4HP22 teplá necouve
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
4HP22 teplá necouve
4hp22 za tepla necouve. Kvalt zařadí jakoby napůl, po přidání plynu se někdy chytne za doprovodu rázu a couve normálně, někdy ne. Značí to jednoznačně opotřebované lamely? Oleje je dost, ale stáří a stav filtru nezjištěn. Má cenu v tomto případě olej s filtrem měnit nebo neztrácet čas a rovnou shánět novou almaru? Za studena řadí i R normálně a sám se rozjíždí bez plynu. Díky za rady.
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4HP22 teplá necouve
predpokladam ze to ma taky na kazdy kvalt prepousteci ventil jako 5hp30, nebude spis problem v tom ventilu? muze byt zaneseny nebo proste nefungovat imho by spalene lamely sly citit i za studena, respektive za studena hlavne. nevic Rko neni zrovna nejpouzivanejsi kvalt abys ho spalil.
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
Re: 4HP22 teplá necouve
ok, to zní jako naděje pro mě
tedy kde přesně ty ventily jsou, jak vypadají, a jak je odzkouším? Musí almara dole a rozebrat nebo jak?
Osobně se mi taky přijde divný, že když by byla lamela na Rku v háji, tak to za studena šlape na jedničku. Na jihlavsku jsou sice lidi, co se ZF převodovkama živí, ale výměna náplně vychází na 5 - 8tis bez daně a to už je skoro půlka ceny auta a to nejsem ochoten vyplatit, aby mi nakonec nabídli repas za padíčko
tedy kde přesně ty ventily jsou, jak vypadají, a jak je odzkouším? Musí almara dole a rozebrat nebo jak?
Osobně se mi taky přijde divný, že když by byla lamela na Rku v háji, tak to za studena šlape na jedničku. Na jihlavsku jsou sice lidi, co se ZF převodovkama živí, ale výměna náplně vychází na 5 - 8tis bez daně a to už je skoro půlka ceny auta a to nejsem ochoten vyplatit, aby mi nakonec nabídli repas za padíčko
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
Re: 4HP22 teplá necouve
Caknakis: koupil jsi nakonec tu almaru, co byla kdysi na aukro nebo nikolivěk?
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4HP22 teplá necouve
me vymena oleje vysla asi na 1500 vcetne filtru a to v ty hp30 je pres 10 litru... jinak ty ventily jsou pristupne kdyz se sunda vana z prevodovky. cela dolu nemusi.
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
Re: 4HP22 teplá necouve
tak aktuálně máme po výměně oleje + filtru. Dle návodu od vozu i mazacích plánů je v almaře jen 3(!) litry oleje. Vyšlo z toho asi 3 a něco ale úplnej humus sračkoidní fujky řídká brča. Teď na tom mám najeto asi 200km a problém se prozatím neprojevil.
A další dotaz se k tomuto tématu pojí následně: a to, že po LOCKu rychlosti se v záběru ozývá drhnutí a celkově začně převodovka hučet. Před lockem je to šepot květin. Jak to tam funguje s tím zamčením?
A další dotaz se k tomuto tématu pojí následně: a to, že po LOCKu rychlosti se v záběru ozývá drhnutí a celkově začně převodovka hučet. Před lockem je to šepot květin. Jak to tam funguje s tím zamčením?
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: 4HP22 teplá necouve
a kde by tam bylo 10l proboha? na netu je PDFko primo od vyrobce kde je uvedena presna napln
zpatecka s lamelama nema nic spolecneho, ty muzou byt spalene na sracku a zpatecka bude fungovat nebo naopak
zpatecka s lamelama nema nic spolecneho, ty muzou byt spalene na sracku a zpatecka bude fungovat nebo naopak
- certoslav
- Příspěvky: 278
- Registrován: ned led 30, 2011 7:22 am
Re: 4HP22 teplá necouve
10 litrů asi nemysel, že je v almaře, ale že jich spotřeboval při výměně s částečným proplachem
ex BMW 720iA 11/´99
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
ex C280
530dA, 524tdA, RX4
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4HP22 teplá necouve
cela soustava s 5hp30 ma obsah 13,1l... oficialni udaj
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm