P.U.Z E38 730i

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
P.U.Z
Příspěvky: 8
Registrován: úte črc 09, 2013 9:08 pm
Bydliště: Olomouc

P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P.U.Z »

Ahoj zdravím vás všechny

tak sem se před časem vrátil opět k řadě 7 konkrétně E38 730i 9/1994 160kw.A to mě přimělo se přidat k vám na forum.Takže vozidlo předěláno na LPG :D typ Landi Renzo, vozidlo sem koupil od známého cca 2měsíce zpět a už sem stihl výměnu oleje motoru a filtrace,olej těsnení a filtr automatické převodovky,vyvážení kol,předních stabilizačních tyček a taky nová náplň klimy.Je toho ještě trocha co mě čeká ale zatím sou to takové bežné věci co si myslím že se řeší stále.
IMG_1865.JPG
IMG_1867.JPG
IMG_1868.JPG
P.U.Z (Power Ultimate Zone)

BMW E38 730i 9/1994
littleB
Příspěvky: 466
Registrován: čtv kvě 09, 2013 2:11 pm

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od littleB »

To autorádio Orava mám aj ja v Oktávke. :D
Ale k téme - gratulujem k peknej sedme a rovno sa ťa pýtam: podľa tvojich prvých dojmov postačuje do sedmy benzínový trojliter? Má dostatočný výkon, nemusíš vytáčať motor do vysokých otáčok? ;) Rád by som počul tvoj názor ako vlastníka trojlitra, doteraz sa ku mne dostali len rôzne dohady a fámy. :)
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od BobbySD »

pekna sedma :) jen kdo dneska udela vyvod na lpg vyvod do narazniku je proste prase... to bych tomu kdo to delal asi omlatil o hlavu. tak hlavne at slouzi nic se nesere a jsi spokojeny :-P

ad 3litr: no ja jel v jednom 3litru a jako na provoz to staci uplne ale pokud tomu clovek slapne na krk tak to muze podrazovat jak chce ale zadny odpal z mista se nekona. zalezi jen na tom co od toho cekas :) jet to jede
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
P.U.Z
Příspěvky: 8
Registrován: úte črc 09, 2013 9:08 pm
Bydliště: Olomouc

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P.U.Z »

Ahoj jak píše BobbySD na provoz to stačí motor ani moc vytáčet nemusím samo sebou není to na žadný sprinter s rychlím odpichem :) to ne no řekl bych takový střed.Stím vývodem v nárazníku máš pravdu no to se už dnes moc nehodí.Jinak díky za komenty ;)
P.U.Z (Power Ultimate Zone)

BMW E38 730i 9/1994
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P3RF3KT »

Tak buď zdráv.

Do začátku z toho zahoď ty oprýskané černé kola ať to nevypadá jako že v tom vozíš cigánské kurvy a to rádio vyměň za originál co si pěkně rozumí s multifunkcí na volantu. Dál sundej ty koncovky a vyměň nárazník. Když už budeš mít novej zajeď za plynařema ať ti předělaj tankování tam kde má bejt.

Jinak co se týče reálného posouzení svezení ve 3.0 V8 tak mohu posoudit jelikož jsem v jednu chvíli vlastnil ještě k mé 740i jednu 730i a to auto aby jelo se musí točit až do pekel. Spodek má totálně mrtvej. Po vytočení jede poměrně hezky. Ale žere to i malý cigány z chodníků.

Hodně radostných km a né že to budeš chtít za týden vrátit předchozímu majiteli :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
P.U.Z
Příspěvky: 8
Registrován: úte črc 09, 2013 9:08 pm
Bydliště: Olomouc

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P.U.Z »

No nevím proč bych to vozidlo měl vracet :) to je tady nějaký trend navíc píšu že ho mám 2měsíce,kola mám ještě jedny origo 17 na kterých už to stojí,no s tou spotřebou sem na 15l plynu město občas mimo město.Jak říkám není to závodník ale mě určitě stačí. ;)
P.U.Z (Power Ultimate Zone)

BMW E38 730i 9/1994
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od dunnst »

Taky vítám :-)
Spásání cikánů z okolních chodníků je spíše výhoda, hm? :-) Pokud ti výkon stačí, tak nic neřeš. Bavil jsem se o tom motoru se známým, co měl obě a tvrdil, že s rozumnou jízdou si ten třílitr vzal ve městě o víc než litr méně, tak alespoň nějaká výhoda :-)
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P3RF3KT »

za 15 plynu jezdim se 740i :P Ne v pohodě, když to máš na plyn je jedno co to žere. Ohledně vracení, pokud se tu porozhlídneš budeš vědět proč sem to napsal :D Jinak co výbava? Koukám že toho moc neni. Máš v plánu něco dodělávat? A hoď teda aktuální fotku :)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
P.U.Z
Příspěvky: 8
Registrován: úte črc 09, 2013 9:08 pm
Bydliště: Olomouc

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od P.U.Z »

Aha :D jojo už to chápu s tím vracením :) .A co se týče té výbavy jak říkáš moc toho není je to 94 takové holé ta výbava ale tak chtěl bych něco dodělat co se interiéru týče orig . rádio jak si už psal také bych rád el.ovládání alespoň předních sedaček...no myslím že postupem času toho budu chtít víc ale na to ještě musím přijít :)
P.U.Z (Power Ultimate Zone)

BMW E38 730i 9/1994
Uživatelský avatar
AnthonyWave
Příspěvky: 333
Registrován: ned říj 02, 2011 11:09 pm

Re: P.U.Z E38 730i

Příspěvek od AnthonyWave »

littleB píše:To autorádio Orava mám aj ja v Oktávke. :D
Ale k téme - gratulujem k peknej sedme a rovno sa ťa pýtam: podľa tvojich prvých dojmov postačuje do sedmy benzínový trojliter? Má dostatočný výkon, nemusíš vytáčať motor do vysokých otáčok? ;) Rád by som počul tvoj názor ako vlastníka trojlitra, doteraz sa ku mne dostali len rôzne dohady a fámy. :)
nestačí, je to hnusně líné. Ale každej je jinej.... 3.0 mělo smysl, když to auto bylo nový a motor topstav. Měl jsi V8 a jezdil jsi jak s R6 a podstatně svižněji a s hezkou zvukovou kulisou. Měl jsem 730i rok a půl. V životě už bych to nechtěl zpátky.
Odpovědět