Predslov:
Prvy kontakt s BMW bola 318i e36, rodinne auto ktore som si ako 18 rocny jediny vodic v rodine vydupkal. To mam stale a pomaha vozit prevodovky a podobne sem tam potrebne diely pri chovani e32. V tom case si kamos kupil 735i e32 a v tom momente som ju musel mat aj ja. Kto ma zaujem si precitat pribeh o tom ako som sa dostal k sucasnej konecne legalnej a pojazdnej e32 tak to tu skopcim z ineho fora, kto nie, nech to prescrolluje az k modrej 730i V8
Od trojky k sedme
318i e36
Vsetko to zacalo ako ma raz clenom bmwklub.sk dodoIPD viezol v jeho tusim prvej 320d e46. Ine ako BMW som odvtedy nechcel, mal som vtedy dakych 18 rokov a bol som student Adlerky v Bratislave. Hned ako bolo mozne som mal vodicak a prislo na rad vyberanie rodinneho auta, ako jediny vodic som teda vyberal ja. Proti narazkam ako drahy servis, vysoka spotreba, velkost, draha poistka som bojoval argumentami bezpecnosti, jazdnych vlastnosti, komfortu a hlavne som chalan tak snad nebudem jazdit na corse alebo yarise
Takto vyzerala po kupe:
Takto vyzerala naposledy, uz obuchana zprezu zozadu zboku, strecha olupana ale kola sa to snazia zachranit
535i e34
Onedlho som zistil ze 318i moc toho nenahrabe a ked sa rozbije nemam na com jazdit tak som hladal daco rychle a lacne. V tej dobe co som mal 318 si kamos kupil 735i e32 aby nezostal v hanbe
Zacalo mi vsak nieco chybat a to e32.. Tu som chcel este stale a nejak som sa nevedel s e34 uspokojit. Penazi moc nebolo lebo som v tej dobe dufal ze mi na nieco bude studovat vysoku skolu. Studoval som na FEI STU. Kto vie co to je tak urcite vie ake tazke casy bez volneho casu, penazi, radosti a vole do zivota to su. Auto ostalo neprihlasene, skoncila STK a EK ale aj napriek tomu som si neodpustil ju sem tam v noci prevetrat. V domneni ze hned zozeniem e32 som ju nakoniec predal a od vtedy toho lutujem. To auto sa mi vrylo do pamati tak ako malo ktora vec. So slzami v ociach ktore sa mi tlacia aj teraz pri pisani som pozeral ako dilucca odchadza s mojou 535