Sáni z 3.0 na 3.5

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Huff »

Mám V8 3.0, automat, výbavy dost a zdechlina to rozhodně není. Mé druhé auto má skoro 400 koní a přesto mi sedma výkonově vyhovuje. Když předjíždím, tak dávám automaticky sportovní režim, plyn na podlahu a pak je odezva velmi pěkná. Trochu nepříjemné je, když jsou v autě čtyři lidi, to je už znát i na tom jak se auto vede. Kombinaci mi to ukazuje 11, reálná spotřeba od plné k plné je o litr nižší. Město a pojížďky po městě s vozíkem jezdím tak za 13 BC, 14 tam nikdy nebylo. Tak nevím, kde je chyba. Ano, kola na křižovatce neprotočím, ale o to snad nejde. Tím konec chvály, samozřejmě, jak bude příležitost, tak jdu do výměny za 4.0, protože motor není nikdy dost velký. :lol:
BMW E32 730ia V8
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Já se byl podívat na dvě v manuálu, svezl jsem se s nimi a byl jsem z toho zklamaný :-( A to i z jízdy, když jsem bezprostředně přesedl z r6 v8 tak to bylo jako kdybych jezdil v plném obsazení. A podle wikipedie( https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_%28E32%29 ) mám v8 stejné zrychlení v automatu jako r6 v manuálu. A stejná je i maximálka 223 km/hod. Ale proti gustu žádnej dišputát :-)
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

M30 má výhodu v celkové jednoduchosti a pro někoho předimenzovanosti, ale to je tak všechno.
Nevím, kde bereš 150kg...to tak možná totální holota bez klimy vs. "plná" s dvojitejma oknama. (nepletu do toho longy a HL)
I kdyby to bylo těch 150kg, tak to jsem já nikdy v b35 nepoznal, přišlo mi to stejné...vozil jsem kamaráda 150Kg :D
Nikdy jsem to nesrovnával, ale pokud se budu držet čistě čísel, tak V8 3.0 je na tom lépe než r6 3.0 a to v manuálu a automatu dokonce 2x a to neokecáš :D
Wiki může mít pravdu, ale manuál vs. manuál, nebo automat vs. automat hovoří pro V8. Ale výkon není vše. V8 je zpravidla lépe vybavená a ceněnější, dost R6 má zase svorný dif...
Naposledy upravil(a) hubas dne úte lis 10, 2015 4:42 pm, celkem upraveno 1 x.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od dunnst »

Jo, ten manuál tomu hodně pomáhá. Já jsem si na automat velmi rychle zvyknul a manuál bych v sedmě nesnesl. Kdyby manuál, tak E34. Jednou mě nechal Fivajs svést se jeho tehdejší 730i v manuálu, to jsem měl už 740 a přišlo mi to oproti ní výrazně níže, možná i níže, než ta 735i v automatu. Ale o tom tady můžeme laborovat donekonečna, každý ten motor je v nějakém stavu a jede podle toho, to mi už vyprávěl T613, že dobrá 3.0 V8 jede líp, než zabitá 4.0.
Každopádně jsem rád, že se tu zase trošku diskutuje o E32 v kombinaci s motory téměř zapomenutýmy, jako je M30 :-)
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

Přesně tak e38mičkáři to tady válcují :D
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Jsem rád že jsem to tady teda trošku oživil :-)
Já bych chtěl e38 buď 728i nebo 740i oboje v manuálu bez kůže. Já automat emůžu v žádné podobě, hrozně rád řídím a ovládání auta v podobě fofrklacku je pro mě balzám na ducha. A to mě nevadí ani jízda po městě. Proto je pro mě do budoucna možná jen ta e38 v těch verzích co jsem psal.. :-(
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

A steptronik jsi v e38 zkoušel? Jezdil jsem s ním 90% času a bavilo mě to.
V mém případě automat v 7er ano na denní ježdění, v e32 pro zábavu jsem rád, že mám manual a ještě raději budu, až ji po letech vrátím do provozu.

http://www.chiptuning.cz/sluzby/nase-sl ... hy-vzduchu

Tak to by mě zajímalo, jezdil jsem z 99% na LPG, tudíž schopnosti váhy využil jenom při startování... Na emise nahodit zpět do auta a neměl by být problém. M30 bez váhy totiž standardně ani nenastartuje... A nejmenší brzdou v sání je váha, která tam není :D

Softwarová úprava by defakto asi ani nebyla nutná, pokud uvažuju správně, stačilo by vykuchat krabičku s elektronikou z váhy, kterých mám doma dostatek, rysku na dráze zafixovat kolem maxima, celé to nechat připojené konektorem a umístit někde poblíž. Otázkou je, jak moc by to hulito, kdybych potřeboval nouzově dojet tankovat LPG.
Abych nemusel jet na jedničku při 6000ot :D
Jak moc hulí bohatá směs Ethalonu???
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Jj zkoušel a stejně mě to iritovalo. není nad pocit z krásně sladěných pohybů při řazení... Miluju to když ji vezmu pod krkem drtím na dřeň. Ten pocit že to jak rychle jedu na okresce je hlavně o mých schopnostech využít potenciál auta. Nechci jen motat kolečkem a šlapat na brzdu a plyn... Baví mě to ikdyž se jen tak vezu a motor se válí v 1500 ot a já tam ty kvalty jen tak hážu. Prostě miluji řízení jako takové, je to pro mě ohromnej relax...

Hele odpojit váhu se mi nezdá jako dobrej nápad. Ale vzpoměl jsem si že šéfredaktor Speedu Honza Červenka jednou postoval na svém profilu jednu firmu o které prohlásil že co neseženou to dokáží vyrobit, tak mě napadlo poptat to u nich. Třeba by dokázali najít za rozumný peníz řešení. A kdyby nás bylo víc tak by se ty náklady mohli rozložit... :-)
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

Fakt je ten, že manual v e32 má hodně příjemný a přesný chod a zvláště pokud se použije krátká řadička, řadí se krásně. Kdejaký nový manuál by se měl učit, co se vyrábělo před 30ti lety (Vlastně jsem auto s lepším manuálem neřídil). Spojka je tuhá fest, ale člověk má pocit, že to auto fakt řídí.
Zájemců víc nebude, s tím se smiř hned! To auto je v propadlišti dějin.
Mám dost času promyslet, co se s autem bude dít a v mém případě není myšlenka o absenci váhy vůbec špatná. Pro tebe je to nemyslitelné řešení.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

To auto sice v prpadlišti dějin je ale ne motor :-) Hodně lidí ho swaplo do e30 adost lidí s ním driftuje. Každopádně to zkusím nabídnout na FB ve skupině BMW Gang. Tam si myslím že by se pár zájemců našlo... Třeba borci z Chotětova mají ve svých drift e30 právě motory m30B35 tak by se jim třeba nějaká taková váha šikla.
Nicméně dnes jsem se rozhodl že to sání od Millera řešit nebudu. Nakonec po pokecu s jedním týpkem co má starých BMW doma asi 10 a dost ty motory zná, tak jsem uznal že lepší bude udělat go hlavy ze své b30, lehce ji s nížit a vyleštit kanály. No pak se pokusit poladit nějak tu váhu a to by mělo asi stačit. Když někdy v budoucnu pořeším b35 tak o tom sání budu uvažovat...
Každopádně díky za názory a rady, musím uznat že jsi v tomle měl pravdu :-)
Odpovědět