jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od JaraX »

ale TDS není o nic horší motor než 3.0D. já měl několik TDS i 3.D ten motor je konstrukčně uplně to samy, dokonce plno dílu i pasuje, TDSo má bohužel jednu nevyhodu a to že to je už starý a projevuje se unava materiálů. TDSo je v mnoha věcech dokonce lepší než 3.0d motory, např je mu uplně uprdele co tam naleješ, a žadny častečky sraček ti nezkurví motor, klidně si to žere i frytovací olej. Ja do svyho TDSa přidaval 2-3 litry benzínu na nádrž nafty at to trochu jede a nikdy nic. ono TDSo trpí hlavně na ucpaný mazací kanálky, prostě v tom lidi nemění olej často a pak se to zanese a kdo tomu nedává, ten to kurví, jelikož TDSO když dostává kouř, tak je ok, díky vyššímu tlaku oleje a lepšímu mazání, ono už ted se začínaj projevovat unavovy vady 3.0d motorů a taky začínaj praskat bloky apod. a hlavně nejlepší 3.0D motor byl 135kw, vubec nejede, nemá výkon, ale má relativně malý vstřikovací tlaky (velkej průměr rail trysek) tudíž není tak háklivej na naftu a hlavně se ze všech dieselů třepe nejmín. ja měl ted pučenou novou X6 3.5d, najeto 2000km a to auto se třepalo víc jak fabia v SDI, prostě čím vyšší výkon u nafty, tím silnější jsou "revulotions" neboli spalovací výbuchy a tím huř ten motor běží. třeba taková 740D jede dobře, ale strašně mě tam serou ty turbodíry, ktery sou ještě větší jak u 3.0d, která zase nejede. ideální nafta je 3.5d 200kW, ta jede, malo žere, moc se nesere. ale zase pokud k ní postavím V8 333 ps na LPG tak se muže jít zahrabat.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od NORMANN »

ne.... jarax to napsal tentokrát fakt dobře, ty motory jsou už prostě starý a mají všechny 5x přetočenej tacháč a jsou už nejmín ve 3. autě, tím to je, že se už takhle serou.
navíc nedostaly co jsou v čechách to, co by dostat měly a chtělo se od nich to na co nikdy ani neměly. nemůžete tu furt srovnávat utahaný motory se starou koncepcí s novějšími.
navíc plno z vás dobře ví, že i u motorů na benzín se BMW "vyznamenalo" (M60) když dělali nejdřív nikasil a zjistili, že se zadírají motory. tak šli jinou cestou, přišli s alusilem - zjednodušeně řečeno.
dnešní diesly jsou už taky na jiný úrovni a těm vaším sqělým 8miválcům s výborným zvukem a přímým tahem v benálu a LPG natrhnou na silnici kdekoliv v kopci prdel a zdaleka to nemusí být jen BMW v dieslu, že? kdejakej seat, škodovka s chipem atd. to už dneska dokáže :lol:
akorát, že až budou 15 a víc roků starý, budou se děsně srát, páč budou mít 5x víc najeto, než jejich vrstevníci benzínáci a dostanou nešetrným zacházením víc zabrat předešlými majiteli.
NECHCI TU HÁJIT TDS A VŮBEC DIESELY, ALE CHCI JEN ABY SE NA TO POHLÍŽELO OBJEKTIVNĚ A ABY SE TU O DIESLY A TDS NEOTÍRAL KAŽDEJ TROUBA, KTEREJ NIKDY TŘEBA TDS NEMĚL A ŽE JE TDS NAHOVNO VĚDĚL JEN Z DOSLECHU.
pokud to říkají ti co tds měli, ale MĚLI! ne že ho měli jen tejden na půjčení, nebo že jim ho někdo přivezl na dvůr na rozebrání. ;)
tentokrát tím nemyslím jaraxe....
a že je tds ostuda? vyšli s ním do výroby někdy přibližně v roce 1991-92, v tý době to byl nejsilnější seriový dieselový motor na světě! nebo víte o něčem silnějším v tý době?
je to to samý, jako kdybych napsal, že nejsilněší motor v jaguaru co se dělal v roce 1957 je ostuda! :roll:


proč s těmito antidízl plky vlastně nechodíte provokovat na diesel power forum? co?
tam se ukažte! tam jim vysvětlete, jací že jsou čůráci, že si pořídili auto s dízlovým motorem!
Naposledy upravil(a) NORMANN dne úte pro 04, 2012 12:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od P3RF3KT »

tam je to sekta a je životu nebezpečno tam vkračovat :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od NORMANN »

jo taxi tady vybíjíte svojí odvahu, "antidízldůvtip" a svoje agresivní i škodolibé sklony na jednom maličkým chudoučkým mírumilovným človíčkovi, kterej jsem já, co? :D
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od P3RF3KT »

nejsi jedinej kdo má TDS a dýzl, zeptej se třeba Medvídka jak se mu se mnou líbilo na BIGu a na Mělníku? :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od MEDVIDEK »

Pavle Honza je v pohodě a na BIGU i v Mělniku byla prdel,občas si rejply ale ja jsem odolnej. Větši masakr je tady,ale vše je formou srandy takže v poho. Už si pomalu začinam zvykat i na Jaraxovy hlašky a začinam ho mit zase rad jako dřiv,prostě je svuj. Aspon vime že se něco děje.
Všem Dýzlum zdar
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od P3RF3KT »

Ještě je jedna motorizace kterou mám moc ,,rád" Medvěd ví... :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od MEDVIDEK »

P3RF3KT píše:Ještě je jedna motorizace kterou mám moc ,,rád" Medvěd ví... :lol:
728i :lol: :lol: :lol:
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od Spooner »

Jj, to jsem viděl na Bigu, jak to měl Čaba pořád na talíři, že má 728 :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od JaraX »

ja proti 728i nic nemam,jasně, nejedete, ale furt lepší jak 730d, aspon to jde za plynem.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Odpovědět