ako dvihnut padnuty zadok

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
clarion111
Příspěvky: 87
Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm

ako dvihnut padnuty zadok

Příspěvek od clarion111 »

čaute nevie mi niekto presne povedat kde presne a ako sa da na zadnej naprave dvihnut cely zadok auta ? mam edc a celkom padnuty zadok odkedy auto mesiac stalo,tlmice su suche dik
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: ako dvihnut padnuty zadok

Příspěvek od Filozof »

A jak jsou na tom pružiny ? Měl jsem podobný problém s pružinama sice to byla E34 ale po výměně za zesílené pružiny a nové tlumiče auto šlo o 6cm nahoru. Byl to velkej rozdíl.
Takže asi bych si nechal otestovat tlumiče ale spíše koupil zesílené pružiny na zadek. Ty dostávají hodně naprd.l. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
clarion111
Příspěvky: 87
Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm

Re: ako dvihnut padnuty zadok

Příspěvek od clarion111 »

tak za jeden tlmič 500e nemienim davat :D a su suche ono bolo vysoko ale postupom statia to padlo
Uživatelský avatar
rajnhold
Příspěvky: 532
Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm

Re: ako dvihnut padnuty zadok

Příspěvek od rajnhold »

Totéž mi kdysi udělala 750iL, zadek se výrazně snížil.
Tehdy mi poradil jeden mechanik z BMW ať auto odstavím do garáže a dvěma většími zvedáky
zvednu zadní část vozu tak vysoko, až se nebudou kola dotýkat země, čím výše tím lépe.
Pak jsem nastartoval. nechal motor cca 10 minut běžet a přepínal EDC, tak co 2 minuty. Po vypnutí klíčku auto na těch zvedácích
zůstalo přizvednuté do následujícího dne. Tlumiče se zřejmě vzpamatovaly a pružiny si i mírně odpočinuly
od neustálé zátěže. Zkus to také, snad Ti to pomůže a hlavně to nic nestojí.
Odpovědět