Přeci tam nebudu lejt 5W40, 10W40 musí stačitT613 píše:jo to je tim ze tam mate misto oleje sadlo, pokud bys takhle jezdil denne v mrazu a pridrel motor, vubec bych se tomu nedivil
Chrastění v motoru
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- R6 power
- Příspěvky: 262
- Registrován: pát dub 17, 2009 5:49 am
- Bydliště: Krkonoše, kousek od Vrchlabí
Re: Chrastění v motoru
E39 530iAT, rodinný kočár & daily car
do počtu přibyla zase 7er DN62376
ex spousta kočárků, hlavně E36, byla i E32
do počtu přibyla zase 7er DN62376
ex spousta kočárků, hlavně E36, byla i E32
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
Hmm... Tak jsem se končeně dostal k chvilce času na auto.. Budu měnit olej a při té příležitosti jsem odkryl i olejovou vanu, abych pořešil řetěz k ol. čerpadlu.. Je to vyvěšený jako blázen ale nějak se mi nepodařilo přijít na způsob, jak to utáhnout aby nebyl tak vyvěšenej .. Bohužel občas zaklepe takže to chci dát dopořádku... Poraďte pls...
BMW E65 750i | Diagnostika a kódování BMW.
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
hm predevcirem sem to delal na svem.. a samo sem kokot no ze jo... tak priste... taky to mam vytahane tak sem to uznal ze to je dobre a dal to neresil no...
a ted koukam ze reseni je kurva jednoduchy ale ja uz se videl spis doma v posteli nez se nekam divat no...
tak tu je navod... na pumpe je sroub a tim se to napne...
a ted koukam ze reseni je kurva jednoduchy ale ja uz se videl spis doma v posteli nez se nekam divat no...
tak tu je navod... na pumpe je sroub a tim se to napne...
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
Snejku ty jsi kouzelník . Četl jsem i tu předchozí verzi zprávy a čekal....
Ráno to udělám
THX!!
Ráno to udělám
THX!!
BMW E65 750i | Diagnostika a kódování BMW.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: Chrastění v motoru
pisou +/- 2mm to je skoro napevno, ty to mas provesene +/- 2cm to by chtelo vymenit nez ho dal trapit
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
no hele ale ja bych rekl ze je to fuk. bmw uvadi jen v pripade potreby dopnout.. . o vymene tam neni nic a ani na to nemaj postup... tak se asi pocita ze to takhke ve 300 000 utahnes.. a on to dalsich 300 vydrzi a pak to pude doprdelei s motorem ale to myslim nikdo z nas uz nezazije
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
Krucinalfixhergotfagot.. Chtěl jsem to udělat ale zjistil jsem, že to mám jinak než je na tom nákresu... Fuuuuck!!
Nemá s tím někdo praxi?? Ať jsem hledal jak jsem hledal, nikde jsem napínák nenašel. Jedině fakt vyměnit ten řetěz ale aby to pomohlo
Nemá s tím někdo praxi?? Ať jsem hledal jak jsem hledal, nikde jsem napínák nenašel. Jedině fakt vyměnit ten řetěz ale aby to pomohlo
BMW E65 750i | Diagnostika a kódování BMW.
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
Něco jsem našel: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 198&page=2
BMW E65 750i | Diagnostika a kódování BMW.
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění v motoru
Hotovo!! V tom odkazu co jsem dával je napsáno, že jako napínák se používá taková "podložka". Bohužel se mi zaboha nepodařilo jí povolit (a ožvýkat jsem to nechtěl), takže jsem shodil olejové čerpadlo, vzal do ruky golu a šlo to hned ..
BMW E65 750i | Diagnostika a kódování BMW.
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Chrastění v motoru
to si jako myslite, ze po cca 300 000 km se ten retez na cerpadlu natahne o 2-3 cm??? a co pak rozvodovej retez, ktery je podstatne dluhsi? ten by se pak natahnul o 10 cm
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS