Ze uz to konecne rozeber. To auto je cerna dira koukam. Prevodovku mas od Tomase nebo jen hydromenic si od nej bral? Prevodovka to ma jednoduse za sebou. Takze zpatky na dilnu a zopakujte si rozebirani auta
Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Syrup
- Příspěvky: 114
- Registrován: čtv srp 04, 2011 8:36 pm
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
S prevodovkou jsem si zazil taky svoje
Zaclo to "vypadavanim" kvaltu kdyz se auto nastartovalo a vyjizdel jsem kopec ze dvora. Auto se muselo chcipnout, nastartovat znova a pak to slo. V lete, kdyz se to moc zahralo, to odmitalo radit vic nez za 2. Takze se provedla dvojnasobna vymena oleje, to vyresilo problem cislo 1. Problem cislo 2 porad pretrvaval, takze jsem udelal research a vymenil se svazek s teplotnim cidlem. Od ty doby auto radi jak ma, ale je fakt ze jsem jeste nemel poradnou sanci to testnou v parnym lete, tak uvidime )
Zaclo to "vypadavanim" kvaltu kdyz se auto nastartovalo a vyjizdel jsem kopec ze dvora. Auto se muselo chcipnout, nastartovat znova a pak to slo. V lete, kdyz se to moc zahralo, to odmitalo radit vic nez za 2. Takze se provedla dvojnasobna vymena oleje, to vyresilo problem cislo 1. Problem cislo 2 porad pretrvaval, takze jsem udelal research a vymenil se svazek s teplotnim cidlem. Od ty doby auto radi jak ma, ale je fakt ze jsem jeste nemel poradnou sanci to testnou v parnym lete, tak uvidime )
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Jj teplotni cidlo a mechatronik umi taky hezky pozlobit.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Olej vymenim, a když už se mění tak komplet na mašině celou náplň s filtrem. Tak doteď auto jezdí dobře tak snad i pak bude vše v pohodě.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Taky zalezi, co z toho pri te vymene tece. Kdyz je olej cerny, tak to nejspis dopadne jak psal Ivo a urcite bych nedelal pruplach. Kdyz ma jakz takz barvu, tak ma smysl ho vymenit.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 287
- Registrován: stř říj 13, 2010 8:41 pm
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Od toma je komplet - skrin i hydro...P3RF3KT píše:Ze uz to konecne rozeber. To auto je cerna dira koukam. Prevodovku mas od Tomase nebo jen hydromenic si od nej bral? Prevodovka to ma jednoduse za sebou. Takze zpatky na dilnu a zopakujte si rozebirani auta
snad to bude cidlo, pise to i diag, snad to tim bude, kdyby to bylo almarou nebo hydro tak to snad dela porad ne? tohle mi udelalo asi 5x za cca 1500 km...
BMW 730d E38 fl N46530
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Já myslím že každej kdo mění olej v automatu po 60-100tis km bude mít celkem černej olej stejně jako motor má po 10-15tis černej olej.
Světle hnědej či žlutej olej je podle mě prvních pár tisíc km.
U automatu počítám bude to samé.
A ideální asi je když to dělá profi firma a vezme si 5tis za výměnu že by se i podívala na serepetičky kolem automatu co je třeba měnit ruzná těsnění atd. a hlavně řeknou jak je automat na tom.
Světle hnědej či žlutej olej je podle mě prvních pár tisíc km.
U automatu počítám bude to samé.
A ideální asi je když to dělá profi firma a vezme si 5tis za výměnu že by se i podívala na serepetičky kolem automatu co je třeba měnit ruzná těsnění atd. a hlavně řeknou jak je automat na tom.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Prevodovka neni spalovna. Teda nemela by byt
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 192
- Registrován: stř pro 10, 2008 6:33 am
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Jsem si sedmu koupil pred 7 lety. Tenkrat si prevodovka trochu skubla, kdyz se pod zatezi radila petka. Tenkrat to bylo 13let stary. Je tam 5hp30. Lehke skubani bylo porad. Nedavno v lete, jsem se konecne odhodlal a ten olej s filterem vymenil. Olej byl jen lehce cerny, nebyla citit zadna spalenina, proste v pohode. 100tis km urcite najeto. Na magnetku jen male mnozstvi zelezneho prachu. Vymenil se filtr tesneni pod vanou a gumovou pruchodku kolem tahla na lock prevodovky. Menil jsem olej pouze v prevodovce, v hydromenici jsem ho nechal. Nakonec vymazal adaptace. Prevodovka radi uplne plynule, bez jakehokoliv skubani i za studena. Ale co me pak zaclo trochu znepokojovat je, ze asi nejspis hydromenic vydava takove kvileni. Diagnostika nepise zadnou zavadu. Podle vsech moznych navodu jsem si to vymenil doma sam. Olej koupil dle specifikace podle stitku cca 8litru.
bmw 740 3/1995 DG60693
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat
Zajímavé..já po repasi hydroměniče a výměně oleje pořád pozoruju cuknutí při řazení nahoru.. když jedu klobouka, plyn fakt minimálně, skoro řazení necítím.. když jedu normálně, je to cítit dost, ale když jedu až na kickdown, řazení je extrémně rychlé a žádné cuknutí necítím..