
JaraXův E66 long 745Li
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: JaraXův E66 long 745Li
Kdyz se tak divam na osazenstvo, tak se nedivim, ze na to cumeli 

BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
bylo to školení HL propanu na Magic, bylo nás tam asi 40 plynařů,
dopadlo to dobře, sedma přežila
dopadlo to dobře, sedma přežila

BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
Že plyn je zlo a ne důstojný pohonSpooner píše:No a výsledek?

E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
at je dustojny jak chce, mě ušetří přes kilo ročně 

BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
videa z brzdy mám jen kousek, dělalo se několik měření za ruzných podmínkem,benzín, LPG, klapka na výfuku off atd, takže jsem běhal kolem auta, hlidal ruzny teploty, (voda při jednom měření vyletěla ze 75C na 109C),
tady je video
https://www.youtube.com/watch?v=teRULfD3gX4
kdo chce vidět víc, tak tady mám video ze 750i kterou jsme měřili minulý týden
https://www.youtube.com/watch?v=SZCApQI9Tig
naměřené výsledky
benzín 233kW (316,8PS) @ 6016 RPM a 484,3NM @ 2060 rpm, zajímá je křivka kroutáku, která se krásně drží až do omezovače
LPG 225,4kW (306,4PS) @ 6010 RPM a 476 NM @ 2075rpm
pak jsme měřili ještě maximální sílu co ten motor vyvine, říká se tomu zátěžový test, brzda se nastaví na 100kmh, nedovolí pak autu jet víc než právě nastavená rychlost a roste jen zátěž, jako by jste jeli do většího kopce, čím víc síly auto vyvine, tím je větší kopec, tato brzdná síla brzdy je pak znázorněná v N, bohužel tento test se nepovedl, jelikož sedma "strhla" brzdu tím že dala cca 5400N a brzda je jen do 5000N, (jen pro info oktávka 1,8t dala kolem 2000n).
další test byl skrz "JaraX Individual Exhaust" upravu výfuku kterou provádíme a zajímalo mě kolik kW to sebere při jízdě v "tíchém režimu" výsledek byl cca 10kW
tady je video
https://www.youtube.com/watch?v=teRULfD3gX4
kdo chce vidět víc, tak tady mám video ze 750i kterou jsme měřili minulý týden
https://www.youtube.com/watch?v=SZCApQI9Tig
naměřené výsledky
benzín 233kW (316,8PS) @ 6016 RPM a 484,3NM @ 2060 rpm, zajímá je křivka kroutáku, která se krásně drží až do omezovače
LPG 225,4kW (306,4PS) @ 6010 RPM a 476 NM @ 2075rpm
pak jsme měřili ještě maximální sílu co ten motor vyvine, říká se tomu zátěžový test, brzda se nastaví na 100kmh, nedovolí pak autu jet víc než právě nastavená rychlost a roste jen zátěž, jako by jste jeli do většího kopce, čím víc síly auto vyvine, tím je větší kopec, tato brzdná síla brzdy je pak znázorněná v N, bohužel tento test se nepovedl, jelikož sedma "strhla" brzdu tím že dala cca 5400N a brzda je jen do 5000N, (jen pro info oktávka 1,8t dala kolem 2000n).
další test byl skrz "JaraX Individual Exhaust" upravu výfuku kterou provádíme a zajímalo mě kolik kW to sebere při jízdě v "tíchém režimu" výsledek byl cca 10kW
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: JaraXův E66 long 745Li
Fajn videa, koukam, ze tam je i nejaka plynarka
Fajn by taky byl scan toho prubehu, aby se clovek mohl radne pokochat a pripadne srovnat 745i a 750i. Nemas?
Ten zatezovy test neni uplne objektivni. Zalezi na tom, jak ma auto naladene prevody. Sedma je urcite schopna tam flaknout jeste dvojku a pak na kola posle daleko vetsi silu nez skodovka s polovicnim vykonem a zarazenou trojkou ve strednich otackach.

Ten zatezovy test neni uplne objektivni. Zalezi na tom, jak ma auto naladene prevody. Sedma je urcite schopna tam flaknout jeste dvojku a pak na kola posle daleko vetsi silu nez skodovka s polovicnim vykonem a zarazenou trojkou ve strednich otackach.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
to si uplně nemyslím, jelikož u té síly je jedno co máš za kvalt, ve výsledku je sílá kterou ta brzda musí vyvinout stejná v jákekoliv rychlosti,
grafy dodám, ale dnes už jsem KO
grafy dodám, ale dnes už jsem KO
BMW service expert - http://www.jarax.net
- fishmaker
- Příspěvky: 2152
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: JaraXův E66 long 745Li
je fajn, že ten pokles výkonu na plyn není tak velkej, jak by se dalo čekat...
First EX: BMW e38 740i 6/1995 
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009

Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG

Third EX : BMW f01 740i 3/2009

- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: JaraXův E66 long 745Li
Taky jsem čekal, že ten pokles bude větší 

BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 1554
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: JaraXův E66 long 745Li
No kdyz mas konstantni rychlost a jedes na petku, tak sila (kopec), kterou auto prekona je mensi, nez kdyz podradis na trojku pri te same rychlosti a pri vyssich otackach motoru to auto do kol "napechuje" vice sily.
U mereni vykonu v celem spektru otacek je pak naopak teoreticky jedno, na jaky kvalt to je, protoze se to prepocita podle otacek brzdoveho valce, tedy rychlosti. V praxi se to ale meri na vyssich kvaltech, protoze merit vykon na jednicku by bylo hodne nepresne. Ale to je jasny.
U mereni vykonu v celem spektru otacek je pak naopak teoreticky jedno, na jaky kvalt to je, protoze se to prepocita podle otacek brzdoveho valce, tedy rychlosti. V praxi se to ale meri na vyssich kvaltech, protoze merit vykon na jednicku by bylo hodne nepresne. Ale to je jasny.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green