Zeliho e38 740iA 1995
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeliho e38 740iA 1995
ty koberce pasujou líp než bych čekal
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Dale tu mam jeden kviz pro znalce
Co to je? Vypada to na neco od brzd. Kamarad mi rikal, ze to je zatezove cidlo. Je to propojene tyckou k zadnimu stabilizatoru. Uz jste to nekdo menil? Nebo je to opravitelne?
Jinak brzdove hadice jsou az na jednu vsechny nove. V lete se chystam na trubky a na nozni brzdu.
Jo a jeste posledni vec, vymenil jsem skla zpetnych zrcatek. Prave bylo vytekle, tak jsem od Stewa1988 koupil pres zdejsi inzerci jina, diky Stewe Nemam fotky, ale i tak se tu o tomto trochu rozepisu Skla prisly, tak jsem je pln nadseni hodil na auto po tom co jsem zjistil, jak se to dela. U stmivacich zrcatek je na spodni strane skla packa, ktera se vyhyba sroubovackem do strany, ted jsem zapomnel na jakou. Zapnu zapalovani, sahnu na senzor u zrcatka, vnitrni se ztmavilo a vnejsi ani prd. Tak jsem trochu smutne cumel, ale rikal jsem si, ze by mi prece Stew neprodal nefunkcni, zvlast kdyz jsem vyslovne psal, ze je potrebuju kvuli nefunkcnimu stmivani u tech mych Tak si rikam, sakra, urcite pasujou na nejakej jinej rocnik auta nebo co. No, vzal jsem puvodni leve, ktere fungovalo a na obou stranach auta fungovalo, takze jsem vyloucil chybu na aute. Tak jsem vzal nova skla a puvodni funkcni a sel jsem je to zkoumat merakem. Napisu rovnou vysledek. Pri zacloneni senzoru na aute se pusti to stmivaciho konektoru cca 1,6V. Tak jsem vzal tuzkovou baterku a pripojil jsem ji primo na sklo. Puvodni sklo ztmavuje, at zapojim polaritu jak chci. Ta nova, ktera jsou namodrala a obecne tmavsi, ale reaguji jen na jednu polaritu napeti. Samozrejme na tu opacnou nez jak je to na aute. Nastesti jde konektor stmivani uplne jednoduse rozdelat, to jsem musel pred BMW smeknout, jak dobre to maj udelany, jak to krasne slo bez nejakeho lamani. Po prohozeni dratu uz nova skla stmivaji i na aute. Bohuzel ta reakce stmivani je takova pomalejsi a neni tak vyrazna jako u puvodniho zrcatka. Take jsou ta nova skla uz samy o sobe znatelne tmavsi, takze v nich je mene videt. Ale zase ten modrej tint vypada dobre Tak uvidim jestli nebudu schanet jeste nejakou svetlou verzi.
Jo jeste dulezita vec, kterou asi znate. Prave sklo je zamenne za leve a naopak, staci jen precvaknout a pootocit ten jistici plastovy krouzek, kterym se sklo upevnuje do zrcatka.
Vic toho nemam, pokracovani na jare
Co to je? Vypada to na neco od brzd. Kamarad mi rikal, ze to je zatezove cidlo. Je to propojene tyckou k zadnimu stabilizatoru. Uz jste to nekdo menil? Nebo je to opravitelne?
Jinak brzdove hadice jsou az na jednu vsechny nove. V lete se chystam na trubky a na nozni brzdu.
Jo a jeste posledni vec, vymenil jsem skla zpetnych zrcatek. Prave bylo vytekle, tak jsem od Stewa1988 koupil pres zdejsi inzerci jina, diky Stewe Nemam fotky, ale i tak se tu o tomto trochu rozepisu Skla prisly, tak jsem je pln nadseni hodil na auto po tom co jsem zjistil, jak se to dela. U stmivacich zrcatek je na spodni strane skla packa, ktera se vyhyba sroubovackem do strany, ted jsem zapomnel na jakou. Zapnu zapalovani, sahnu na senzor u zrcatka, vnitrni se ztmavilo a vnejsi ani prd. Tak jsem trochu smutne cumel, ale rikal jsem si, ze by mi prece Stew neprodal nefunkcni, zvlast kdyz jsem vyslovne psal, ze je potrebuju kvuli nefunkcnimu stmivani u tech mych Tak si rikam, sakra, urcite pasujou na nejakej jinej rocnik auta nebo co. No, vzal jsem puvodni leve, ktere fungovalo a na obou stranach auta fungovalo, takze jsem vyloucil chybu na aute. Tak jsem vzal nova skla a puvodni funkcni a sel jsem je to zkoumat merakem. Napisu rovnou vysledek. Pri zacloneni senzoru na aute se pusti to stmivaciho konektoru cca 1,6V. Tak jsem vzal tuzkovou baterku a pripojil jsem ji primo na sklo. Puvodni sklo ztmavuje, at zapojim polaritu jak chci. Ta nova, ktera jsou namodrala a obecne tmavsi, ale reaguji jen na jednu polaritu napeti. Samozrejme na tu opacnou nez jak je to na aute. Nastesti jde konektor stmivani uplne jednoduse rozdelat, to jsem musel pred BMW smeknout, jak dobre to maj udelany, jak to krasne slo bez nejakeho lamani. Po prohozeni dratu uz nova skla stmivaji i na aute. Bohuzel ta reakce stmivani je takova pomalejsi a neni tak vyrazna jako u puvodniho zrcatka. Take jsou ta nova skla uz samy o sobe znatelne tmavsi, takze v nich je mene videt. Ale zase ten modrej tint vypada dobre Tak uvidim jestli nebudu schanet jeste nejakou svetlou verzi.
Jo jeste dulezita vec, kterou asi znate. Prave sklo je zamenne za leve a naopak, staci jen precvaknout a pootocit ten jistici plastovy krouzek, kterym se sklo upevnuje do zrcatka.
Vic toho nemam, pokracovani na jare
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Jj, koberce pasujou dobre i okolo plynoveho pedalu. Sice jsem na netu nasel nejakou firmu, ktera "vyrabi" koberce na miru a lze si vybrat i z nekolika barev. Ale v nahledech jsem videl, ze to je jen vystrizene a obsite nejakou stuhou ci co to bylo, takze by se to pouzivanim urcite orvalo a ani by to neudrzelo pripadnou louzi vody a zateklo by do calouneni. Tyhle co mam, tak maji zvednute kraje, cili doporucuju, prestoze jsou pouze v cerne barve. Funkci plni na vybornou.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Neznama krabicka je cidlo na naklapeni xenonu.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeliho e38 740iA 1995
co se týká těch zrcátek...tak pokud máš lehce do modra...tak ty jsou z e65...e38čky měly takový do žluta...ale normálně pasujou...akorát netušim jestli tam neni třeba rozdíl, že e65 tam pouští třeba 2V nebo tak něco...tím pádem by se ztmavovaly rychlejc
- Rostik
- Příspěvky: 363
- Registrován: ned srp 24, 2008 1:48 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Je to na NIVOP3RF3KT píše:Neznama krabicka je cidlo na naklapeni xenonu.
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Tak pardon. V tom pripade pekne chcije
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- fredy
- Příspěvky: 1626
- Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeliho e38 740iA 1995
jj, je. Tam mě to prdlo také, ale pořádně. Už vše vyměněno .....Rostik píše:Je to na NIVOP3RF3KT píše:Neznama krabicka je cidlo na naklapeni xenonu.
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
No, melo bylo hned divny, ze brzdovka drzi, ale servo olej celkem ubejva
Fredy: Muzes nejak bliz specifikovat co ti prdlo a co jsi menil? Ja jsem to dneska studoval v ETK a koukam, ze ta krabicka stoji 10k, coz me klidem moc nenaplnuje Doufam, ze tam jen netesnej trubky, ale obavam se, ze to bych mel moc jednoduchy. A co odvzdusneni? Je tam odvzdusnovak, ale tim odvzdusnim jen okruh od serva, co kdyz nejaka bublina vleze do vedeni ke koulim? Co vsechno muselo kvuli tomu dolu? Diky
fish: jj skla sou do modra a puvodni byly do zluta a v nestmavenem stavu byla svetlejsi. Nechce se nekomu zmerit, kolik dava e65 napeti do skel? Ono to mozna taky nebude napetim, ale treba proudem, ale az tak jsem do toho nesel. Ale mam pocit, ze kdyz jsem u modreho ztmaveneho skla zmenil polaritu, tak se odtmavilo rychleji.
Fredy: Muzes nejak bliz specifikovat co ti prdlo a co jsi menil? Ja jsem to dneska studoval v ETK a koukam, ze ta krabicka stoji 10k, coz me klidem moc nenaplnuje Doufam, ze tam jen netesnej trubky, ale obavam se, ze to bych mel moc jednoduchy. A co odvzdusneni? Je tam odvzdusnovak, ale tim odvzdusnim jen okruh od serva, co kdyz nejaka bublina vleze do vedeni ke koulim? Co vsechno muselo kvuli tomu dolu? Diky
fish: jj skla sou do modra a puvodni byly do zluta a v nestmavenem stavu byla svetlejsi. Nechce se nekomu zmerit, kolik dava e65 napeti do skel? Ono to mozna taky nebude napetim, ale treba proudem, ale az tak jsem do toho nesel. Ale mam pocit, ze kdyz jsem u modreho ztmaveneho skla zmenil polaritu, tak se odtmavilo rychleji.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- fredy
- Příspěvky: 1626
- Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Tak mě praskla ta hadičkotrubička. Olej byl v cukuletu pryč. Vyměnil jsem hnedle všechny 3. Dělal jsem to na silnici, normálně jsem najel na fošny abych se dostal pod to. Pak jsem myslím sundal jen takovej krycí plech /myslím, že je to ten na té fotce/ na dvouch šroubkách a vyměnil. Šlo to v pohodě, za cca 2 hoďky jsem to měl. Pak jsem doplnil a nastaroval. JaraX mě psal, že se to prý odvzdušní časem samo, ale jde to i přes ten odvzdušňovák. Samo musíš pořád sledovat ve předu aby se ti neztratil olej.
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....