Rozdiel 3.0 a 4.0

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
clarion111
Příspěvky: 87
Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm

Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od clarion111 »

nazdar chlapy chcem sa opytat ako zistim ci mam v aute okrem brzdy 3.0 alebo 4.0? cely čas som v tom ze je tam 3.0 papierovo je to 3.0 ale zistil som ze tam mam vahu vzduchu zo 4.0 cize aj cele potrubie zo 4.0 moze byt ze mam cele sanie zo 4.0? nemoze to robit problemy ?
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od P3RF3KT »

Myslim ze jednoznacne dle toho jak to jede :-D
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od T613 »

nemas sanci poznat 4.0 ktera ma horsi tlaky jak zachovala 3.0
obe auta pojedou stejne
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od P3RF3KT »

bavíme se tu o funkčních motorech :) 4.0 se špatnejma tlakama nepovažuji za pojizdnej motor :)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
clarion111
Příspěvky: 87
Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od clarion111 »

proste vyzera to tak ze mam 4.0-litrove sanie aj z vahou klapkou na 3.0 motore nemoze to robit nedobroty?
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od Hugo »

3.0 ma sanie s uzsimi trubkami (je medzi nimi medzera asi 5 mm, 4.0 ma bez medzery) a skrtiacu klapku ma mansieho priemeru.
mozes to zistit aj podla cisla na bloku motora, ked sa pozries zospodu na pravej strane niekde pod vyfukovymi zvodmi.
Naposledy upravil(a) Hugo dne sob dub 05, 2014 8:45 am, celkem upraveno 1 x.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od Hugo »

Obrázek
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od Hugo »

este sa mozes pozriet na OEM cislo na sani (je vzadu hore, ako je membrana) a to cislo porovnaj s ETK ci sedi
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Uživatelský avatar
clarion111
Příspěvky: 87
Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od clarion111 »

jj sanie mam zo 4.0 takze bud mam motor 4.0 alebo sanie zo 4.0 na 3.0 ide mi oto ze ci sanie na 3.0 zo 4.0 nemoze robit problem vela vzduchu alebo tak
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Příspěvek od Hugo »

na motoroch M62TU (vanos) sa sanie bezne meni za sanie z M60B40 4.0 litra, lebo to originalne ma rovnako uzke trubky ako to z 3.0. Neviem otom zeby to robilo nejaky problem, akurat to zvysi vykon v otackach.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Odpovědět