Malé oživení
Měl jsem dnes trochu času, takže jsem se zavřel na pár hodin do garáže a pokusil se vyřešit vrzání od přední nápravy...
Ti co byli na loňském srazu u Kajece možná ví o co se jedná. Pro ostatní popíšu problém. Při většině zatáčení doleva se ozývalo od přední nápravy hlasité nepříjemné vrzání. Něco jako starý kočárek

. Nejhorší to bylo na kruhových objezdech, ale víceméně to začalo dělat od prvního pohybu koly doleva.
Snejk se pokoušel pazvuk "diagnostikovat" a s pomocí Fishmakera rozhodli, že to půjde nejspíše od plechových krytů za brzdovými kotouči. No a myslím, že měli kluci pravdu

.
Shodil jsem kolo, sundal třmen i kotouč a hned na mě svítilo vybroušené místo

.
Stačilo tedy pár dobře mířených ran kladivem a je po problému. Tedy aspoň doufám

. Každopádně jsem s tím chvíli jezdil sem a tam, div jsem si ruce neukroutil a auto nevydalo ani jeden nepříjemný zvuk. Pouze dvanáctiválcovou symfonii
Takže ponaučení pro ostatní... Je dobré jezdit na srazy i v případě, že je s autem něco v nepořádku, protože jsou mezi námi ochotní a znalí členové, kteří vyřeší za pár vteřin to, co by jiní řešili měsíc

.
A ještě mám znova dotaz ohledně šíbru

. Jak ho zkalibruji? Na internetu jsem se dočetl, že je potřeba držet tlačítko směrem dopředu, jenže mě to dělá úplně něco jiného než by mělo a když se tlačítka dotknu, tak se to hned rozjede kam nechci a nejsem schopen to zresetovat v nulové pozici.
Šíbr musím vždy zavřít ručně kličkou. A jediná věc, co to dělá správně je, že ho můžu stiskem středu tlačítka zvednout. Tím to končí. Po tomto úkonu už maximálně zajede dozadu o cca 1/3 a už se to nehne vůbec.
Proto mě napadlo, jestli není nějaká jednotka, která to má na starost. Nebo už nevím co s tím udělat.
PS: Auto stálo od podzimu s odpojenou baterkou. Nebyla venku z auta a ani jsem ji od podzimu nenabíjel. A i přes to auto chytlo na první brnk, což mě potěšilo
