Automat v po FL

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
magnum
Příspěvky: 1186
Registrován: pon črc 27, 2009 10:59 am
Bydliště: Plzeň

Automat v po FL

Příspěvek od magnum »

Chlapi chci se zeptat na jednu věc kolem automatu v po FL. Jde o to že auto co chci kupovat při trochu agresivnějším rozjezdu na D kopne na ostatních rychlostech je to ok i na R a když se rozjíždím v klidu tak je to jen slabe cuknutí! Čím by to mohlo být?? Olej je vyměněný. Popřípadě bych rád věděl zakolik se dá koupit jiná převodovka !Díky.
EX E38 728i, EX 740i E38 1995 DG39346,EX E38 740iA FL LPG, E32 735Ia 1991.
Uživatelský avatar
AnthonyWave
Příspěvky: 333
Registrován: ned říj 02, 2011 11:09 pm

Re: Automat v po FL

Příspěvek od AnthonyWave »

klouže ti 1. stupeň. olej může pomoci nebo to může taky zhoršit. Repas jen toho ti nikdo dělat chctít nebude, protože si za to nemůže říct 50 000 :D chce to někoho obětavýho a oprava by mohla být do 10 000
Uživatelský avatar
magnum
Příspěvky: 1186
Registrován: pon črc 27, 2009 10:59 am
Bydliště: Plzeň

Re: Automat v po FL

Příspěvek od magnum »

jak jsem psal ten olej je měněný asi před 2 lety. pokud bych dal za opravu do těch 10 000 jak píšeš popřípadě by možná bylo lepší ji vyměnit kus za kus tak s tím nemám problém (až tak) ;)
EX E38 728i, EX 740i E38 1995 DG39346,EX E38 740iA FL LPG, E32 735Ia 1991.
Uživatelský avatar
AnthonyWave
Příspěvky: 333
Registrován: ned říj 02, 2011 11:09 pm

Re: Automat v po FL

Příspěvek od AnthonyWave »

Pochybuju že se timpovede koupit do 10 lepší převodovka nezm máš ;-)
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat v po FL

Příspěvek od BobbySD »

neni od veci ten olej vymenit zas, na svoji sedme jsem vymenil, vycistil vsechen ten bordel co tam byl protoze to za zivot auta urcite nikdo nemenil jako ve vetsine pripadu bezne jezdicich 7er. razeni se zlepsilo, najel jsem par km a vymenil to znova, a ted to radi opravdu moc pekne
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
Uživatelský avatar
magnum
Příspěvky: 1186
Registrován: pon črc 27, 2009 10:59 am
Bydliště: Plzeň

Re: Automat v po FL

Příspěvek od magnum »

olej podle mě nemá najeto ani 10 000km (ještě se zeptám exmajitele) ono v tom škubne jen občas, hlavně v prudkém kopci se mi to stalo... někde jsem viděl na prodej automat do M62B44 za 15 000 se zárukou. ;) to by ještě šlo!
EX E38 728i, EX 740i E38 1995 DG39346,EX E38 740iA FL LPG, E32 735Ia 1991.
Uživatelský avatar
magnum
Příspěvky: 1186
Registrován: pon črc 27, 2009 10:59 am
Bydliště: Plzeň

Re: Automat v po FL

Příspěvek od magnum »

Co se mi dnes stalo, ráno sednu do auta nastartuju a voličem zařadím D ale na přístrojovce nic , auto se nozjelo ale v nějakým nouzovým režimu tak jsem zastavil vypnul motor pak znovu nastartoval a bylo to v pohodě i to na přístrojovce ukazovalo to co mám zařazeno. Když jsem jel z práce tak vše ok, u obchodáku jsem řadil taky všechny stupně až před barákem se to stalo zase tak jsem to vypnul a znova nastartoval a zase v poho. Co by to mohlo způsobovat??? Doufám že není automat na odchodu!! :( :(
EX E38 728i, EX 740i E38 1995 DG39346,EX E38 740iA FL LPG, E32 735Ia 1991.
Uživatelský avatar
magnum
Příspěvky: 1186
Registrován: pon črc 27, 2009 10:59 am
Bydliště: Plzeň

Re: Automat v po FL

Příspěvek od magnum »

převodovka na M62B44 je stejná jako na M60B40??
EX E38 728i, EX 740i E38 1995 DG39346,EX E38 740iA FL LPG, E32 735Ia 1991.
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Automat v po FL

Příspěvek od NORMANN »

magnum píše:Co se mi dnes stalo, ráno sednu do auta nastartuju a voličem zařadím D ale na přístrojovce nic , auto se nozjelo ale v nějakým nouzovým režimu tak jsem zastavil vypnul motor pak znovu nastartoval a bylo to v pohodě i to na přístrojovce ukazovalo to co mám zařazeno. Když jsem jel z práce tak vše ok, u obchodáku jsem řadil taky všechny stupně až před barákem se to stalo zase tak jsem to vypnul a znova nastartoval a zase v poho. Co by to mohlo způsobovat??? Doufám že není automat na odchodu!! :( :(
možná že se ti stalo to co mně, mě uhnil zespoda bovden řazení na automatu, všiml jsem si za určitou dobu, že jde nějak divně tuhost přeřazování rychlostí, neřešil jsem to tak dlouho, že se to začalo řešit samo.
jednoho nedávného dne jsem sednul do auta, chtěl jsem nastartovat a nic - ticho, koukám na displej co je tam zařazeno a místo P tam byla nějaká rychlost z 2,3,4, čili nenastartuješ ani omylem, určitě jak víš nastartovat lze jen s polohou P a N, zvedl jsem auto, kouknul na řadicí kulisu u převodovky a vidím, jak byl uhnilej bovden a lanko už lezlo ven, čili nemožno řadit.
chystám se o tom napsat téma i s fotkama!
tehdy jsem zašel do nedalekého OBI, koupil 10cm zahradní hadice příslušné velikosti, 4 menší sponky, hadici rozříznul, navlíkl na poškozenej bovden a sponkama přitáhnul, najezdil jsem s tímto nouzovým řešením ještě asi 1000km, než jsem si sehnal jiný bovden a vyměnil ho.

takže zkus řazení a sleduj, jestli se ti shoduje rozsvícení oraž. diody na voliči rychlosti u stejného znaku, jako na přístrojovce, pokud ne, zdá se, že máš právě problém s přeřazováním rychlostí na převodovce pomocí voliče rychlostí.
je totiž možný, že se ti zařadila jakoby mezipoloha na kulise a vyhodnotilo to pak problém a automat šel do nouzovýho režimu.
takže pokud ano, tak si zvedni auto, vlez s baterkou pod to a at ti někdo řadí a ty koukej na kulisu, jestli přeřazuje, ono to hezky cvaká, jak zapadne rychlost. při tom ti může pomocník říkat, co tam zvolil za rychlost a jestli souhlasí rozsvícení diody na wahlhebelu s displejem na přístrojovce - PRND4312, pokud to nesouhlasí, je pravděpodobnost, že je problém v bovdenu, bud je zarezlý a lanko blbě chodí, či je bovden prasklý uhnilý, jako jsem to měl já, nebo je problém v převodovce. to je pak horší....
průchodnost bovdenu se dá zjistit při podezření tak, že vespod odmontuješ přichycení kulisy a volíš voličem rychlosti, řazení musí jít lehounce a při tom musí hezky chodit trn u kulisy na lanku dovnitř a ven jen se to lanko šoupe bez zacvakávání, to zapadávání rychlostí - lehké lupání právě pak přenáší z převodovky ta kulisa.
pak je potřeba zas pomocí klíčů 13 a 22 trn přimontovat žpět, čili rukou chytit kulisu vespod u převodovky, navolit P a nastavit voličem taky P a v dané poloze přiměřeně utáhnout, pak vyzkoušet řazení, všechny rychlosti.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat v po FL

Příspěvek od dunnst »

Stalo se mi to samé, lanko se mi rozšklebilo kousíček za voličem, stačilo odendat kryt a člověk to hned viděl. Bowden mě tehdá nepustil jinam, než na D a níže, ale volič se dal posunout až na neutrál. Takhle se dalo nastartovat a odject ke známému, kde se bowden vyměnil a bylo.
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Odpovědět