JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od oxik »

Malá technická..to auto není nijak zajištěný? Co jsem vždycky viděl videa z netu, byly všude popruhy, kdyby náhodou :D
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
EX Mondeo MK4 fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
Mondeo MK5 fnaftě, fmetle, fautomatu, fkůži, vefullu :twisted:
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

to měření probíhalo na několik kvaltů. ta váha ti normálně ukazuje co máš zařadit a jak přidat plyn.
auto samozřejmě bylo vzadu zakurtnovany
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

tady jsou pak nějaké grafy
mazec je ten krouták jak se drží celou dobu, to žádná nafta smradlavá nikdy nedá,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/745Li_Ja ... eni_vykonu

Vojto změříme tvoji V12? v ostravě to máš kousek :)

jsem moc rád že jsem nedopadl takle
https://www.youtube.com/watch?v=Qqsm8bgilS4
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
rajnhold
Příspěvky: 532
Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od rajnhold »

JaraX píše:tady jsou pak nějaké grafy
mazec je ten krouták jak se drží celou dobu, to žádná nafta smradlavá nikdy nedá,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/745Li_Ja ... eni_vykonu

Vojto změříme tvoji V12? v ostravě to máš kousek :)

jsem moc rád že jsem nedopadl takle
https://www.youtube.com/watch?v=Qqsm8bgilS4
Mít v ruce "nějaké grafy" jak píšeš, to teda opravdu stojí za to. Auto je zcela v háji ALE, získal se cár papíru.
Takové testy miluju.
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Filozof »

Běžně seriové auto co je v pořádku by to mělo zvládnout. To spíše ty tuningové upravené přečipované auta co na to nejsou stavěná.

Jinak by tam měl bejt pořádnej větrák na motor aby se chladit. Asi jsem slepej ale valil na to vzduch aby se chladil motor ? Jinak dostává to zabrat to je jasné.

Mě osobně by zajímalo jakej je rozdíl mezi V12 750i e38 vs 745i e65. Co se týče motoru a kroutáku bude tam jistě menší rozdíl. Ikdyž krouták bych čekal malinko lepší u V12.

No papír od výrobce je jedna věc a brzda ukáže většinou realitu.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

rajnhold píše:
JaraX píše:tady jsou pak nějaké grafy
mazec je ten krouták jak se drží celou dobu, to žádná nafta smradlavá nikdy nedá,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/745Li_Ja ... eni_vykonu

Vojto změříme tvoji V12? v ostravě to máš kousek :)

jsem moc rád že jsem nedopadl takle
https://www.youtube.com/watch?v=Qqsm8bgilS4
Mít v ruce "nějaké grafy" jak píšeš, to teda opravdu stojí za to. Auto je zcela v háji ALE, získal se cár papíru.
Takové testy miluju.
co se ti na tom nezdá, mě přijde dobrý vědět jak je to auto na tom.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Tomas V8
Příspěvky: 587
Registrován: pon lis 03, 2008 7:52 am
Bydliště: Velim x Praha

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Tomas V8 »

Vidíš a já si myslel že ten větrák je tam kvúli náporovému sání ;)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

větrák je tam kvuli tomu aby se uauto uchladilo (bez toho se neuchladí v zátěži) a zároven aby mělo dost vzduchu, bez ně má i menší výkon
BMW service expert - http://www.jarax.net
zzeli
Příspěvky: 1554
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od zzeli »

Vetrak je samozrejmost kvuli chlazeni, majitel zkusebny nebude riskovat poskozeni auta natoz sve garaze s vybavenim. Naporove sani s tim nema moc co delat, vetsina motoru si saje sama a maji nahubky poschovavane poruznu v blatnicich s natrubkem smerem dolu. Nebo kdyz mas hribek jen tak polozeny v motorovem prostoru, tak tam taky zadny napor neni.
Je zajimave, jaky boost umi udelat automaticka prevodovka (stator v menici) v oblasti kolem 2000ot. Cili ta hodnota maximalniho momentu motoru je nejakych 430Nm. U benzinove atmosfery je vzdy maximalni moment hodne podobny objemu motoru. Co litr to cca 100Nm. A podle toho jak je kroutak rozlozen, tak podle toho se pak sponuje maximalni vykon. Takze V12 bude mit max. kroutak vyssi, ale max. vykon uz muze byt nizsi.
750i by to jeste chtelo :)
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Tomas V8
Příspěvky: 587
Registrován: pon lis 03, 2008 7:52 am
Bydliště: Velim x Praha

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Tomas V8 »

V pohodě vždyť píšu že jsem si to myslel. Ale netvrdil bych že to s tím nemá co dělat. Pokud chci výkon, musím dostat vzduch.
Odpovědět