Tolerance drahých poloviček
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Tolerance drahých poloviček
Povýšil jsem včera.. 23,2
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Tolerance drahých poloviček
e39 se do toho nepočítají
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Tolerance drahých poloviček
... jo no, stydim se, ale na denní ježdění to musí stačit, než si kurvit sedmu
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
Re: Tolerance drahých poloviček
Radus, cos koupil? je to aspon tds?
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Tolerance drahých poloviček
Tak stydim se .. je to E39. Konkretně 528i Touring předFl .. stav slušnej, je to po prvnim majiteli včetně servisky atd a cena víc než dobrá. Jezdim ted delši štreky, takže obměna za Feldu.. DSP a jiný kraviny přece jen zpříjemní cestu . Ale kdyby někdo chtěl nižši tvrdši M-podvozek (origo tovarni) tak se ho rad zbavim, nechci tvrdou kozu
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
-
- Příspěvky: 893
- Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tolerance drahých poloviček
Draci jak to pocitate
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: Tolerance drahých poloviček
Vezměme to matematicky. Spokojenost = typová řada BMW + velikost podprsenky partnerky + objem motoru v litrech
BMW service expert - http://www.jarax.net
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tolerance drahých poloviček
Stew1988 : holt nemuzeš mit kazdej kozatou nooo
-
- Příspěvky: 893
- Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tolerance drahých poloviček
NO tak ja kozatou mam prave
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99