
To je idiot
- MEDVIDEK
- Příspěvky: 632
- Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
- Bydliště: Tanvald
Re: To je idiot
Jardo,ještě mala připominka k tvemu pocitu z jizdy,viš ja jsem měl tu možnost (a děkuju za to) se svezt v tom nejlepšim co na silnicich jezdi,všechno to byli benzinovy přeplnovany auta a jedna 10valcova atmosfera a dost jsem se v tom vyblbnul,ale už tu potřebu všude litat 200km/h nemam,moje standartni rychlost na dalnici je 140-160km/h a s tds stim nemam problem a navic si už trošku važim toho že jsem zdravi a ne na invalidnim voziku jen kvuli tomu byt někde o 10minut dřiv. Uživam si poklidnou jizdu bez stresu,necham se předjet klidně od favorita,protože vim že ho na nejbližši křižovatce dojedu. Navrhuju zakopat valečny volant a začit se řidit heslem - neni duležite co mam pod kapotou,ale to že dojedu kam potřebuju 

BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: To je idiot
k tomu válečnýmu volantu nezbejvá nic jinýho,než k tomu dodat ještě jedno:
NENÍ DŮLEŽITÝ S ČÍM JEZDÍŠ! CO DO TOHO LEJEŠ!, KOLIK TĚ TO STOJÍ! ALE CHOVAT SE K SOBĚ SLUŠNĚ A ODPUSTIT SI TY NADÁVKY!!!! že? jarax
tímto bych CHTĚL tuhle o5 debilní vášnivou debatu, kterou jsem nezačal skončit.....
NENÍ DŮLEŽITÝ S ČÍM JEZDÍŠ! CO DO TOHO LEJEŠ!, KOLIK TĚ TO STOJÍ! ALE CHOVAT SE K SOBĚ SLUŠNĚ A ODPUSTIT SI TY NADÁVKY!!!! že? jarax

tímto bych CHTĚL tuhle o5 debilní vášnivou debatu, kterou jsem nezačal skončit.....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: To je idiot
NORMANN píše:k tomu válečnýmu volantu nezbejvá nic jinýho,než k tomu dodat ještě jedno:
NENÍ DŮLEŽITÝ S ČÍM JEZDÍŠ! CO DO TOHO LEJEŠ!, KOLIK TĚ TO STOJÍ! ALE CHOVAT SE K SOBĚ SLUŠNĚ A ODPUSTIT SI TY NADÁVKY!!!! že? jarax![]()
tímto bych CHTĚL tuhle o5 debilní vášnivou debatu, kterou jsem nezačal skončit.....
hele do mě sere, ty se tu hádáš s X Y lidma na v XY tématech, takže jestli chceš zakopat válečnej volant, začni u sebe
BMW service expert - http://www.jarax.net
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: To je idiot
s kým se tu já hádám a proč, do toho ti je úplný hovno, to sem netahej! mimochodem byli to dva uživatelé - jedni a titíž lidé, podívej se na svoje příspěvky, taky nejsi zrovna svatá Ludmila.
ale hlavně: nikomu tu BEZDŮVODNĚ jako ty nenadávám, nebo si s tím aspon NEZAČÍNÁM. ty dvě slova schválně píšu velkými písmeny, kdyby si tu zas chtěl někdo přihřát svojí polívčičku.
o zakopání volantu tu psal Medvídek, já ne! já jsem tu nezačal nadávat jiným uživatelům pro nic za nic do oslů apod.
takže ode mně žádnej pokus o usmiřování nečekej....

ale hlavně: nikomu tu BEZDŮVODNĚ jako ty nenadávám, nebo si s tím aspon NEZAČÍNÁM. ty dvě slova schválně píšu velkými písmeny, kdyby si tu zas chtěl někdo přihřát svojí polívčičku.

o zakopání volantu tu psal Medvídek, já ne! já jsem tu nezačal nadávat jiným uživatelům pro nic za nic do oslů apod.

Naposledy upravil(a) NORMANN dne pon srp 16, 2010 12:15 am, celkem upraveno 1 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: To je idiot

14 dni tu byl klid
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: To je idiot
pro nic za nic to nebylo, bylo to kvuli tvému chování, a muže ti psát kdo chce co chce, tisíc výpočtu odemě, od 100RMa apod, ale ty budeš furt mlet ty svoje pičoviny furt dokola, jedinej jsi tady nehodil vypočet jak auto na LPG má dražší provoz jak na naftu apod, ale s tebou nemá cenu se hádat, a neříkej že se tu hádáš s dvouma lidma, ja vím aspon o pěti.NORMANN píše:s kým se tu já hádám a proč, do toho ti je úplný hovno, to sem netahej! mimochodem byki to dva uživatelé - jedni a titíž lidé, podívej se na svoje příspěvky, taky nejsi zrovna svatá Ludmila.![]()
ale hlavně: nikomu tu BEZDŮVODNĚ jako ty nenadávám, nebo si s tím aspon NEZAČÍNÁM. ty dvě slova schválně píšu velkými písmeny, kdyby si tu zas chtěl někdo přihřát svojí polívčičku.![]()
o zakopání volantu tu psal Medvídek, já ne! já jsem tu nezačal nadávat jiným uživatelům pro nic za nic do oslů apod.takže ode mně žádnej pokus o usmiřování nečekej....
BMW service expert - http://www.jarax.net
- KAMIL740
- Příspěvky: 1590
- Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
- Bydliště: Co je ti po tom ?
Re: To je idiot
Hlavne ze je klid a mir vsude na zemi neni v pici s kym se normal hada sak krom michelina si myslim ze to sou vesmes kraviny aspon je zivo a neni mrtvo ne ???? s tim michalem me to prislo uz moooc ale jak sem psal neminim do toho strkat cenich
je me to fuck ale me to bavi dyt je to prdel jak LGPnisti se hadaj s NAFTAnistama co vic si prat nez maly spory aspon je prdel jinak kdyby to bylo na chate.cz nebo jak se tomu nadava tak budem se hadat s tema kok... co jezdej ve WV a nebo jeste hur s tema co na wv nemaj a koupili si skodu





ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot
))
e34 525i spera rules elpídží by dejv
))
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot

e34 525i spera rules elpídží by dejv

-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: To je idiot
kamile, máš pravdu,KAMIL740 píše:Hlavne ze je klid a mir vsude na zemi neni v pici s kym se normal hada sak krom michelina si myslim ze to sou vesmes kraviny aspon je zivo a neni mrtvo ne ???? s tim michalem me to prislo uz moooc ale jak sem psal neminim do toho strkat cenichje me to fuck ale me to bavi dyt je to prdel jak LGPnisti se hadaj s NAFTAnistama co vic si prat nez maly spory aspon je prdel jinak kdyby to bylo na chate.cz nebo jak se tomu nadava tak budem se hadat s tema kok... co jezdej ve WV a nebo jeste hur s tema co na wv nemaj a koupili si skodu
![]()
![]()
ale dobře, řeknu na jezdím na benzín, ale zase nemam poruchy, provoz je sice dražší, ale vím že mě to nikde nenechá,
nebo jezdím na LPG a řeknu jo, jezdím levně, je to mnohem komfortnější a vykonější než nafta, sice mám menší dojezd a nemam rezervu, ale tu stejně nepotřebuju, protože mám spray a kompresorek a pravděpodobnost že prorazím gumu tak že nepomuže ten spray je furt menší než že se mi posere naftovej motor.
a nebo řeknu jezdím na naftu, není to sice tak levny jak jezdit na LPG a není to tak spolehlivy, ale zase mam vyšší dojezd, minimální výkon a třepoucí se auto.
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: To je idiot
T613 píše:
14 dni tu byl klid




E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv čer 11, 2009 11:34 am
Re: To je idiot
hmm.. prebehol som si vacsinu fora a tusim, ze nafta vs. benzin je asi najhorucejsia tema 
bavili ste sa tu o nejakych prepoctoch a ja som si nedavno jeden robil, tak ho sem hodim, akurat to bude v €/SKK, ale pre ilustraciu hadam postaci - pocitane je to na 200 tis km, pri nafte je pocitane so 7l/100, pri benzine 10l/100 a pri LPG 11l/100 - to su take hodnoty viac menej mimomestskej jazdy
Takze najprv nafta:
spotreba
2000*7 = 14 000 litrov
14 000*1,14 = 15 960€ = 480 810 SKK
opravy (ceny podla ETK):
turbo - 1 070€ = 32 234 SKK
cerpadlo - 555€ = 16 719 SKK
vstrek - 256€ = 7 712 SKK -> *6 - 1 536€ = 46 273 SKK
vsetko dohromady = 3 161€ = 95 228 SKK
Celkovo 15 960€ + 3 161€ = 19 121€ = 576 038 SKK
Benzin:
tu som urobil dve cenove varianty, jedna je pre 1,27€/l benzinu (u nas je nafta lacnejsia), ale neviem ako v CR, tak ta druha varianta je keby nafta a benal stali rovnako
2000*10 = 20 000 litrov
20 000*1,27 = 25 400€ = 765 200SKK rozdiel oproti nafte = + 6 272€ = + 189 162 SKK
20 000*1,14 = 22 800€ = 686 872SKK rozdiel oproti nafte = + 3 670€ = + 110 834 SKK
LPG
zapocital som tam aj studene starty na benzin v pomere 1/20, tzn na jedno zahriatie motora sa prejde 100km
spotreba:
1900*11 = 20 900 litrov LPG
100*15 = 1 500 litrov benalu
20 900*0,511 = 10 679€ za LPG
1 500*1,27 = 1 905€ za benal
10 679€ + 1 905€ = 12 584€ = 379 105 SKK
instalacia:
1 500€ = 45 189 SKK
Celkovo
12 584 € + 1 500€ = 14 084€ = 424 294 SKK rozdiel oproti nafte = - 5 036€ = - 151 743 SKK
Je tam ale treba zapocitat este prevadzkove naklady (napr. ja mat LPG, tak by som pouzival asi aj flashlube ci ako sa to vola) vratane extra kontrol a tiez opravy (nepoznam moc ludi, co by najazdili 200 tis km na plyne, tzn neviem kolko vydrzi ten reduktor) a to vobec nemam predstavu kolko moze stat.
Kazdopadne je treba si uvedomit to, co hovoril Normann, tj. ze pri nafte sa automaticky hovori o vymene vyssie spominanych veci, pricom to ale nemusi byt tak. Uz som videl niekolko auto ktorym turbo vydrzalo viac ako 200 tis. km, tzn tych 150 tis SK (cca 110 ceskych) sa moze iba znizovat s narastajucim "stastim" pri nafte / nestastim pri LPG v benzine, ak to tak poviem
Tak isto som pri vypocte pocital s jazdou viac menej mimo mesta a v meste bude mat diesel mensi narast spotreby ako plyn, takze sa ten rozdiel zase moze iba zmensit, ale to asi pre niektorych aj tak nie je to podstatne.
Nerozumiem, preco sa navzajom nechcete ani za nic pochopit. Vsetko musi byt za kazdu cenu ciernobiele. Ano benzin ma krasny zvuk, je spolahlivejsi, je s nim viac srandy, je to viac BMW
Na druhu stranu rozumiem tomu, ze niekomu moze byt zvuk ukradnuty, ma rad zatah odspodu a paci sa mu nizka spotreba, benzin je mu drahy a na plyne mu vadi, ze k benzinu pridava viac starosti, kedze mu trochu na tej spolahlivosti ubera (tiez sa tam predsa moze nieco posrat), mozno aj to s tou rezervou a predsalen je s plynom viac obstrukcii (niekto moze mat skryty fetis v parkovani v podzemnych garazach) nez s originalnym autom. Na tretiu stranu rozumiem tomu, ked si to niekto hodi do plynu a je mu jedno, ze bude mat o par starosti naviac, pretoze ta celkova suma je fakt erotika 
Toto vsetko tu nepisem preto, ze by som obhajoval naftu, lebo ju sam mam. Tak isto som chcel 740i a dat ju na plyn, ale nakoniec sa mi podarilo najst taky kusok, ze som rozhodol to i obetovat za d a nemavam kvoli tomu nocne mory (zakial mi neodide to biturbo
). Ale teraz by som sa na zaklade tych cisiel co su vyssie uvedene mohol smiat kamosovi co ma 740i bez LPG, lebo za tu spolahlivost a zvuk si aj riadne priplati, ale nikdy by som to neurobil. Stale je to krasna sedma a ten motor jej dava trosku iny zmysel a charakter, a predpokladam, ze on sa mi tak isto nebude smiat, ked si to raz na ten plyn prerobi
Teda aspon dufam

bavili ste sa tu o nejakych prepoctoch a ja som si nedavno jeden robil, tak ho sem hodim, akurat to bude v €/SKK, ale pre ilustraciu hadam postaci - pocitane je to na 200 tis km, pri nafte je pocitane so 7l/100, pri benzine 10l/100 a pri LPG 11l/100 - to su take hodnoty viac menej mimomestskej jazdy
Takze najprv nafta:
spotreba
2000*7 = 14 000 litrov
14 000*1,14 = 15 960€ = 480 810 SKK
opravy (ceny podla ETK):
turbo - 1 070€ = 32 234 SKK
cerpadlo - 555€ = 16 719 SKK
vstrek - 256€ = 7 712 SKK -> *6 - 1 536€ = 46 273 SKK
vsetko dohromady = 3 161€ = 95 228 SKK
Celkovo 15 960€ + 3 161€ = 19 121€ = 576 038 SKK
Benzin:
tu som urobil dve cenove varianty, jedna je pre 1,27€/l benzinu (u nas je nafta lacnejsia), ale neviem ako v CR, tak ta druha varianta je keby nafta a benal stali rovnako
2000*10 = 20 000 litrov
20 000*1,27 = 25 400€ = 765 200SKK rozdiel oproti nafte = + 6 272€ = + 189 162 SKK
20 000*1,14 = 22 800€ = 686 872SKK rozdiel oproti nafte = + 3 670€ = + 110 834 SKK
LPG
zapocital som tam aj studene starty na benzin v pomere 1/20, tzn na jedno zahriatie motora sa prejde 100km
spotreba:
1900*11 = 20 900 litrov LPG
100*15 = 1 500 litrov benalu
20 900*0,511 = 10 679€ za LPG
1 500*1,27 = 1 905€ za benal
10 679€ + 1 905€ = 12 584€ = 379 105 SKK
instalacia:
1 500€ = 45 189 SKK
Celkovo
12 584 € + 1 500€ = 14 084€ = 424 294 SKK rozdiel oproti nafte = - 5 036€ = - 151 743 SKK
Je tam ale treba zapocitat este prevadzkove naklady (napr. ja mat LPG, tak by som pouzival asi aj flashlube ci ako sa to vola) vratane extra kontrol a tiez opravy (nepoznam moc ludi, co by najazdili 200 tis km na plyne, tzn neviem kolko vydrzi ten reduktor) a to vobec nemam predstavu kolko moze stat.
Kazdopadne je treba si uvedomit to, co hovoril Normann, tj. ze pri nafte sa automaticky hovori o vymene vyssie spominanych veci, pricom to ale nemusi byt tak. Uz som videl niekolko auto ktorym turbo vydrzalo viac ako 200 tis. km, tzn tych 150 tis SK (cca 110 ceskych) sa moze iba znizovat s narastajucim "stastim" pri nafte / nestastim pri LPG v benzine, ak to tak poviem

Nerozumiem, preco sa navzajom nechcete ani za nic pochopit. Vsetko musi byt za kazdu cenu ciernobiele. Ano benzin ma krasny zvuk, je spolahlivejsi, je s nim viac srandy, je to viac BMW


Toto vsetko tu nepisem preto, ze by som obhajoval naftu, lebo ju sam mam. Tak isto som chcel 740i a dat ju na plyn, ale nakoniec sa mi podarilo najst taky kusok, ze som rozhodol to i obetovat za d a nemavam kvoli tomu nocne mory (zakial mi neodide to biturbo


Teda aspon dufam

e38 '00 740d