinoveho... a na jizdnim komfortu se to dost projevi když pak cela naprava važi asi jako jedno a pul ramene klasickeho...
bmw se tim podle mně nechvastalo to jen nějaka dementni recenze na e38 v nějakem českem "autowebu" co sem nedavno čet že bmw na nápravě hlinikem nešetřilo... to psal asi nějaky v te době oktávkář asi kde hlinikova kola a jeden par ramen je rozhazovani svetovych zasob hliniku do buržoaznich vozu...
jako nesouhlas s caknakisem o litinovem řizeni... to se nijak na pohodli neprojevuje naopak je duležitte kuli živostnosti, to hlinikove by bylo hend na kaši a vubec to nijak nezatěžuje nic...
ale mit ramena a co nejlehčí kola je velice duležité na komfort, čim větší hmotnost tim větší setrvačnost takže to kolo přes nerovnosti tak nějak poskakuje spíš než aby to úspěšně kopírovala... ale nevim o žadnem druhovyrobci ramen z hlinika.. škoda ty spodni by to potřebovali ted je mam v kufru a tou sou svině těžke jak svině...
že neviš jak by mohla z tlumičem pružina fungovat lip s hlinikovou napravou jak s litinovou ? tak si vem do ruky tenisak a stejně velkou ocelovou kouli a uvidime jak dobře se ti s tou ocelovkou bude rukou kmitat nahoru/dolu... s tim tenisakem to pujde jak na masle... ta litinova jak chytne diru tak do ni spadne jak švestka s narazem že to pružina ani tlumič nechyti, stejně tak při výjezdu z díry jí to vystřeli nahoru jak dělovku a ten tlumič s tim ma sakra praci aby tu setrvačnost přepral, jenže to už ti to mrdne 2x do kastle a zahoupe celym autem... samozřejmě že pokud sou všechny čepy v píči a tlumiče vytekle tak je to uplně jedno... ale ta hlinikova naprava na to ma sakra vliv... měl sem e32 s hlinikovou i litinovou a hlinikova mě dost nadchla komfortem, ale teda zase litinova mě nadchla vydrži kdy sem rozrazil kolo o opbrubnik stylem že se zasekl obrubnik o kotouč kolo na chcáč celý v cca 60km/h a ramenum nebylo nic dala se rezerva a jelo se do píči.
bmw se tim podle mně nechvastalo to jen nějaka dementni recenze na e38 v nějakem českem "autowebu" co sem nedavno čet že bmw na nápravě hlinikem nešetřilo... to psal asi nějaky v te době oktávkář asi kde hlinikova kola a jeden par ramen je rozhazovani svetovych zasob hliniku do buržoaznich vozu...
jako nesouhlas s caknakisem o litinovem řizeni... to se nijak na pohodli neprojevuje naopak je duležitte kuli živostnosti, to hlinikove by bylo hend na kaši a vubec to nijak nezatěžuje nic...
ale mit ramena a co nejlehčí kola je velice duležité na komfort, čim větší hmotnost tim větší setrvačnost takže to kolo přes nerovnosti tak nějak poskakuje spíš než aby to úspěšně kopírovala... ale nevim o žadnem druhovyrobci ramen z hlinika.. škoda ty spodni by to potřebovali ted je mam v kufru a tou sou svině těžke jak svině...
že neviš jak by mohla z tlumičem pružina fungovat lip s hlinikovou napravou jak s litinovou ? tak si vem do ruky tenisak a stejně velkou ocelovou kouli a uvidime jak dobře se ti s tou ocelovkou bude rukou kmitat nahoru/dolu... s tim tenisakem to pujde jak na masle... ta litinova jak chytne diru tak do ni spadne jak švestka s narazem že to pružina ani tlumič nechyti, stejně tak při výjezdu z díry jí to vystřeli nahoru jak dělovku a ten tlumič s tim ma sakra praci aby tu setrvačnost přepral, jenže to už ti to mrdne 2x do kastle a zahoupe celym autem... samozřejmě že pokud sou všechny čepy v píči a tlumiče vytekle tak je to uplně jedno... ale ta hlinikova naprava na to ma sakra vliv... měl sem e32 s hlinikovou i litinovou a hlinikova mě dost nadchla komfortem, ale teda zase litinova mě nadchla vydrži kdy sem rozrazil kolo o opbrubnik stylem že se zasekl obrubnik o kotouč kolo na chcáč celý v cca 60km/h a ramenum nebylo nic dala se rezerva a jelo se do píči.

E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: ND rizeni
myslím si, že když vás posadím do auta s hlínou na nápravě a litinou v druhým, převezu vás v nich přes ty vyfrézovaný zkurvený cesty po zimě, poznáte leda tak prd, ve kterým je hlína a ve kterým litina vy mudrci.... 

Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ND rizeni
trošku sem se chytnul toho no že bys nejradši z hliniku "celou napravu" tzn tu celou tu jejich sadu(vč. řizeni) .. jinak jako napravu vlastně tvoři jen 4 ramena a 2 stabilizatory no... z toho teda 2 ramena hlinikova sou.. hm tak 1/3 napravy hlinikova je... to už je uspěch soudruhu z NDR
tak ok.
normál má nenormálně taky pravdu
v tomhle zmrdotankodromu to sice moc poznat nejde ale ruku do ohně bych za to nedal. ta celohlinokovka ma i v těch kurvadicrach mnohem měkčí pruběh. nejsou to takove razy.

normál má nenormálně taky pravdu


E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am
Re: ND rizeni
Takze kdyz to vememe z druhe strany jsou dve moznosti:
1. tlumic-pruzina je totalne debilni system, to uz kocary meli lepsi, to vlastne neni moznost, to je fakt
2. kdyz uz nekdo tento system pouzije v kombinaci s litinou a vadi tomu ta litina, tak je to asi poddimenzovany tlumic.
1. tlumic-pruzina je totalne debilni system, to uz kocary meli lepsi, to vlastne neni moznost, to je fakt
2. kdyz uz nekdo tento system pouzije v kombinaci s litinou a vadi tomu ta litina, tak je to asi poddimenzovany tlumic.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: ND rizeni
nezbyva mi nez souhlasit s normanem, kdo pozna jestli ma na naprave litinu nebo hlinik tak je mistr genius ... ridil jsem xx aut kde byly ramena ty i ty a rozdil nepoznam, ale nekteri asi ano
materialy jsem studoval a pruznost chapu, a docela bych veril, ze to muze mit vliv na zivotnost ramen, ale ridic to tezko pozna ... a pokud je na to nekde studie tak sem s ni

materialy jsem studoval a pruznost chapu, a docela bych veril, ze to muze mit vliv na zivotnost ramen, ale ridic to tezko pozna ... a pokud je na to nekde studie tak sem s ni
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: ND rizeni
Stejně je tohle řešení úplně na piču....kdo si chce užít fakt pohodlí, tak mu nezbývá nic jiného než S classe na vzduchovém podvozku.
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- Kralik
- Příspěvky: 355
- Registrován: čtv srp 21, 2008 8:05 am
- Bydliště: Praha/Brusel
-
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am
Re: ND rizeni
Nevim jak novy Ska, ale stary teda rozhodne nejsou uber pohodlny, to mlati jak svina a urcite to nebylo jednim kusem. Zatim proste za pohodlny auto muzu oznacit jen XM, u ostatnich je to vzdy kompromis.