rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Moderní od listopadu 2008 - 2015
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Alois
Příspěvky: 474
Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od Alois »

Omlouvám se ti Vojto, už to mažu..
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od Tomas735i »

Hezké :) . Jen pořád nevím zda 730d nebo 740i :D. Pořizovací cena i množství nabídek je jednoznačně pro D, spotřeba taktéž. Ale ta spolehlivost, to prostě nevím. Kdybych věděl že mně to Dčko bude sloužit tak ho beru, ten rozdíl ve spotřebě je znát a za chvíli mi ušetří na dovolenou na kterou pojedu mnohem raději než do servisu. Ale otázkou je, jestli tomu tak bude. Když se tam něco vysype tak rozdíl ve spotřebě je fuč.. ale to samé se může stát u toho benzínu... :o .. Ovšem 730d za 800tis nabídne mnohem větší výbavu než 740i. A to je taky silný argument.
Naposledy upravil(a) Tomas735i dne pon úno 01, 2016 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od JaraX »

no 740i je podstatně spolehlivější, ale Fka se dost serou sami o sobě, takže počítej že budeš hodně investovat i mimo motor, třeba životnost osmikvaltu je cca 1/3 životnosti šestikvaltu.
druhá věc je 740i nemá turbodíru narozdíl od 740d nebo nedej bože 730d, kdybych už si musel koupit naftu tak určitě 740d, třepaní na volnoběh u nafty si sebere veškerej pocit luxusu co to auto nabizí :)
třeba se tady k tomu vyjádří někdo jinej, třeba caknakis :)
BMW service expert - http://www.jarax.net
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od caknakis »

Je fakt že kromě 760 a 750d jsem prolezl a svezl se každým efkem, akcelerace 750i je naprosto brutální, to auto doslova nabourá do omezovače ve 250 :) 730d prostě nedává žádný smysl, ve chvíli kdy existuje 740d. Co se týče 740d, při jízdě je to příjemné, ten zvuk je samozřejmě jiný než u benzínu, ale není nejak obtěžující nebo nepříjemný, v zátahu bych ho nazval i jako pěkný :) nicméně je pravdou, že auto se pořád chvěje (opravdu mírně) a na volnoběh je docela jasně slyšet, co je pod kapotou. To je asi největší výhoda 740i oproti 740d - na volnoběh a v nízkých otáčkách tam ten motor prostě není! Bez legrace, když jsi uvnitř, tak klimatizace pustena na 1. stupeň dělá větší randal, než motor. Zato ve vysokých otáčkách, kdy se za to vezme je 740i uvnitř slyšet víc, než 750i i než 740d - točí to 7000 otáček :)
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od caknakis »

Tomas735i píše:Hezké :) . Jen pořád nevím zda 730d nebo 740i :D. Pořizovací cena i množství nabídek je jednoznačně pro D, spotřeba taktéž. Ale ta spolehlivost, to prostě nevím. Kdybych věděl že mě to Dčko bude sloužit tak ho beru, ten rozdíl ve spotřebě je znát a za chvíli mi ušetří na dovolenou na kterou pojedu mnohem raději než do servisu. Ale otázkou je, jestli tomu tak bude. Když se tam něco vysype tak rozdíl ve spotřebě je fuč.. ale to samé se může stát u toho benzínu... :o .. Ovšem 730d za 800tis nabídne mnohem větší výbavu než 740i. A to je taky silný argument.
Jakou dovolenou myslíš? :) například.... (Za kolik)
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od zzeli »

caknakis píše:to auto doslova nabourá do omezovače ve 250
Hezkej slogan :D
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od Tomas735i »

Caknakis: Jen rozdíl v reálných spotřebách mezi 730d a 740i u mě za rok udělá cca 52000 Kč, což není právě málo. To by teoreticky mohlo pokrýt (když ne tu slavnou dovolenou :lol: ) případný servis.

JaraX: to je v té spolehlivosti a cenách za opravy opravdu až takový rozdíl? Co bys řekl na ten argument v odpovědi pro Caknakise? :)

Samozřejmě se mi líbí, když auto prostě pořádně jede a má hezký, kultivovaný zvuk. Proto taky mám 750i a jsem odjakživa benzínový a takřka 10 let bez přerušení osmiválcový :) . Proto taky velmi často koukám po E64 M6, protože ten zvuk, výkon a ještě bez střechy... nebo Porsche 997... líbilo by se mi to jako víkendovka k Fku... :D

Ale u toho Fka už jsou ty motorizace prostě problematické, což mě děsně mrzí a prostě ať přemýšlím jak přemýšlím, 730d mi přijde zatím nejrozumnější. Pořizovací cena, spotřeba, servis... Jasně, není to žádný silák, na volnoběh je to slyšet a klepe se to, což mi vadí snad ze všeho nejvíc.... ale s tím nájezdem si myslím že to bude dobré, těch 200 tam je taky za chvíli a pořád je to pohodlné, bezpečné a vybavené auto :D . A vcelku i pohledné :) .
Uživatelský avatar
Pechy
Příspěvky: 58
Registrován: čtv úno 21, 2013 11:24 am
Bydliště: Praha / Benešov

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od Pechy »

Take uvažuji o Fku, ikdyž mi to včera Snejk rozmlouval. Chtěl bych po naftě zkusit benzín. Jenže 740i jsou většinou bez výbavy a když už je nějaká náhodou vybavená, tak stojí nesmysl. 730d se nechá najít pěkná se super výbavou za super peníze, ale většina jich má kolem 200k km a víc, což mě silně znervozňuje.. Toho nájezdu bych se už osobně bál. No a pak je tady ještě F10 v 530i nebo 535i, která má ještě navíc výhodu v tom, že je oproti F01 mladší.. A teď co s tím :D
BMW E65 730D, r.v 08
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od Tomas735i »

V Německu se dají naštěstí sehnat i s nájezdem nižším, v ceně 700-800 jsou moc pěkné a vybavené 730d. A pak je tu ještě jedna věc. 5 není 7 :D Nemá pro mě takové charisma. 7 a 6GC na mě působí prostě lépe, poctivěji :).
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Příspěvek od JaraX »

já to vidím u svých zákazníku, F01 má tak 3x tak vyšší servisní náklady než E65, za kilo člověk udělá na E65 komplet GO motoru + ramena, olej v automatu, kdežto kilo do F01 není vůbec nic, jen třeba brzdy na F10 530d (obyčejny brzdy, žadnej performance) sem ted dělal za 45k!!!! to je dost rozdíl proti E65 745i na kterou stojí komplet brzdy 17k, na Fko prostě není žádná kvalitní náhrada brzd (jasně jednou bude) ale zatím se skoro vše řeší origo dílama. třeba ted jsem dělal vodní pumpu na F10 535d, mrknu do náhrady, a v náhradě jen Saleri, italská mrdka, tak nic, objednám origo za 6k!!!! přišla pumpa s vůli z výroby! tak to prohlížím a ona to Saleri, prostě je to masakr jak ty Fka sou ošiženy a to ta F01 je ošizená nejmín, ale F01 je masakr, když vezmu jak to sem jezdí se závada jednou za druhou ale km v těch autech moc nepřibývaj, ted tu byla F11 530d 2011, to auto měl shnily dráty do kufru!!!! tak jsem to trochu pořešil pájkou ale spíš už nebylo co, a jelikož je ten kabel součástí zadního okna, tak jsem říkal pánovi at už šetří na nový okno.
na origo měchy na F11 za 12k mi ještě nikdo nenajel víc jak 100tkm, takže třeba u F11 jen každých cca 80tkm měchy za 24k, to není uplně málo. EGR u F ropy vydrží tak 100tkm, pak tu máme ty zázračný nafty, třeba F10 530d zadřená na klice atd, navíc toto už prostě není 730d 135kW což byla asi nejkulitovavanější nafta co znám, dneska to beží jak traktory, v tranzitu nebo 1er by mi to nevadilo, ale sedma má být komfortní auto a né aby se tam něco třepalo, jenže F01 je už auto který je proti E65 antiergonomický a chybí tam spousta věcí z E65, takže ta nafta už se v tom trochu ztratí, ale kdybych kupoval z rozumu tak 740i, jeslti si někdo ale koupím Fko tak to bude 750i (motor si spravím) a nebo spíš 760i (ta se nesere)
BMW service expert - http://www.jarax.net
Odpovědět