BMW 745li 2004 - otáčky na volnobeh, motor zdochne

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Андрей Иваньков
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 11, 2013 8:40 am
Bydliště: Российская Федерация, город Курск, улица Димитрова 2А-6, Курская область

BMW 745li 2004 - otáčky na volnobeh, motor zdochne

Příspěvek od Андрей Иваньков »

Zdravím, nedávno som nadobudol túto elektráreň...4 dni ide v pohode...na piaty deň mi raz zdochlo...(v živote som nevidel aby také alebo auto podobné tomuto zdochlo ) na šiesty deň sa jej zdochýnať zapáčilo...diagnostika chyb.hlas. nejaky snimac otacok - vymeneny za origo novy, teraz dalsia jedna ci dve chyb.hl. na diag...snimac polohy vackoveho hriadela (niesom mechanik a ani slovak...mam pri sebe tlmocnika-kolegu, tak sorry ak niektore veci nepomenujem spravne) ten druhy spomenuty snimac nebol meneny...ja len ze ci moze tento snimac sposobit zdochnutie motora...otacky viacmenej uz nelietaju...niekedy skor akokeby pridusilo a motor zhasne...napr...dochadzam do krizovatky normal v D-cku automat...a uz ked skoro stojim motor zhasne...nie stale ale je to strasne ! Tuší niekto čo to moze byt ? Niekto s podobnym problemom...viem ze moze byt x veci...ale ja nechapem...som to este nevidel mozno ako maly chlapec v rodnom Kursku a zabudol som napisat ze v stredu idem k mechanikovi (kazdy mi vravi ze on to urcite da doporiadku...dufam)...nech zalozi ten novy snimac...ale nechce sa mi verit ze to vyriesi problem ktory tu spominam...preto - nahodou nejaka skusenost alebo rada...Ďakujem...
BMW 745Li E66 07/04 P93939
Андрей Иваньков
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 11, 2013 8:40 am
Bydliště: Российская Федерация, город Курск, улица Димитрова 2А-6, Курская область

Re: BMW 745li 2004 - otáčky na volnobeh, motor zdochne

Příspěvek od Андрей Иваньков »

Diagnostika
Diagnostika