Tolerance drahých poloviček

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Raisidlo77 »

Povýšil jsem včera.. 23,2 :)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Spooner »

e39 se do toho nepočítají :lol:
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Raisidlo77 »

:lol: ... jo no, stydim se, ale na denní ježdění to musí stačit, než si kurvit sedmu :)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od fivajs »

Už máš udělaný motor?
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
certoslav
Příspěvky: 278
Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od certoslav »

Radus, cos koupil? je to aspon tds? :twisted:
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Raisidlo77 »

Tak stydim se :D .. je to E39. Konkretně 528i Touring předFl .. stav slušnej, je to po prvnim majiteli včetně servisky atd a cena víc než dobrá. Jezdim ted delši štreky, takže obměna za Feldu.. DSP a jiný kraviny přece jen zpříjemní cestu :). Ale kdyby někdo chtěl nižši tvrdši M-podvozek (origo tovarni) tak se ho rad zbavim, nechci tvrdou kozu :)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Stew1988
Příspěvky: 893
Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Stew1988 »

Draci jak to pocitate
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od JaraX »

Vezměme to matematicky. Spokojenost = typová řada BMW + velikost podprsenky partnerky + objem motoru v litrech
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2134
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od fishmaker »

Stew1988 : holt nemuzeš mit kazdej kozatou nooo :D
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
Stew1988
Příspěvky: 893
Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tolerance drahých poloviček

Příspěvek od Stew1988 »

NO tak ja kozatou mam prave :D
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Odpovědět