Ono veľa vecí kupujem nové a originál - hlavne spotrebné, pretože už keď sa to rozoberá nedám tam blato a nebudem to riešiť za chvíľu zase, nie som tak bohatý, aby som kupoval lacné a nekvalitné veci, veľa vecí mám naskladnené zánovné a originály ešte zo slovenských ex-vládnych áut. Strašne veľa vecí mám, hlavne plechariny a prvkov výbavy, ktoré nepredávam, aj keď už som mohol mať prázdne regály. Radšej si ich ale nechávam na svoje autá. Samozrejme som ich nedostal ale musel všetko pokupovať. Vo finále to vyjde veľmi veľa, lebo keby som ich predal, tak už len za tie katalyzátory dostanem slušnú čiastku. Na druhej strane, keď ich mám, nebudem ich dávať do výkupu. Bol by som magor. Zase nenabehnem do BMW a nedám za ne 3600€. "Projekt" vyšiel zatiaľ na cca 4500€ + kúpa. Neplánujem ju predávať, chcel som E38 s ktorou budem môcť jazdiť, keďže L7 na to nie je moc vhodná. E66 nechcem, je to škaredé auto bez charizmy, F02 nie je žiadny etalón spoľahlivosti. Chcem E38. Takže preto do nej sypem. Jazdím na benzín, LPG musel byť funkčný, keďže je zapísaný v papieroch - na TK musel ísť, ale už sú poistky z neho vonku. Možno raz za čas to zapnem nech ten systém "žije" ale primárne nech to chodí na benzín. Zase toľko to nezožerie. Ako sa bude auto držať čo sa spoľahlivosti týka to neviem, predsalen to má 551t km a skoro 20 rokov. Treba ho rozjazdiť, a bude to snáď dobré
