Zdravím páni.
Jelikož rád zbieram informácie o dvanásťvalcoch, a nenašiel som podobnú tému, chcel by som tu rozviesť debatu o najsilnejšom motore z rady E65 - N73B60.
Osobne by ma zaujímalo, aké máte o ňom referencie /prípadne skúsenosti/ čo sa týka spoľahlivosti/spotreby/výkonu/výhod oproti 4,8l N62B48 použitom v 750i.
Ja viem o ňom zatiaľ len toľko, že v základnom prevedení má 327 kW, prerábka na LPG je oveľa drahšia a preto nerozumná, a že bol príliš ťažký pre použitie v Alpine.
Do akej miery (kw/nm) sa dá teoreticky nachipovať tak, aby sa výrazne neznížila jeho životnosť?
Budem vďačný za každý postreh.
760i - motor N73
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 466
- Registrován: čtv kvě 09, 2013 2:11 pm
Re: 760i - motor N73
Toľko ukecaných ľudí a k 760i nemajú čo povedať?
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: 760i - motor N73
to bude tim ze to auto tady nikdo nema, taky ho asi nikdo jeste nekuchal jak V12 v e32 e38
musis prolezt spis zahranicni fora, treba najdes nejakeho blazna co si koupil 760 e66 a rozhodil ji na atomy
musis prolezt spis zahranicni fora, treba najdes nejakeho blazna co si koupil 760 e66 a rozhodil ji na atomy
-
- Příspěvky: 893
- Registrován: ned pro 05, 2010 9:41 pm
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 760i - motor N73
Tak Snejk ma prece 760iL tak at napise zkusenosti
NeWCars BMW e66 Individual DK90724
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
Ex. díle BMW e38 750iL DG50564
Ex. BMW e38 740i rv.99
-
- Příspěvky: 466
- Registrován: čtv kvě 09, 2013 2:11 pm
Re: 760i - motor N73
Ťažko sa hľadá na zahraničných fórach o NEMECKÝCH autách, keď je človek úplne plonkový z nemčiny.
Dúfal som, že ste šesťliter z E65 aspoň teoreticky rozpitvávali pri pivku.
Dúfal som, že ste šesťliter z E65 aspoň teoreticky rozpitvávali pri pivku.
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: 760i - motor N73
Cipovat benzin nebo motor bez turba je vzdy nesmysl. Vykon zvednes tak o 15koni max. Co snejk rikal do lpg dat nejde proto svoji e66 prodal. Co je na tom pravdy nevim.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
-
- Příspěvky: 466
- Registrován: čtv kvě 09, 2013 2:11 pm
Re: 760i - motor N73
Je pravda, že som ešte nevidel žiadnu 760i s LPG, ale teoreticky by sa to malo dať nie?
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: 760i - motor N73
Říkám co mi Snejk pravil. Chtěl si ji nechat ale nebyl schopen sehnat nikoho kdo by to tam uměl dát všichni řikali že tam je nějakej systém vstřikování na kterej lpg dát prostě nelze
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: 760i - motor N73
N73 ma vsetky moderne vychytavky ake existuju, najma variabilny zdvyh ventilov (valvetronic) + priame vstrekovanie benzinu do valcov.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
-
- Příspěvky: 466
- Registrován: čtv kvě 09, 2013 2:11 pm
Re: 760i - motor N73
Počul som, že Poliaci dokážu zaplynovať všecko, skúsim pohľadať na poľských weboch nejakú.