Zeliho e38 740iA 1995

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od zzeli »

No to se trochu bojim, ze ta vymena nebude jen tak hned. Uz mam spoustu dilu koupenejch a porad ne a ne naskakat do auta :D
Celni sklo zhruba jak pises, bylo to na pojistku, tak jsem to neresil, ale nejakou takovou castku rikali. Mam vyhrev a zeleny pruh, destak nemam. Meneno v autosklo HAAK jako minule za Pavla jeste :) Znacka skla asi pilkington. Ten zelenej pruh se mi zda nejak uzsi nez byl puvodne, ale to uz ted nesrovnam. Prace se zda dobre odvedena, nic nepiska, opticky se to taky tvari dobre.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od pavel.rossi »

zzeli píše: čtv zář 26, 2019 9:19 am Jo a jeste zajimavost. Delal jsem tesneni pod ventildeklama pred nejakym tim rokem a ty stary ztvrdly co jsem vyndal jsem si nechal :D No a pred par dny sem na ne narazil a koukam jak jsou krasne mekky jako by byly novy. Asi jim cerstvej vzduch udelal dobre, mozna se do toho po letech vstrebal ten olej co na tom byl. Nevim :D
To těsnění jsem tam určitě dával já. Jen teda už nevím kdy. Takže straší než 6 let určitě nebude.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
Josef.C
Příspěvky: 9
Registrován: stř lis 14, 2018 7:51 am
Bydliště: Praha

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od Josef.C »

Ahoj,
když jste u toho čelního skla, teď jdu taky na výměnu, ale nemůžu zjistit jak se jmenuje taková ta plastová lišta lišta pod stěračema. Potřebuju jí někde poplašit a nějak se nedaří... Můžete mi nějak poradit?
BMW 740i, e38, 01/94, DG00471, limuzína, kód motoru: M60B40, 3 982 cm3, 210 kW, V8, 4V, 6Q-MT, benzín, LHD, RWD, (výroba: 8/1993 - 2/1996)
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2133
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od fishmaker »

Bauset nebo torpedo ?
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od calif »

Torpedo, najdeš v ETK....cca 2000tis , teď už možná i víc..
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od volf-m »

Aktuálně 2400, Euro šlo nahoru, ale je dostupné.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od zzeli »

Pri posledni projizdce na podzim jsem zjistil znovu kapajici benzinovou nadrz. Pres zimu a jaro jsem obcas dobil baterii, ale ted pres leto jsem na to nejak kaslal a auto se asi prestalo spravne uspavat, protoze nedavno jsem k autu prisel a uplne mrtvy. Rikam si baterie v klicku mozna, ale ne, byla to baterka v aute. Po zmereni mela chudinka 1,5V. Nasledovaly pokusy o oziveni. Baterii jsem sice nakonec nabil a auto bylo schopne na ni nastartovat, ale po dalsim tydnu stani i s odpojenou baterii byla baterie kaput. Takze hluboke vybiti ji zabilo a ma asi velky vnitrni svod, asi i rozezrane desky a nema asi ani kapacitu. Zkratka Exide, ktera si moc neuzila je na vyhozeni a vratil jsem tam autokelly baterku, se kterou jsem auto v roce 2014 koupil a s tou auto zatim dobre funguje. Meril jsem proud po usnuti, jsou to stovky mA, coz je hodne. Ale neresim, baterii odted odpojuju, protoze s autem moc nejezdim.
Pred 14ti dny jsem mel delsi volno, tak jsem autu venoval nejaky cas a nadrz poresil. Naposled jsem ji lepil 2014 kratce po koupi cervenym tmelem. Tentokrat jsem po ocisteni i objevil dirku, kterou to tece. Na opravu jsem zvolil 2slozkove hnetaci lepidlo, tak uvidime jak dlouho to ted vydrzi. Kdyz to bude aspon tolik jako minule, tak budu spokojeny.
Zkoumal jsem i tekouci nivo kostku, ale tece to tak malo, ze ani neni poradne poznat kde. Auto vrcelo ctvrt hodiny, pres nivo jsem ho nekolikrat zvednul a nechal padnout, ale i tak ten unik byl neznatelny a neni jasne odkud to tedy je. S Davidem jsem domluveny na vymene kostky, tak snad to klapne.
Auto s opravenou nadrzi jsem projel na par projizdkach a zatim netece. Jinak jezdi porad stejne a vsechno se zda funkcni. Klima klimuje, EDC funguje, prevodovka radi porad stejne, zkratka se nic nezmenilo, coz je prijemne zjisteni.
Vlastne uz 2 roky premyslim, jestli si auto nechat a inzerat jsem zatim tedy nedal. A auto dela vsechno proto, ze by chtelo zustat. Mam nachystanych dost dilu na servis...nove dvere, lambdy, nejake podvozkove dily (Lemforder, ktere uz pry nejdou ani sehnat :) ) Skoda, ze je malo casu, jinak bych se autu venoval vice a udelal bych si z nej vikendovku. Ne nejakou extra lestenku, ale na vikendy je to idealni spolehlivy vuz.
Auto se skoro po roce podivalo do sveta
Auto se skoro po roce podivalo do sveta
Nevypada to vabne, ale je to opravene s maximalni peci a zatim drzi
Nevypada to vabne, ale je to opravene s maximalni peci a zatim drzi
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od zzeli »

Propadl jsem modnimu trendu fotit auto na zanedbanych mistech, tak tady 2 obrazky :D
e3820220814_152651.jpg
e3820220814_152633.jpg
Auto jsem vytahnul, abych udelal predletovou kontrolu, az pojedu na STK. Dobre jsem udelal, protoze z jednoho mista mirne kapal benzin. Kdyz jsem se vratil z projizdky a nechal auto chvili stat, tak najednou citim silny zavan benzinu. Zkoumam odkud to jde, zmatlo me, ze to bylo citit hlavne ze predu. Pak jsem si uvedomil, ze slysim slabe sumeni jak od more :) Kouknu pod auto a stacila vterinka, abych vyskocil a vypnul hned motor. Od nadrze tryskal napeneny benzin proudem, na zahrade mam ted vypalenou pamatku v trave. S takovou bych na STK asi neuspel, takze jsem zjistoval a nastesti praskla hadicova spojka.
e3820220815_104240.jpg
Koupil jsem hned druhy den v autokelly palivovou hadici a lupnul jsem ji na misto.
e3820220815_104415.jpg
Pak jsem kontroloval datum platnosti LPG nadrze, protoze jsem mel tuseni, ze jeji osud se blizi. No a taky ze jo, platila do 2020. Takze jsem se jeste objednal v Praze do Autoplyn-LPG s.r.o. Maji tam stejny typ a znacku nadrze 720x270x85l, jako mam ted v aute, takze mam zaruku, ze se tam vejde, nebude precnivat apod. Se servisem jsem spokojen, co se domluvilo, to platilo. Problemy pri montazi operativne konzultovany a vyreseny. Tak to ma byt, spokojenost maximalni.
Zaroven jsem se autem poradne projel, protoze jsem take zjistil, ze stara LPG nadrz byla plna, takze jsem ji musel vyjezdit. 80km uz jsem mel odjetych z minula. Odpoledne pred servisem jsem stravil v aute krasnych 420km. 200 km z Pardubic do Prahy pres chalupu, zbytek dalnice na Vary. Musim rict, ze je sice jasny, ze to auto je o poctivou generaci starsi nez E66, ale na dalnici pri 160 je to kriznik uplne stejny jako E66 a jizdu jsem si fakt uzival, na zimnich 16tlach s EDC :) Navic na E38 me nekope prevodovka, nevypadava v zimnich mesicich dynamic drive, protoze tam neni, a ta akcelerace je takova pocitove ostrejsi nebo hrubejsi. Ale to je asi jen dusledek toho, ze tam je 5ti kvalt a kdyz uz na plyn slapu tak, ze auto podradi, tak to znamena automaticky prudsi akceleraci. V E66 6ti kvaltu totiz prevodovka radi mnohem casteji, takze neni vetsinou potreba slapnout jeste vic, aby podradila jeste o dalsi stupen. Nebo nevim, ale rozhodne je fakt, ze jizda v E38 neni proti E66 mene zabavna. Je jina, je to proste starsi auto, ale porad ma co nabidnout. A ten dynamic drive v E66 opravdu hodne pomaha v mistech, kde se auto kvuli nerovnosti silnice klati ze strany na stranu.

Tak to by stacilo, zase za 2 roky :D
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od zzeli »

2 achievementy:
STK
e3820221115_185647.jpg
Cestou z STK prekonano 300tis km na tachometru
e3820221114_221352.jpg
Samou radosti jsem si vsiml az doma :)
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Zeliho e38 740iA 1995

Příspěvek od pavel.rossi »

Gratuluji ;). K oboum úspěchům :)
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Odpovědět