V12 - spotreba e32 vs. e38
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: V12 - spotreba e32 vs. e38
zase teda ušetřil za vstupné na zámek, ve všem musíš hledat pozitivum....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: V12 - spotreba e32 vs. e38
Myslím, že za ten servis zaplatil víc, než za vstupné
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: V12 - spotreba e32 vs. e38
Zdar,
trochu to rozepišu.
Vpodstatě jsem během okamžiku přišel o komplet celou hydrauliku...tzn. posilovač brzd a řízení.
Auto je z roku 1987...tak už má nárok na nějakou poruchu.
Praskla hadice vzadu ..mezi regulatorem a tím teckem co to rozdvojuje ke koulim.
Já mám Nivo už od bývalého majitele zaslepené . Na hydrokoulich jsou šrouby jako ucpavky a tlumiče mám obyčejné.
Bohužel v okamžiku kdy se to stalo byl po ruce jen MB servis...potřeboval jsem to na zvedák a zjistit co se stalo.
Nebudu to popisovat...ale pan mechanik se to snažil odstranit klestema že mačkal tu trubku a myslel že to ucpe....a do toho tam pobíhal celý nervozni jeho šéf.
Výsledek...50euro...a po vyjeti že seervisu opět KO.
Doma jsem to opravil úplně jednoduše.
Za levým předním kolem je plast který kryje brzdove a Nivo trubky.
Ty od niva už ssi pro tyto případy mají nacchystane M10 spojky.
Takže jsem vyrobil 20cm brzdové trubky.. .na obou koncích M10 a udělal tam smyčku a okruh uzavřel.
trochu to rozepišu.
Vpodstatě jsem během okamžiku přišel o komplet celou hydrauliku...tzn. posilovač brzd a řízení.
Auto je z roku 1987...tak už má nárok na nějakou poruchu.
Praskla hadice vzadu ..mezi regulatorem a tím teckem co to rozdvojuje ke koulim.
Já mám Nivo už od bývalého majitele zaslepené . Na hydrokoulich jsou šrouby jako ucpavky a tlumiče mám obyčejné.
Bohužel v okamžiku kdy se to stalo byl po ruce jen MB servis...potřeboval jsem to na zvedák a zjistit co se stalo.
Nebudu to popisovat...ale pan mechanik se to snažil odstranit klestema že mačkal tu trubku a myslel že to ucpe....a do toho tam pobíhal celý nervozni jeho šéf.
Výsledek...50euro...a po vyjeti že seervisu opět KO.
Doma jsem to opravil úplně jednoduše.
Za levým předním kolem je plast který kryje brzdove a Nivo trubky.
Ty od niva už ssi pro tyto případy mají nacchystane M10 spojky.
Takže jsem vyrobil 20cm brzdové trubky.. .na obou koncích M10 a udělal tam smyčku a okruh uzavřel.
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany